Arkadaş

614 12 2
                                    

Hatırlatma

Buz gibi rüzgarı tenimde hissediyordum.Hava karanlıktı.Ay dolunay şeklindeydi.Ulamanın olduğu yere gittim.Garip şekilli bir yaratık alphayı öldürüyordu.Hemen oraya uçup kurta dönüştüm.Yaratığa saldırdım.Yaratık bana saldırdı ama dev bir yılana dönüşüp onu ısırdım.Yaratık kaçtı.Ama ölmek üzereydi.Alpha'ya yaklaştım.Merhaba dedim.Aniden değişik bir yaratığa dönüştü ve beni bayılttı.

_________________________________________

Uyanmaya başladım.Başım çok ağrıyordu.Yanımda yaraladığım yaratık ve arkadaşı vardı.Arkadaşının şekil değiştirebildiğini tahmin ediyordum.Beni çok fena kandırmışlardı.Kurta dönüşemiyordum.Yaraladığım yaratık "açıklayabilirim"dedi."Şu yerde gördüğün işaret onun içinde olduğun sürece kurta dönüşemessin"dedi.Onları parçalara ayırmak istiyordum.Buz gibi rüzgar tenime değiyordu.Hava çok soğuktu.Üstüme zehir gibi birşey döktüler.Canımı çok yakmıştı.Üstüme dökmeye devam ettiler."Lütfen durun"diye çığlık attım.Ağlamaya başladım işte o sırada içeriye Dilay,Öykü ve iki tane çocuk girmişti.Yaratıklarla savaşmaya başladılar.Dilay ve tanımadığım çocuklardan biri kartala Öykü ve diğer çocuk ise yılana dönüşmüşlerdi.Dilay geldi ve iplerimi koparttı.O şeklin içinden çıkıp kurta dönüştüm.Ve bağırdım."Uuuuuuuu"Aniden şekil değiştiren yaratığa saldırdım.Onu parçalamıştım.Diğer yaratık tam beni parçalarken.Öykü yaratığa atladı ve onu zehirledi.Hayatımı kurtarmıştı.Ama ayakta durcak gücüm kalmamıştı.Yere yığıldım.

Multimedya da Öykü var.

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin