Harry po našem rozhovoru odešel, protože měl něco s rodinou.
"už budu muset jít ale díky, no, za všechno" usmál se.
"to já díky" řekla jsem a taky se usmála.
"jo cestou sem ti vypadl mobil, tady" podal mi můj černý mobil s krytem barevný lebky.
"o díky moc" vzala jsem si ho a položila na stůl.
Šli jsme ke dveřím a Zayn si oblékl svou mikinu kterou si před tím sundal protože mu bylo horko, a panebože jeho.... no.... uhm...... TĚLO?! JE TO VŮBEC MOŽNÝ MÍT TAK DOKONALÝ TĚLO?!!
"tak se měj" řekl usmál se a zamával.
"ty taky" zamávala jsem mu na zpátek a zavřela dveře po kterých jsem se pak zády svezla dolů.
Po hodině co jsem nehybně seděla na židli u jídelního stolu a koukala do blba, jsem vstala a koukla se do mobilu, chtěla jsem napsat mámě že jsem doma protože mi vždycky říká "napiš mi až budeš doma!"
Koukla jsem se do kontaktů a tam jsem si všimla jednoho nového kontaktu.
Zayn💛
Počkat cože?!
Vykuleně jsem koukala do mobilu asi minutu. Po chvíli jsem si uvědomila že se tam dal nejspíš sám Zayn, přece jenom, měl můj mobil..
Nevím jestli být naštvaná nebo šťastná..
"spíš štastná" řekla jsem s úsměvem a odhrnula si svůj pramen vlasů za ucho.
Počkat.
Pak, ale jak zjistil moje heslo?
No fajn, přiznávám moje heslo se skládá z 1234...
No říkala jsem si, že mu napíšu, ale rozmluvila jsem si to, nechci dolézat nebo tak.. a nebo se totál ztrapnit hahh..
Když v tom se mi ozvalo cinknutí zprávy a já viděla na obrazovce jméno Zayn.
Zayn💛:
jak chceš abych si tě pojmenoval?
me:
mě je to v celku jedno.
Zayn💛:
tak budeš lina🥕
Nechápala jsem proč mrkev, přemýšlela jsem, ale fakt nevím.
me:
proč ta mrkev?😂
Zayn💛:
viděl jsem u tebe doma na stole mrkve😂
Nevím jestli se mám smát nebo být zahanbená.. no jo jsem jí ráno nedojedla..
Zayn💛:
no a jak se máš?
me:
dobrý co ty?
Zayn💛:
jde to:)
už budu muset tak zatím😘
TEN EMOJI?!
me:
měj se:D
Byla to obyčejná nezáživná konverzace, která mě stejně vyváděla z míry.
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
Fanfic'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !