"jak to myslíš?, to je ten blonďák" řekl, zarazila jsem se.
"Jake?" řekla jsem nechápavě.
"kdo?" jedno obočí mu vystřelilo nahoru.
"Jake, nebo Luke.... nebo kdo to sakra je - chodí se mnou do třídy, ale vždy to byl takový rozmazlený kluk na, kterého jsem házela špagety a teď se dozvím, že jede v drogách a jmenuje se Luke." svůj pohled jsem přesunula z čaje na Zayna, který zadržoval smích.
"po-počkat" už to nevydržel a chechtal se.
"ty jsi po Lukovi hodila špagety?" smál se na celé kolo.
"jo a jsem pyšná na to mistrovské dílo na jeho tričku" pokývala jsem hlavou s úsměvem.
Zayn se po chvíli přestával smát.
"fajn zee- Zayne, eh, ale pořád nechápu, co jsou tedy zač-no říkal jsi mi, že bych tam neměla být že nevím-" přerušil mě.
"joo tohle" pousmál se.
"no jedou v- něčem-.....no....eh....mno.....ty seš moc nevinná na to, aby jsi o tom něco věděla a nedej bože se do něčeho připletla" řekl vážně, zamračila jsem se.
Nevinná.
Nevinná.
Nevinná.
KURVA jak nevinná?!
BYLA JSEM V PASŤÁKU.
KOUSLA JSEM V PĚTI UČITELKU ZA TO, ŽE MI DALA PĚTKU.
CHTĚLA JSEM VE DVANÁCTI ZABÍT BRATRA BROKOVNICÍ NA ZVĚŘ.
VE ČTRNÁCTI JSEM SE POKUSILA O SEBEVRAŽDU- na mou obranu nevěděla jsem, že se řezáním můžu zabít tak rychle a jednoduše...
V PATNÁCTI JSEM *OMYLEM*,EHM, PRAŠTILA SPOLUŽAČKU BERLÍ...
TAK JAK DOPRDELE NEVINNÁ???!!!!
"áhaa" naštval mě "moc nevinná" co si o sobě myslí.
Po mém dlouhém áha jsem si vzala svůj batoh a vyběhla ven s tichým "ahoj".
Za svými zády jsem ještě slyšela Zayna volat mé jméno.
______________________________________
ZDAREC žvanec.
Chtěla jsem přidat novou kapitolu už včera, ale přestal mi na notebooku fungovat wattpad hah:\
DŮLEŽITÉ: NEBOJTE LARRY TADY BUDE, A BRZO MUSÍTE SI, ALE POČKAT!!!! PAK TO NEJSPÍŠ STEJNĚ BUDE HLAVNĚ LARRY PŘÍBĚH:33 PLUS UŽ MÁM NĚJAKÉ NÁPADY NA DALŠÍ LARRY FIKCE EYYYY, TENTOKRÁT ČISTĚ LARRY JUJ.
Každopádně: Snad se máte dobře:3 jo a hezký víkend:DDD
To je ode mě vše mějte se krásně! uwu
HAPPY DAYSSSSSS BITCHES!!!!!! - Lynn<33
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
Fanfic'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !