Gözlerimi daha açmamıştım ama bedenimde ki ağrıları hissediyordum. Bulamamıştım Hayat'ı sanırım o çukurda öylece kalmıştı. Gözlerimi açtığımda yerdeydim ve hava aydınlanmıştı gerçekten Hayat'ı daha bulamadan hava aydınlanmıştı hâlâ elimde olan halata baktım şükürler olsun hâlâ elimdeydi. Hemen ayağa kalktım ve Hayat diye bağırmaya başladım bir yandan da öksürüyordum. Zaten yerler hâlâ ıslaktı .
Hayat:Yektttaa bur..da.yı..m
Yekta:Hayat iyisin değil mi?
Hayat'ın sesinin geldiği yöne gittim evet düştüğü çukur burdaydı ve çukurda hâlâ su birikintisi vardı Hayat çok ıslanmıştı su birikintisinin içinde durmaya devam ediyordu.
Yekta:Hayat sana şimdi halat uzatıcam tutunmaya çalış tamam mı?
Hayat:Tamam deneyeceğim.
Hayat ayağa tam kalmıştı ki düştü sanırım bacakları uyuşmuştu.
Hayat:Yekta bacaklarım çok ağrıyor.
Yekta:Bir daha dene olmazsa ağrının geçmesini bekleyelim.
Hayat:Tamam.
Hayat tekrar kalkmıştı ayağa sendelensede biraz halata tutunmuştu bende geriye doğru giderek halatı kedime doğru çekiyordum halatı çekerken bir anda yere düşmüştüm hayır Hayat çünkü halatı bırakıp düşmüştü.
Ayağa kalkıp çukurdan Hayat'a baktım evet düşmüştü ve sanırım bacağının üstüne düşmüştü yeter ama ya.
Yekta:İpi niye bıraktın Hayat?
Hayat:Keyfimden bırakmadım herhalde elim kaydı iyi misin diye soracağına ne diyorsun.
Hayat söylenmeye devam ederken ayağa kalmaya çalıştı ama kalkamadı bacağının üstüne düşmüştü tabi ki kalkamazdı.
Hayat:Yekta kalkamıyorum.
Yekta:Kalkacaksın ayağa ben sana güveniyorum.
Hayat ayağa kalkmayı denemesine rağmen kalkamamıştı.
Yekta:Hayat sen burda bekle ben çevreye tekrar bakınayım belki gerçekten birileri vardır ve bize yardım eder.
Hayat:Tamam ama hemen geri dön.
Yekta:Geri döneceğim.
Hayat'tan devam
Yekta'yı bekliyordum bacağının üstüne sert düşmüş olmalıyım ki kalkamıyordum.
Biraz gözlerimi kapatıp dinlendirmek istemiştim ruhum bedenimden daha yorgundu bunu hissedebiliyordum.
...
Gözlerimi açtığımda hava kararmış olmalıydı ki sadece ayı görüyordum Yekta diye seslenmiştim ama Yekta'dan ses yoktu.
Geri döneceğim demişti niye hava kararana kadar gelmemişti.
Yoksa geri gelmeyecekmiydi.
Sanırım beni burda bıraktı artık yanımda kimse yoktu yine kimsesiz yalnız kalmıştım.
Yüzümü yukarı doğru kaldırdım gözlerim sadece ay'ı görmüştü ama ben seni görebilmek için bakmıştım semaya bir umut ama göremedim seni..
Seni görebilmek için bakmıştım semaya bir umut ama göremedim seni..
Şarkı👌🏼
Sınır 20 hadi bu kitabı yarım bırakmak istemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARESİZ(TAMAMLANDI)✔ [kısa hikaye] (KİTAP OLUCAK)
Bí ẩn / Giật gân"Yanlızlık bir felaketi yaşamaktan daha zor"