9. KAPITOLA

19 3 0
                                    

Když jsem ráno šla do školy, tak jsem na židli u jídelního stolu uviděla šedo-zelenou mikinu, kterou měl včera Liam. Rodiče si jí nevšimli, uf, jinak bych jim to musela vysvětlovat, což je s mojí mámou dost těžké.

Vzala jsem jí do ruky a nasoukala do batohu, kdybych někde Liama viděla tak mu ji dám, přece jen naše město není tak velké a předpokládám, že bude bydlet někde podobně jako já.

Ještě jsem zavolala Harrymu, jestli půjde se mnou do školy, ale ten mi řekl, že šel dříve aby si dopsal test nebo tak něco.

Šla jsem obyčejně svou zkratkou až na menší náměstí, takových malých náměstíček je tu faakt hodně. Trochu zpomalila, protože první hodina už začala, tak co..

Koukala jsem se do mobilu, abych si přepla písničku a, když jsem zvedla pohled asi deset metrů ode mě stál Liam. Byl tam ještě někdo, ale neviděla jsem mu do tváře. 

Řekla jsem si, že když už ho vidím aspoň mu dám tu mikinu.

Udělala jsem pár kroků a byla u něho. Stáli zády ke mě, takže jsem jen poklepala na Liamovo rameno a on se hned otočil.

"ahooj Linoo" řekl nadšeně.

"jo ahoj" usmála jsem se. Pak se otočil i ten druhý kluk, když slyšel mé jméno, ale já se na něj nekoukla, protože jsem se hrabala ve své tašce abych vytáhla tu mikinu.

"počkeeeej.." řekla jsem a vytáhla mikinu.

"tu jsi si u mě včera nechal" řekla jsem a zapnula si batoh.

Sjela jsem pohledem z Liama na překvapeného.... Zayna?!

"no ahojky" usmál se a já trochu zčervenala.

"ahoj" koukla jsem se mu do očí.

Zklopila jsem pohled abych se koukla na hodinky a zjistila že bych už mela kurva jít.

"promiňte, dámy ale budu muset jít zpět do té temné budovy" zasmála jsem se a oni se mnou.

"snad se ještě uvidíme Lino" řekl Liam a ze srandy na mě mrkl.

Zayn na nás jen nechápavě koukal. Podívala jsem se zase do jeho očí a viděla.. žárlivost?...

Pff jasně Lino, proč by žárlil.

"měj se Lino" řekl pořád zaraženě Zayn.

Jen jsem jim zamávala a vydala se směrem k tomu vězení. 

Najednou jsem, ale něco slyšela.

"Liame jak tu holku znáš?" 

"co? proč?"

"to je ta holka o které jsem ti říkal"

"počkej co?"

"kurva Liame to je ta Lina"

"oh tahle Lina?" řekl Liam a palcem ukázal tam kde jsem ještě před chvílí stála.

"ne Payne Lina z Marsu.."

Pak už jsem jen slyšela Liamův smích, protože jsem zašla za roh.

Zaynův pohled: (jen kousek)

Tak tohle jsem silně nechápal... Jak kurva Liam zná Linu..

Ono by to nebylo tak špatný, ale Liam je dost děvkař.

Bůh ví co jí napovídal na to se ho ještě zeptám.

Liny pohled:

Když jsem zašla za roh tak jsem se opřela o stěnu jednoho domu a promnula si oči.

"páááni" oddechla jsem si.

Nevěděla jsem, že o mě Zayn mluví.. proč by to sakra dělal..

"páni co?" řekl mě dost známí chraplavý hlas. Nadskočila jsem a dala si ruku před pusu.

"ty seš fakt dement" šeptla jsem, když jsem uviděla Harryho. Bouchla jsem ho do ramene a vydechla.

On "nenápadně" vykoukl z poza domu a uviděl Zayna a Liama.

"už vím co pááni" uchechtl se.

"to je ten liam?" řekl a ukázal na vysokého bruneta.

"yop"

"fakt není gay?" hlesl.

"no bohužel ne.." teď jsem se pro změnu uchechtla já a on mě praštil do ramene.

"no až uvidí mě, bude mi líbat nohy jak bohovi, protože já jsem bůh" řekl egoisticky. Já jsem jenom propukla v můj asi největší záchvat smíchu a držela si dlaň u pusy.

"hej co se směješ, on si chlapec tu svou orientaci ještě rozmyslí" řekl rozhodně a to mi přidalo na smíchu.

"Hazz má holku" řekla jsem mezi chechtáním.

To už jsme vyšli z uličky a šli do školy.

"a?" řekl a kdyby jsme byli v animáku tak by měl otazníky v očích.

"a jenom to, že je hetero jak nevím co" jen se zamračil.

"ehm bez urážky, ale ty už sis spletla tolik kluků s hetero, když byli teplý jak sopka" zasmál se.

Zamračila jsem a hrála uraženou, k tomu jsem zrychlila.

"heej řekl jsem bez urážky" řekl a dal mi ruku na rameno.

"ty jo ty jseš tak blbej, že nepoznáš že jsem to hrála?" rozesmála jsem se a on zrudl.

"nech toho" teď pro změnu on hrál uraženého.

Víc jsem se rozesmála a objala ho ze zadu. Potom jsem na chvíli zastavila a pak se rozběhla na jeho záda. Skočila jsem na něho a on mě rychle chytil za nohy abych nespadla.

"ty jseš blázen" řekl se smíchem.

"ty zase princ" řekla jsem a bouchla ho ukazováčkem do nosu.

Jen se zasmál a takhle jsem šli ještě asi 10 minut. 

Všechno bylo v pohodě, ani si nestěžoval, že jsem těžká.

Než jsem zase někoho uviděla..

"TO VÁŽNĚ NEMŮŽU MÍT POKOJ ANI CHVÍLI" zařvala jsem si v mysli.

-----------------------------------------------------------

Chtěla jsem napsat, že žiju, ale asi je to zřejmé:DD

Doufám že to bude pořád někdo číst po mé měsíční pauze, ale teď se budu snažit být zase víc aktivní:3

Budou Velikonoce takže vám udělám (snad radost) a vyjde víc kapitol^^

Takže snad se díl líbil, kdyžtak se omlouvám za pravopisné chyby:*

Stejně tohle nikdo nečte takže užijte si Velikonoce (i když jsou až za pár dní) a byeeeee<33

HAPPY DAYS -L. ʕ·ᴥ·ʔ

DEAR DIARY I MET A BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat