Sahne 15;Onsra.

20 2 17
                                    

Selamlar!İyisiniz?İyisiniz.Kelimenin anlamına bakın,şarkıyı açın ve okumaya koyulun.Keyifli okumalar :))

Sahne 15;"Sen,sorun sensin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahne 15;
"Sen,sorun sensin."


"Söylesene sevgilim!" diye bağırdı Eylem yanımıza yaklaşarak.

"Aşk kaç beden giyer?!" diye devam ettirdi.

"Bilmem," dedi Pozan Eylem'e bakarken.

"Kaç beden giyersin?" tam o an da Eylem'in gözleri parladı.O an anladım Pozan'ın sevgisinin ona iyi geldiğini.Etrafıma bakındım, Mirza'yı aradı gözlerim.

"Mirza nerede?" dedim Eylem'in kulağına yaklaşıp.O da yeni fark etmiş gibi etrafına bakındı.

Mirza'yı ararken ileride,yere çökmüş dizlerini kendine çekmiş oturduğunu gördüm.

"Orada." dedim Eylem'e başımla göstererek.Yanına gitmek için yeltendiğimde omzundan bir el durdurdu.

"Ben giderim." dedi Pozan.Sesini duyamadım ama dudaklarını okudum.Tam konuşmaya yeltendiğimde Eylem durdurdu.

"Daha iyi olabilir." dedi yaklaşıp.Pozan yanımızdan ayrıldığında yan masaya ilişti gözlerim.İki erkek gözlerini dikmiş bize bakıyordu.Uzaklaşan Pozan'a baktıklarında gülümseyerek buraya geldiler.

"Selam." dedi biri ama duymamış gibi yaparak önüme döndüm.

"Selam." dedi Eylem gülerek.Sarhoş mu bu?Omuzumla onu dürttüm.Kendine gelmiş gibi bakındı.

"Bakar mısınız?" dedi biri yakınımdan.

"Ne selamı be.Ayrıca sana da belediye baksın, işimiz gücümüz yok mu bizim?"

İlkokulda mısın Eylem...
Anlaşıldı,sarhoşken ilkokula dönüyor.

"Belediyem sen isen eğer,neden olmasın?"

"Evliyiz biz." dedim başımızdan savmak için.

"Kocalarınız?"

"Bir erkekle evli olduğumuzu söylediğimi hatırlamıyorum?" adamın gözleri kocaman açıldı.

"Tanıştırayım,karım." dedim Eylem'i belinden çekip.Eylem anlamsız gözlerle bana baktı.Konuşup her şeyi mahvetmemesi için belinden cimcikledim.

"Ay!"

Boğazımı temizledim.

"Ne yazık ki erkeklerden hoşlanmıyoruz.Hoşlansaydım eğer de tipim olmazdın." adamlar yanımızdan uzaklaştı.Pozan ve Mirza'nın buraya yaklaştığını gördüm.İkisinin gözü de Eylem'in belinde ki elimdeydi.

"Siz?" dedi Pozan.

"Evliymişiz." dedi Eylem gülerek.Mirza kahkaha attı.

"Ne saçmalıyorsun?"

Ölüm Kokan ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin