Celý den jsem myslela na onoho Zayna.
Když jsem se s ním srazila, měla jsem takový ty motýlky v břiše, nebo jak to holky říkají.
Dost, ale o něm.
Harry si totiž taky koupil lístky na Louiho, yes. Už se tam mega moc těším.
Půjdeme tam za týden.
UŽ za týden! Ó můj bože......
Chtěla jsem napsat Harrymu, jestli nechce zajít někam do parku a tak, ale to bych nebyla já, kdybych zase do někoho nenarazila.
"prčic" můj balanc řekl pápá, takže jsem spadla. Koukla jsem na toho kdo mě srazil.
"dávej bacha kam koukáš" řekl chladně. Byl to nějaký chlap, možná spíš gorila, celý v černém a měl sluneční brýle.
"ty dávej bacha blbče" zavrčela jsem a koukla na něj.
"co si to řekla!"
"co by?" zamračila jsem se.
Ta "gorila" zrudla a asi se trochu naštvala, to by vysvětlovalo, že mi dala facku. Mno skončila jsem zase na zemi. Mnula jsem si místo kam mě trefil a koukala se na něj vražedným pohledem.
"tak seš debil?!" Zvedla jsem se a trochu zakřičela. Natáhla jsem nohu a kopla jsem ho do rozkroku, ale málem jsem si zlomila nohu. Dopadla jsem zase na zem.
"co to kurva" řekla jsem potichu.
Ten parchant tam něco měl, jako nějaký brnění nebo tak něco.
Asi jsem ho opět naštvala, takže se sklonil a dal mi druhou facku, ale o něco silnější než předtím.
Najednou tam ale někdo přišel, otočil si ho k sobě a dal mu do huby, jedna rána a pak druhá.
Ta "Gorila" utekla a já se chtěla podívat do tváře toho zachránce.
Měl černé vlasy to je jediné co jsem zatím viděla.
V tom se, ale otočil a já zase viděla ty krásné hnědé oči.
Zayn.
Podal mi ruku a já se zvedla.
"díky" Zhluboka jsem se nadechla a koukla se na něj. Nejsem sice citlivka nebo tak, ale objala jsem ho...
Byl celkem překvapený, že jsem ho objala ale opětoval mi to.
"v pohodě?" zeptal se. Mnul si svoje zakrvácené klouby a usmíval se na mě.
"no ano, ale ty asi ne" řekla jsem a vzala jeho ruce do těch mých.
Zkoumavě jsem si je prohlížela a ucítila jsem jeho pohled.
"pojď" řekla jsem, usmála se na něho a rozešli jsme se po trávě na chodník. Nic nenamítal, jen mě následoval.
Dorazili jsme ke mě domů, rodiče tu na štěstí nebyli, jinak bych jim to asi těžko vysvětlovala.
"takže tady bydlím" řekla jsem s úsměvem a šla do kuchyně pro lékárničku.
"máš to tady hezký" řekl a usmál se.
"díky" šeptla jsem, ale tak aby to slyšel.
Konečně jsem našla onu lékárničku a šla za ním.
"klidně se posaď" řekla jsem a ukázala na gauč za ním. Nejistě si sedl a já si po chvíli přisedla.
"takže co vlastně děláš v tomhle městě, nikdy jsem tě tady neviděla.."
Vzala jsem z lékárničky dezinfekci a odličovací tampónek a trochu na něj nakapala.
"no jsem tady kvůli práci" usmál se a sykl bolestí, když jsem mu přiložila tampónek na jeho klouby.
"áha" vzala jsem obvazy a začala Zaynovi ruku obvazovat, když v tom někdo zaklepal na dveře a začal volat moje jméno.
"Linoo" samozřejmě, že to byl Harold.
Otevřela jsem dveře a Harry mi vtrhl do náruče. Periferně jsem viděla jak to Zayna překvapilo.
"pane bože co je?" vyhrkla jsem.
"jak co je? neodpovídáš na zprávy a nebereš telefon." řekl a rozhodil rukami.
Je pravda, že když někomu neodepisuju je něco špatně, protože mám telefon nonstop u sebe a jsem na něm pořád.
Harry se pak rozhlédl po obýváku a uviděl Zayna.
"oh promiň nevěděl jsem, že máš společnost" řekl trochu zaraženě, protože ke mě moc návštěva nechodí.
Uchechtla jsem se.
"tak já tě nebudu rušit" řekl a chtěl se otočit, ale já mu zabránila, vzala jsem ho za zápěstí a ztrhla ho k sobě.
"seznámím tě" usmála jsem se, ještě pobavená.
"tak jo" řekl Harry trochu nervózně.
"Harry tohle je Zayn, Zayne tohle je můj nejlepší kamarád Harry"
Podali si ruce a řekli si ahoj. Bylo to vtipné je sledovat. Jak jsou nervozní.
Najednou mě, ale Harry v táhl do kuchyně se slovy "omluv nás na moment" a koukl mi přímo do očí.
"tak zaprvý" řekl vážně.
"je hot jak nevim cooo, pane bože.." řekl šeptem a setřel si imaginární pot z čela.
"hazz" dala jsem oči v sloup a potichu se zasmála.
"jo promiň" usmál se.
"za druhé není gay, takže.... dobře ty! konečně ses trefilaa" uchechtl se. Praštila jsem ho do ramene s potichým "hej".
"a za třetí kdo to sakra je? a co dělá v tvým obýváku?!"řekl Harry přísně, ale i nedočkavě co mu řeknu.
"v klidu Harry vysvětlím to.." tak jsem to Harrymu za 5 minut vysvětlila a on byl konečně v klidu.
Zayn se zatím koukal na televizi, kterou jsem zapla. Běžela tam taková moderní rodinka.
"počkej takže si to objasním"
"někdo tě napadl, zayn tě "zachránil" a ty jsi ho pozvala k sobě, aby jsi mu ošetřila ruce?" šeptl.
"chápu to správně?"
"ano Harry chápeš to správně" zasmála jsem se a koukla na zayna jak tam tak nevinně sedí a kouká na televizi. Asi cítil jak se na něho dívám, protože se otočil a udělal oční kontakt.
Pak se na mě usmál.
Jeho úsměv. Ó můj bože.
Co to se mnou ten kluk dělá? Nikdy jsem, to co cítím, když je poblíž, necítila u nikoho jiného, tak proč zrovna u něho mám ty zkurvený motýli v břiše?
-----------------------------------------------------------
Ahojkyyy jsem zpět!
Nebudu se zase nějak vymlouvat, že jsem neměla čas..
Prostě jsem neměla chuť psát.
Tento díl jsem psala na notebooku a musím říct, že je to mnohem lepší než na mobilu! Už nikdy jinak!
Kdyžtak pardon za pravopisné chyby:)
(a ještě kdo je taky tak hrdý na Louiho?💙)
Snad se díl líbil<33
HAPPY DAYS LUVS! -L.♡︎
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
Fanfiction'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !