Multimedya da Öykü var.
Kaan'ın ağzından
İlk defa Utku'yu bu kadar endişeli görüyordum.Bir kütüphaneye gitmiştik.Utku'nun amacı gölge yolculuğu yapmaktı.
Öykü'ye aramak istediği kitabı söylüyordu.Oda hemen kitabı buluyordu.Çok ilginç bir yetenekti.
Sonunda Utku "buldum"diye bir çığlık attı."Nerde"dedim.Elimde duruyor. Kitabın adı "gölgelerin sırları görmüyor musunuz?"dedi.
Utku galiba kafayı yemişti elinde birşey yoktu.Utku bize kitapta yazanları anlattı.
Utku seçilmiş kişiydi gölgelerin kralı.Bu yüzden kitabı tek o görebiliyordu.
El ele tutuştuk.Utku"sakın elimi bırakmayın ne olursa olsun orada çok çabuk kaybolabilirsiniz"dedi.
Ve aniden bir yere ışınlandık.Burası bir saraydı.Saray muhafızlarla korunuyordu fakat muhafızlar ruhlardı.
Utku kapıya yönelince önümüzden çekildiler.Utku adımlarını hızlandırmaya başladı.
Etraf çok garipti.Saray çok fazla enerji yaratıyordu.Buda sana ölüymüşsün gibi bir his veriyordu.
Saray'ın on iki tane kulesi vardı.En ortadaki yani en büyüğünün üstünde kocaman bir kafatası vardı.
Sonunda sarayın bahçesine gelebildim.Yolda gördüğümüz her yaratık önümüzden çekiliyordu.Manzarayı görünce şok içinde kaldık.
Utku "durun"diye bağırdı.Ceren'i bir çukura sıkıştırmışlardı.Onu değişik bir şeye dönüştürüyorlardı.
Utku"Ceren'i yanına uçurdu.Ona dokunmayacaksınız dedi.Sonra "geç kalıyoruz eve dönmeliyiz diğerlerini yalnız bırakmamalıyız"dedi.
Bir iskelet gelip "sizi sarayımıza buyurmak isteriz lordum"dedi.Utku sinirli sinirli bağırarak "gitmemiz gerek dedim yaa"diye bağırdı.
Utku ilk defa bu kadar kızgındı.Aniden normal dünyaya döndük.
Utku çok güç harcamıştı.Ayakta duramıyordu.Ceren ona dokundu aniden Utku'nun suratına kan geldi.Ceren Utku'ya gücünü vermişti.
Utku dedi ki "Ata herşeyi mahvetmeden oraya gidelim"
______________________________
Votelarınızı bekliyorum.Yılbaşı süprizi için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
ActionOdelas soyundan gelen bir kızın dünyayı kurtarmak için yaşadığı maceralar. _________________________________ Hayatta beş tane element var"dedi.Ateş , su , ışık , doğa ve karanlık."Her elementin sahip olduğu bir hayvan var.Ateş kartal, su köpek balığ...