Medya : Lenka - Everything at Once
" Göz yaşlarım senide kirletirken... kızma bana. "
-Reptuhm
" Aramıza katılmak için yeterince kötü müsün küçük kız? " dedi Euqrine.
Kız alayla tek kaşını kaldırdı, gözlerini sırayla karşısında duran dörtlüde gezdirdi.- Asıl siz, siz aranıza katılabilmem için yeterince suçlu musunuz?
Üç Saat Önce
Siren sesleri yaklaşırken arabaya bindiler, Euqrine sağ kapıyı açmasıyla bir kızın sürücü koltuğuna otrması neredeyse eş zamanlıydı.
Ama sorgulayacak vakti yoktu, kapısını kapatıp arka koltuğa bindiği an kız oradan uzaklaştı.
Orion daha fazla kendini tutmadan yüzünün yarısını gizlemiş kıza bakarak :" Sen ne bok yedin? " dedi.
Kız ona bakmadı bile, sadece daha çok gaza basmakla yetindi.
Merkezden uzaklaştıkça yerleşim seyrekleşiyordu, kız sonunda durduğunda hiçbir şey söylemeden arabadan indi.
Diğerleride indi fakat o çoktan onlardan uzaklaşmaya başlamıştı." Bize katılmıyacak mı? " diye sordu Orion.
" Niye katılacakmış? " dedi bu seferde Euqrine.
" İlk olarak bizi gördü ve biz onu göremedik, bizi şikayet edebilir.
İkincisi neden olmasın? " dedi Ean, Orion yerine." O bir kız, ergen bir kız üstelik. " dedi Felix.
" Biz neyiz abi? Kırk yaşında sermayer mi? " dedi Ean gülerek.
" HEY! MASKELİ KIZ, BİZİMLE GELMEK İSTER MİSİN? " diye bağırdı Euqrine.
Kız onlara dönmeden yüzünün yarısını kapatan fları bileğine bağladıktan sonra elini ve orta parmağını kaldırdı.
- Sence? Sizin gibi ergenlerle gelmek istemem için bir sebep söyle?
Euqrine'nin aksine bağırmadan söylemişti ama onu duymuşlardı. Ean gülerek başını iki yana salladı :
" Kızdada ne kulak varmış. " dedi.
" Kulak ne alaka? " dedi Orion fısıldayarak.
" Hadi fazla oyalandık. " diyerek sürücü koltuğuna geçti Euqrine.
🔱♾🔱
" Plan ne peki? " dedi Orion oturduğu yerde kıpırdanarak.
" Yok, giriyoruz bulabildiğimiz değerli eşyaları alıp çıkıyoruz. " dedi Felix arabadan inerken.
Evde kimsenin olmaması gerekiyordu yani onlar öyle planlamıştı.
Victor Kinney akşam olmadan evden çıkıyor ve sabaha kadarda dönmüyordu.
Sabaha kadar hangi barları gezdiği ise muammaydı...Adamın aptallığı sonucu ziynet eşyalarını yatak odasında olduğunu öğrenmişlerdi.
Kapıya geldiklerinde gerginlikten içerden gelen hıçkırık sesini duymamışlardı bile.
Ean ve Euqrine'in hırsızlık deneyimleri vardı, yine de gerginlerdi. hadi ama kim birkaç ergenle moruk bir o*******n evine hırsızlık için girmişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Dişleri
Misterio / Suspenso" Aramıza katılmak için gerçekten de yeterince kötü müsün küçük kız? " - Asıl siz, siz aranıza katılabilmem için yeterince suçlu musunuz? 🔍 " Ne yazıyor o kağıtta? " - Bir oyunun içine girdik Komiser, sıra onlarda. Eğilerek cesete dişle saplanmış k...