Kimim ben ?

209 10 5
                                    

Kaan'ın ağzından

Başım çok ağrıyor.Etraf çok sisli hiçbirşey göremiyorum.Ayağa kalkmaya çalışıyorum ama olmuyor.

Bir güç beni engelliyor.Nerde olduğum hakkında en ufak bir fikrim bile yok.Dur bir dakika ben kimim.

Neden burdayım.Tek hatırladığım şey bir yüzdü.Ama ismini çıkartamıyordum.

Etrafta bana yardım edebilecek birilerini bulma umuduyla bağırdım."Kimse varmı,yardım edin.Kafama çok sert bir darbe yedim.

Bir kova buz gibi suyun üzerime dökülmesiyle uyandım.Ellerim bağlanmıştı."Nerdeyim ve ben kimim"dedim.

Benden bir iki yaş büyük olduğu anlaşılan biri "ben Emre avlanmaya çıktığımızda ice wolf ların saldırısına uğradık sen kafanı çarptın hafızanı kaybetmiş olmalısın"dedi.

"Hiçbirşey hatırlamamak çok kötü"dedim."Haklısın ama eski hayatına dönmelisin bu yüzden seni arkadaşlarınla tanıştıracağım"dedi Emre.

Ve saymaya başladı."Bu Özün şu arkadaki kızla çocukta Yağmur ve Ateş.Ve mavi gözlü olan çocukta Umut.

"Peki neden biz avlanıyorduk ve İce wolf ne demek"diye sorularıma devam ettim.

Emre'de açıklamaya başladı."Biz Jirkus için çalışıyoruz.O dünyayı ele geçirmek istiyor"Peki onun dünyayı ele geçirmesi bizim ne işimize yarayacak"dedim.

"Jirkus bize dünyanın istediğimiz yerini verecek ve biz orayı yöneteceğiz."Mantıklı bir anlaşma fakat nasıl dünyayı ele geçirebirizki"dedim.

Elime bir kitap verdi.Üstünde "Elementler" yazıyordu.Kitabı okudum."Şimdi bizim özel güçlerimiz mi var"diye bağırdım.

"Evet ama senin dinlenmen gerek şimdilik bu kadar soru yeter"dedi.

Son bir soru soracağım dedim.Ben hangi elementim ve adım ne?Emre cevap verdi.

"Doğa elementi ve adın Kaan"

____________________________

150 beğeni ve 5000 okumaya ulaşmışız hepinize beni desteklediğiniz için teşekkür ediyorum.Beni buraya sizler getirdiniz. -Daern

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin