Sahne 13;Nâle.

21 2 0
                                    

Hikayemiz hızla devam ediyor.İyisiniz?İyisiniz.Onlar iyi mi?Bilmem, okuyun ve görün :)Her zamanki gibi,şarkıyı açın ve bölüm başlığındaki kelimenin anlamına bakın,teşekkürler.

Onlar iyi mi?Bilmem, okuyun ve görün :)Her zamanki gibi,şarkıyı açın ve bölüm başlığındaki kelimenin anlamına bakın,teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahne 13;
Nefes alabilmek için derin bir nefes çekmem gerekiyordu.Oysa ki benim nefesim ciğerlerimi beslemiyordu.

"Kirpiklerinin oluşturduğu mezar neden bana bu kadar rahat gözüküyor?" dedi Mirza.Uyuyordum,yani o öyle sanıyor.

"Yapma..." dedi,sanki kendi kendine konuşuyordu.

"Ne olursun..." neyden bahsediyordu?Gözlerimi araladım ve onun gözleriyle karşılaştım,kaşlarımı çattım.

"Burada mı uyudun?"

"Buradaydım."

"Burada mı uyudun,Mirza." uyumamıştı muhtemelen.

"Buradaydım." dedi aynı şekilde.Gözlerimi devirdim ve kafamı kolundan kaldırıp yastığa yattım.

"Sen de iyi alıştın yanımda yatmaya." dedim kaşlarımı çatarak.

"Yalnız,yanıma gelen sensin." odanın içini gösterdi.

"Ne?"

"Gece bir baktım odamın kapısı açılıyor,ama böyle hırsız gibi yavaş yavaş açıyor birisi kapıyı." dedi dalga geçerek.

"Gözlerimi kapattım,uyumuş gibi yaptım.Parmak uçlarında yavasca yanıma gelip yattın."

"Yapmadım öyle bir şey."

"Nasıl geldin o zaman odama?"

"Sen getirmişsindir."

"Tabii benim işim gücüm yok."

"Uyurgezerlik yapmam normalde." dedim düşünceyle.

"Orası senin bileceğin iş."

Uzun bir süre parkeye dikildi gözlerim.Hiç bilmediğim bir evde,neredeyse tanımadığım bir adamın yatağındaydım.Normalde olsaydı eğer,bu kadar rahat hissetmezdim.

Normal olmayan neydi?

"Gece sayıkladın." tüm kan vücuduma nüksetti.

"N-ne sayıkladım?" dedim korkuyla.

"İstemiyorum,yapma,hayır.Bunları tekrar ettin sürekli.Bir de şu o gün söylediğin ninniyi söyledin." başımı salladım.

"Başka?" kaşlarını çattı.

"Sızlandın sadece,canın acıyormuş gibi sesler çıkardın.Sen sızlandıkca..." devamını getirmedi, gözleri ellerine kaydı.

"Öyle işte."

"Ben sızlandıkca ne, Mirza?"

"Bu kadar."

"Peki."

Ölüm Kokan ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin