Uběhlo už několik týdnů od toho insidentu s jakem, už nesedíme spolu a řiditel mi dal za trest fotit pro školní časopis do konce školního roku.
A jake už měl samozřejmě od svého tatínka nový iPhone..Jo umím dobře fotit už jsem fotila i do hodně časopisů, ne jen do toho školního.
Bylo konečně léto a já odpočítávala dny do louiho koncertu. Bylo to už za dva týdny, měla jsem i transparent a připravenou novou kartu do mého fotoaparátu, abych tam mohla něco vyfotit.Problém byli rodiče, kteří říkali že v ten den budou oba dva doma.. takže to budu muset ještě trochu domyslet... Ale asi stejně udělám klasický 'jdu spát v sedm a pak se vkradu ven' asi jste poznali, že se neplížím z domu poprvé. Ne nechodím na párty nebo tak, ale ráda se večer procházím a pouštím si písničky. To ticho a klid. Miluju to!
Harry. Měl přijet, ale nějak se tam zasekl kvůli zákonu.. no něco ukradl. Typický Harry Styles.. On na to nevypadá že by byl nějaký "kriminálník", vypadá jak normální v pohodě kluk, takže to mate.
Nevím, kdy přijede bojím se, že až v listopadu.******
Šla jsem do školy, jako každý den jsem si dala sluchátka do uší a pustila si tam walls album. Jako obvykle jsem šla zkratkou, když v tom mi někdo zakryl oči. Lekla jsem se tak moc, že jsem tomu člověku dala loktem do břicha.
"Auu Lino máš celkem sílu" ten chraplavý, příjemný hlas, bych poznala všude a vždy!
"HARRY?!" Zařvala jsem a otočila se tak, abych mu viděla do tváře a v vzápětí se mu vrhla kolem krku.
"Jo to budu já" vypadal tak starší byl.. byl.. hezčí?.. ne, že by před tím nebyl hezký, ale je takový mužnější.
'Odjel jako kluk a přijel jako muž'
při tyhle myšlence jsem se trochu uchechtla a Harry po mě hodil nechápavý pohled."Páni krasavec se ukázal" zasmála jsem se a dala si svůj neposedný pramen vlasů za ucho.
"No jo konečně jsem tady... Zákon no" uchechtl se a ukázal svoje ďolíčky. Usmála jsem se na něj a ještě jednou ho objala on se jenom zasmál a objetí mi opětoval.
"No já vím, že jsem úžasnej" zase se zasmál.
"Prostě jsi mi chyběl idiote" řekla a ukázala pro změnu zase svůj úsměv.
"Však ty mě taky" usmál se.
"Chceš doprovodit princezno?" Natáhl ke mě jeho ruku a usmíval se.Ano možná jste postřehli, že mi může princezno říkat jen Harry. Částečně jsem i proto hodila jakův mobil po tý tabuli...
Chyběl mi.
Ten zatracenej idiot jménem Harold mi chyběl."No jasně princi" řekla jsem a mrkla na něj hned na to jsem propadla v záchvat smíchu a Harry se přidal. Šli jsme vedle sebe a povídali si o různých věcech co se nám stáli a já samosebou nemohla vynechat Jaka.
Byli jsme před vraty a já se s ním rozloučila.
"Čau ty blbče"řekla jsem usmála se a začala šlapat schody ke škole.
"Čau princezno"řekl, zasmál se a odešel se slovy 'uvidime se'.Když jsem otevírala dveře od školy, tak jsem tam šla rovno k vrátnici, ale samozřejmě jsem nezapomněla narazit do něčí hrudě.
"Co děláš?!" Zavřčela jsem a hladila si na hlavě místo, kde se mi dělala malá boule, protože dotyčný měl plný pekáč buchet.
"Oh promiň" řekl mi, něžně mi položil ruku na rameno a trochu uklonil, protože byl o proti mě obr. Ano jsem malá. Nejmenší ze třídy...
Koukla jsem já něj a viděla pohledného kluka s černými vlasy, modro-šedou mikinou a vřelým nádherným úsměvem. Mohla jsem se roztát.
"To nic stejně to byla moje chyba" řekla jsem a usmála se na něj.
Úsměv mi opětoval.
Pane bože jeho úsměv.
"Jsi v pohodě?" Řekl starostlivě.
"Jojo dobrý" řekla jsem a on se ještě víc usmál.
"Jsem Zayn" podal mi ruku a já jí s úsměvem přijmula.
Byl jediný s kterým jsem se cítila tak nesvá (fakt mě nepřitahovali kluci v mojí třídě) proto jsem si myslela že jsem taky teplá..."Lina" řekla jsem prostě.
"Hezké jméno" usmál se.
"Díky tvé taky." Stáli jsme tam a koukali si do očí, měl nádherné oříškově hnědé oči, v kterých jsem se naprosto ztrácela.
V tu ránu zazvonilo a ten hezký moment se jako lusknutím prstu vypařil.
"No už musím jít, těšilo mě" řekl.
"Snad tě ještě někdy uvidím Lino" koukl na mě a mrkl. Vyšel ze dveří a pokračoval dál někam za roh.
Já se nezmohla na slovo a pořád jsem se koukala na místo, kde ještě před chvílí stál kluk, kterému bych klidně dovolila říkat mi princezno.Z ničeho nic jsem se rozeběhla k záchodům. Začala jsem zvracet a klepat se.
Ano já, která vyfuckuje každýho, kdo se o mě jen omylem otře mikinou, má panický záchvaty... Trpím tím hodně dlouho. Ví to jen Harry. Vždy to přijde strašně nečekaně, takže občas celý den proležím na školní podlaze a bulím, zvracím atd.. Ale už měsíc a půl jsem žádný záchvat neutrpěla. To se mnou udělal ten černovlasý. Byla jsem před ním tak nervózní. Až nezvykle moc. Což normálně nejsem.
******
Píšu si deník. Píšu o mých záchvatech a co si myslím, že je způsobili. A hodně dlouho jsem tam nic nenapsala, protože se to vcelku uklidnilo a já byla v pohodě, ale vypadá to, že tam zase začnu "nadšeně" psát...
No co, je to uklidňující.-----------------------------------------------------------
Tak tady je nový díl👀
Kdo tady teď čekal Zayna?
Pište do komentářů co si myslíte že se stane dál a můžete dát i votes, byla bych moc ráda:D
Kdyžtak se omlouvám za chyby:)
*A Nebojte už tam brzy budou všichni 1D boys🥰*
P.S. - omlouvám se že dlouho nebyla kapitola, mám jich pár předepsaných, ale fakt jsem to sem nestíhala psát://
Love you darling 🤍
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
أدب الهواة'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !