7. KAPITOLA

19 2 0
                                    

Liny pohled:

Už když měl Harry tu mikinu a byl takový tichý jsem si myslela, že něco není v pohodě. Ještě, když ho bolelo jak jsem ho vzala za zápěstí bylo mi to hodně zvláštní, ale i povědomé... Ano. taky jsem se, kdysi dávno řezala.. ehm, ehm, zase tak dávno to nebylo lino....jizvy mám doteď, jo ty jen tak nezmizí.

Vysvětlil mi proč se řeže a já ho chápala..

Já se řezala kvůli rodičům, protože na mě neměli čas a byli pořád v práci což se nezměnilo. Teď jsem si na to už zvykla.

Bylo mi ho tak líto, ale nevím co s tím dělat.. řekla jsem mu, že když se budou pořád smát, že je tam přijdu zkopat.. a nebo ať to řekne řediteli, jenomže se bál.. Chápu ho. A taky jsem mu tak nějak nařídila ať mi vždycky zavolá, když se bude chtít říznout, nebo si něco udělat. Vím, že si na to asi v tu chvíli nevzpomene, ale kdyby...

No a tak se sama sebe ptám... Harry se mi svěřil mám se mu taky svěřit, že u mě doma někdo byl?

Asi bych měla, teď ale ne, svých problémů nad hlavu.

Harry už odešel a řekl, že zítra bude celý den doma, kvůli tomu, že ztratil hodně krve.. a mohl by omdlít.

***

Další den se vlekl a vlekl jako každý jiný.. myslela jsem si, že to nebude zajímavý den ale to jsem se zmýlila..

Přišla jsem domů a tam na mě čekalo překvápko v podobě mámy s tátou jak sedí na židlích u jídelního stolu a drží v ruce nějaké papíry. Když jsem zavřela dveře tak se na mě ohlídli a táta se na mě tak zvláštně usmál..

"ahoj?"

"ahoj zlato" řekla mamka a zvedla se.

"ahoj" řekl "můj dokonalý otec".

"posaď se" řekla a ukázal na gauč vedle jídelního stolu. Nechápavě jsem se na ně koukla a sedla si.

Stoupli si před televizi vedle sebe a máma po tátovi hodila ne moc hezký pohled. Tuhle situaci jsem moc nepobírala..

"tak jí to řekni když na tom máš největší podíl hm?" řekla najednou máma naštvaně.

Tohle mi už vůbec nepomáhá něco pochopit. Pomyslela jsem si.

Táta tam jen nehybně stál a koukal do zdi.

Srab.

"ne?, fajn" rychle se na mě otočila a upřela na mě svůj pohled.

"tvůj otec mě podváděl...."

------------------------------------------------------

hi:3

Trochu kratší díl snad nevadí:D

Kdo to čekal?

Vím, že jsem říkala. že už budou brzo díly z koncertu, ale ještě mě něco napadlo hah.

Už teď vím že to bude dlouhá knížka<33

HAPPY days. -L

DEAR DIARY I MET A BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat