Selam Aleyküm, Arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın. Uzun zamandır kısa hikaye yazamadım. Ama şimdi yazmak nasip oldu. Daha fazla zamanınızı almadan farklı hayatlar farklı zamanlar hikâyesine geçelim.
**************
Yıllardır kaldığı semtin sokağında yürüyen genç adam, her seferinde döngüye giren çevreyi her seyredişinde hergün farklılaşan hayata bakıp Perpektif açıdan yeni anlamlar keşfediyordu. Yaz ayının sıcaklığı biteli çok olmuştu. O güzün kışa doğru değişerek giden anları gözlerinin önünden geçiriyordu. Genç adam, her adım attığında yanlarında sıra diziliminde olan ağaçların arasından usulca yürüyüp geçiyordu. Her bir ağacın ismi ve yaşadığı bir hikayesi mutlaka vardı. Birilerinin adı, incir, çam ve portaka vb. İsimleri ve altında yatan hikâyeleri bulunmaktaydı. Birkaç adım daha attığında o yaşlı ama birçok anıya şahit olan ağaçların fisıldıklarını duyar gibi oluyorlardı. Çünkü, ağaçlarda insanlar gibiydi. Bir dertleri var fakat nasıl anlatılıracak kimsenin haberi bulunmuyordu. Bazı dertler öyle bir anlara gelirdi ki! Neyin ne olduğunu daha bilmeden geçiştirildi İnsanoğlu. Genç Adam, dalları göklere uzayan ağaç dalların arasında un ufak kalarak acizliğini bir kere daha öğrenmişti. Ve bir kere daha yaşlı ağaçları seyredip geçen ömür serenatını gördüğünde yapmadığı yapamadığı yapmak istemediği hayatındaki onca şey için kendinde pişmanlık dalları uzuyordu. Gözlerini kapatıp ardında bıraktığı hüzünleri gördüğünde iki dudak arasından tek bir kelime çıkabilmişti.
" Vazgeçilmez."************
Sevgili Okurlarım, kısa hikayelerden neler hissediyorsunuz. Her insan farklıdır bilirsiniz. Yani bütün okuyucularım aynı hikayeyi okusada kendine özgü bir derdi görebilir. Fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum hepinizi çok seviyorum.🥰💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanı Yakalamak
סיפור קצרHayatlarının karmaşıklığı yüzünden sorunları eksilmeyenlerin hikayesi