19. KAPITOLA

10 1 2
                                    

Dvě hodiny do srazu s Harrym a já přemýšlím... A to je asi to nejhorší co můžu dělat...

Teď jsem si uvědomila, že jsem dnes nic nejedla..

Shit.

Sejdu po schodech dolů do kuchyně, protože do teď jsem ležela jako ryba na suchu na své posteli.

Kouknu do lednice a tam..... nic......

Pusto jak na Sahaře.... skvělý...

"No nic.." šeptla jsem a šla si pro mobil a klíče..

Otevřela jsem dveře od domu vyšla ven, zavřela, zamkla a mířila si to do obchodu pár ulicí dál.

Můj cíl byl jasný..... MRKVE.

A taky Oreo.

A burákový máslo...

Venku bylo celkem hezky.... když myslím hezky (po mém) myslím tím: zataženo, trochu mlha a vlhko.

Vstoupila jsem do obchodu a zamířila si to do oddělení zelenina, pro pytel mrkví.

Když jsem šla pro poslední věc -Oreo- zase jsem do někoho narazila a tím mi spadla můj obří pytel mrkví.

Ten člověk se sehnul, takže jsem mu zatím neviděla do tváře.

Když se zvedal ještě poznamenal:

"tady má někdo rád mrkve.... a to hodně" řekl a podal mi ty lahodné oranžové věci.

"jo to jo" řekla jsem. Vzala jsem si svoje mrkve, přičemž jsem se dotkla ruky cizince.

Přemluvila jsem sama sebe a zvedla pohled od mrkví.

"Zayne?" řekla jsem, když se na mě černovlasý usmíval.

"ahoj Lin" mrkl na mě.

"a-ahoj" usmála jsem se.

"strašně rád bych si s tebou povídal Lino, ale musím jít" řekl omluvně.

"jo já taky.. taky musím jít" usmála jsem se. Úsměv mi oplatil a dodal:

"mrkve jsou prý dobrý na oči" řekl, když odcházel s úsměvem.

"je to mýt" šeptla jsem, ale to už byl pryč.

CO TO SE MNOU KURVA JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Zatřepala jsem nad sebou hlavou, šla pro Orea a pak zpět domů.

Po cestě jsem si prozpěvovala "we made it" od Louiho a kopala do kamínků. Zábavná činnost já vím.

Doma jsem ze sebe zkopala boty a šla rychle do kuchyně, kde jsem otevřela pytel s mrkvemi a rovnou začala jednu chroupat.

Až teď jsem si všimla, že je na kuchyňské lince vzkaz od mámy, kde bylo napsáno, že má dnes noční.

Super aspoň se na ten koncert nebudu muset plížit oknem. Pomyslela jsem si.

Dojedla jsem mrkev a hned si vzala další. Mňamka.

Koukla jsem na mobil a zjistila, že mi nákup trval jen dvacet minut.

Bylo 17:23 ještě hodinu a něco a půjdu za Harryyyym a pak za Louiiiiiim. Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

------------------------------------------------

zdarec žvanec hahahaahahahahahahha. wtf, anygays..

Snad se kapitola líbila:DDDD

Jak se máte????????? já celkem v pohoo:3

Už jenom pár dní a škola.-.

BTW. zase jsem si trochu změnila profil xd

!!!A TAKY JSEM UDĚLALA NOVOU "OBÁLKU" PRO TENHLE PŘÍBĚH<3!!!

MĚJTE SE UŽAAAASNĚ...........

All the love -kaddie <3

DEAR DIARY I MET A BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat