Güvensizlik

233 10 5
                                    

Dilay'ın ağzından

Ata 7 saattir uyanmıyordu.Kalbide atmıyordu.

Utku Ata'nın öldüğünü idda ediyordu.Ama o ölmemişti.Bunu kalbimde hissediyordum.Yada onun ölmesini istemediğim için kendime yalan söylüyordum.

Herkes yatmıştı.Ben hala uyanıktım.Aklıma Kaan geldi.Acaba ona ne olmuştu.Utku Öykü'ye Kaan'ı kurtaracağına dair söz vermişti.Peki ya Ata...

Ona ne olacaktı.Biraz düşününce Kaan kurtarabilirse Ata'da kurtarılabilirdi.

Bu düşüncenin az da olsa verdiği rahatlık beni mutlu etmişti.Ama hala çok korkuyordum.

Otel odasının kapısı çaldı.Kapıyı açtım gelen Öyküydü.İçeriye girdi."Ata nasıl"dedi.Suratım asıldı."Her zamanki gibi"dedim.

"Peki ya Kaan"dedi."Ona ne olacak"sonrada ağlamaya başladı.Bende onunla birlikte ağladım.

Sonra cebinden bir kart çıkardı."Bu ney"dedim."Biraz önce Jirkus yanıma birini yolladı"dedi.

"Sana birşey yaptı mı"diye bağırdım."Hayır endişelenme"dedi.İçimdeki büyük korku azda olsa hafifledi.

"Peki neden adamını yollamış'dedim."Çünkü benle bir anlaşma yapmak istiyordu"dedi.Bu ne anlaşması olabilirdi ki.Sonuçta biz karşı taraflardaydık.

"Kaan onların elindeymiş"dedi Öykü."Peki senden ne istediler"dedim."Bu garip ama benden Utku'nun yüzüğünü istediler.

"Bunu yapmayacaksın değil mi"diye düşüncelerimi kafamdan atmaya çalıştım."Bilemiyorum sanırım bunu yapmak zorundayım çünkü Utku'ya güvenemiyorum.

Aniden yanımızda Utku belirdi."Hala benden şüphe mi ediyorsunuz"dedi.Ağzım açık kaldı.Utku nerden çıkmıştı."Merak etme Dilay"dedi.

Öykü "Yaptığın çok ayıp"dedi.Resmen gizlice bizi dinliyordun.

"Hayır ben sizi dinlemiyordum"dedi.Ben hiç buradan çıkmamıştım , hep Ata'yı izliyordum.Tabi konuşmalarınıza kulak kabartmış olabilirim.

"Senin Ata ile derdin ne"dedim.Elimde olmadan yine göz yaşı dökmüştüm.Sesim titriyordu .

"Anlamıyor musunuz"dedi Utku.Ata ile aramda kötü şeyler geçmiş olabilir ama o benim arkadaşım onu kurtaracağım ve Kaan için konuşmak gerekirse ben sözümü tutarım.

Utku hızlıca ayağa kalktı tam giderken kolundan tuttum.Beni geriye doğru itti.Yere düştüm ve odadan çıktı.

Öykü kalkmama yardımcı oldu.Sonrada "uyumaya gidiyorum"diyerek odadan çıktı.

Uzun bir süre bekledim.En sonunda uyku ağır bastı ve uyuyakaldım.

Kalktığımda gözlerim yanıyordu uykusuzluktan ölüyordum.Son bir umutla kendimi zorladım yatağımdan kalktım ve Ata'ya baktım.

Hiçbir değişiklik yoktu.Daha herkes uyuyordu.Dün herkes için çok zor geçmişti.Herkesin morale ihtiyacı vardı.

Ayağa kalktım lavaboya geçtim.Elimi yüzümü yıkadım.Son bir kaç gündür hiç banyo yapmadığımı farkettim.Berbat kokuyordum.

Bir güzel duş aldım.Banyodan çıktım.Karşımda gördüğüm manzara karşısında donakaldım.Ata yatakta yoktu...

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin