ALIN TERİ

63 74 10
                                    

Başarı , ne zenginlik nede bilgi degil o alın teriydi. Nesneleri anlamlı kılan maddi değeri değil anlamlı kılan bizim üzerimizde bıraktığı etkidir. Güneş ortalığı aydınlatmaya devam ederken cuma günü olmasının nedeniyle trafikte , yayanda adım dahi atılamaz haldeydi İskenderun şehrinde. Çünkü her yıl olduğu gibi bugün uluslararası atletizm turnuvası vardı. İnsanlar kalabalığı yarmaya çalışıp kendilerine oturmak için yer kapmaya çalışırken araç kullananlarda birbirlerini sollamanın derdinde olup atletizm turnuvasına yetişmek istiyorlardı. Hakemin hiç beklenmedik bir anda düdüğü çalmasıyla kalabalığın tezahüratı atletizmcilerin aynı anda koşmalarına neden olmuştu. Daha ilk tur olması itibariyle bütün atletizmciler birbirlerine yakın konumdaydılar. Aralarında bazıları öne geçince tezahüratta bir o kadar canlanıyordu. Kalabalığın ses telleri kopma eşiğine gelindiğinde ikinci, üçüncü turlar geçilince artık herkesin nefesleri solukları kesiliyordu. Atletizmciler arasında birinci ile sonuncu arasında dağlar kadar fark açılmış soluğu kesilip geriye düşenler sanki geçmişi geri getirecekmiş gibi o anı umursamıyorlardı. Koşu yarışı bu saatten sonra arka taraflardz bitmiş ön sıralarda patlak vermişti. İlk üçe girme hevesinde olanlar hep bir adım önde olma gayreti içinde birbirlerine karşın mücadeleye koyulmuşlardı. Spikerin heyecan verici mutlulukla dilini yuttuğu kalabalığın "Zenci" diye tezahüratta bulunduğu kişi düştüğü yerden kalkıp önce taraftara ondan sonra hocasına bakıp kaldığı yerden koşmaya koyulduğunda rakiplerinden çok geride olduğunu biliyordu. Ne önde ne arkada da olsa da zamanı iyi yönetebildiğinde dökmüş olduğu alınteriyle hayatın koşuşturmasından galip olarakta ayrılabilirdi. Bıçak kemiğe dayanmış gibi son tur olduğunda kıyıya vurmuş bir balığın son çırpınışları misali Zenci, hala en arkada , Zenci üzerine bir yük binmiş gibi halsiz onun adını tezahürat edenler şimdi kalkıp gidiyorlardı. Tiz bir çığlık duyulduğunda zenci, yıkılmış bir edayla yere çöktüğünde ilk üçe girenler şampiyonluklarını kutluyorlardı. Zenci kendini sırtüstü yatarak dünyaya tersten seyrediyordu.

Sevgili Okurlarım, hikayelerimiz nasıl gidiyor hoşunuza gidiyor mu? Sizler için nasıl bölümler yazmamı istiyorsunuz onları yorumda belirtin lütfen szielrin yorumları benim için çok önemli ve son olarak iyiki varsınız hepinizi çok seviyorum ♥️ ♥️🥰 daha fazla zamanınızı almadan aradan çekiliyorum 🤗🥰♥️🌹😘

Zamanı YakalamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin