A JE TO TADY!!!!!
Den D kdy půjdu na Louiho koncert!
OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________
Jsem tak nadšená, ale zároveň nervózní.
Taky proto tady zvracím už asi hodinu..
Ty zkurvený záchvaty jsou silnější ,než kdy před tím.
Jen tiše doufám, že nebudu mít attack na koncertě.
"bože jestli existuješ, tak tě prosím... žádný attacky na koncertě... pokud nebudu zvracet ani jednou...slibuju že.... budu silná věřící, nikdy neojedu žádnou holku ani kluka, nekouknu se ani na kousek porna a budu panna do konce svého života" řeknu ke stropu svého pokoje.
"kurva slíbila jsem toho asi nějak moc" zaklela jsem tiše.
S Harry se máme sejít, až za tři hodiny a já vůbec nevím, co mám tak dlouho dělat. Řekla jsem si, že zavzpomínám na včerejšek... zajímavý to den....
*FLASHBACK*
Jsme s Harrym na vlakovém nádraží.
Jedeme na výlet se školou do nějakého muzea, či co.
Ano Harry je z jiné školy, ale jeli i ostatní školy.
Bavíme se o blbostech když přijede vlak.
Jsme daleko ode všech, takže nastupujeme poslední.
Všude je obsazeno, ale pokračujeme dál do vlaku.
Zatím jsme nenašli volné kupé.
"kurva všude je nasráno" šeptne Harry a já se uchechtnu.
Jde přede mnou a na tváři se mu rozlehne nervózní úsměv, když stojí před jistém kupé.(pozn. a. jak se to kurva skloňuje?)
Nechápavě se na něj kouknu, jen kývne hlavou ke kupé s potutleným úsmevěm.
Jen tam maličko nahlédnu a vidím tam Luka a Yungbluda, neboli doma.
"jdeme dál" zavelím.
To ale už Harry vstupuje do onoho kupé.
"pánové máte tu volno?" zeptá se s úsměvem.
"jasně" uslyším Lukuv hlas.
Harry mě vtáhne před sebe a souká mě do dveří.
"ehm, Harolde! no my půjdeme hledat dál" řeknu vážně a mám v plánu odejít, ale zamotají se mi a spadnu na sedačku hned vedle luka.
Ten se na mě jen zaraženě koukne, ale pak se usměje.
Ten kudrnatej idiot se uchechtne a já ho propaluju pohledem.
Rychle jsem Lukovi opětovala úsměv a stihla zjistit co má na sobě.
Už neskrýval ani svoje percingi byl takový jakého jsme ho s Harrym viděli onoho dne. Už nenosil modré uplé košile a rovné hnědé kalhoty.
Dom se na mě také usmál, když jsem o něj zavadila pohledem.
Vypadá mile. Kurva.
Asi byste si říkali, že když jsme Luka viděli prodávat drogy a zabíjet týpka, že se ho budeme bát. NE. předtím jsme byli jen zaražený jak se z takového arogantního rozmazleného fracka mohl stát drogový deeler a kluk co jen tak zabije člověka.
Já v jedenácti pořezala strejdu kvůli tomu, že mi říkal, že jsem roztomilá a malá. Úchyl.
Máma tvrdí, že to byla nehoda. Nebyla. Pamatuju si jak jsem se nasrala, když mi po páté řekl baletko, tak jsem vzala nůž a vrazila mu ho doprostřed dlaně, kterou měl na stole. Oops!
No a tak si Harry usmyslel, že mě s ním musí dát dohromady, že se k sobě prý hodíme, i když jsem mu říkala, že se mi líbí Zayn...
Harry s domem vedli konverzaci na téma auta. To mě nezajímalo a Luka zřejmě taky ne.
Jo a už jsem Harrymu řekla, že se jmenuje pravým jménem Luke a ne Jake.
Cítila jsem jeho pohled zabodnutý na mě.
Najednou se dotknul mojí ruky, kde byly jizvy po mém dávném řezáním.
"co to je?" zeptal se smutně ?????
"to nic" řekla jsem rychle a zakryla si tu neposednou část kůže, která se chtěla dostat na světlo. Svině.
"nic? Lino jsou to jizvy jak hovado" řekne a zatne čelist. Ty dva nám nevěnovali ani špetku pozornosti, za což jsem jim byla vděčná.
"kočka?" řekla jsem s nervózním úsměvem.
"huh? kurva Lino to nemohla udělat kočka" řekl přísně.
"je to dávno" hlesnu.
"lino-"
To už vlak zastavuje a já rychle vyběhnu z vlaku nechávajíce Harryho a Luka řvát mé jméno.
Harold se hned jak se dostal ven začal vyptávat, já mu jen řekla, že mi bylo špatně od žaludku.
Nechtěl tomu věřit, ale nechal to být, díky bohu.
*END OF THE FLASH BACK*
-----------------------------------------------
hellllllllllllllllllllouuuuuuuuuuuuuuuu mfs.
Ne neumřela jsemmmm, teda zatíííííííííííím.
Taaakže ano psala jsem že budu vydávat kapitolu každý týden po celou dobu prázdnin... hah ale jsem líný pras....
OMLOUVÁM SE!!!!!!!!!!!!!!
Každopádně ten příběh je celkem zamotanej tak snad to neni nějaký zvláštní a snad všechno sedí jak má!!!! <3
Tohle byla moje poslední předepsaná kapitola huh.
Ale snad se líbila uwu.
Doufám že si užíváte prázdniny gays!!!!!
Každopádně.... těšíte se do školy?
Hezký zbytek prázdnin:3
Happpppppppyyyyyyyyy daysssssssssss -L.
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
Fiksi Penggemar'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !