Senin Suçun!

321 20 13
                                    

Multimedya da Utku var

Utku'nun ağzından

"Neden Ceren'e yeterince güç vermedin"diye bağırdım."Tüm gücümü ona verdim"diye karşı çıktı Ata.

"Hayır vermedin"dedim.Ata "verdiiim"diye bağırarak bana kocaman bir alev topu attı.Bu çok canımı yakmıştı.

"Tüm gücünü ona verdiysen alev topunu yaratacak enerjiyi nerden buldun"dedim.

Ata bu sözüme çok bozuldu."Şimdi Ceren'i gölgelerin arasından çıkarmamız gerek"dedim.

Ata "Hayır bu çok zamanımızı harcar"dedi.Ata haklıydı.Jirkus su elementini ele geçirmemeliydi ama Ceren'i kurtaracaktım.

"Hem Ceren'i o korkunç yerde bırakıyorsun,hemde ona yardım etmiyorsun ha"diye bağırarak Ata'nın üzerine çok güçlü bir enerji akımı yolladım.Ata yaklaşık beş metre geriye savruldu.

Sonra "madem öyle ayrılacağız"dedi.Dilay ve Açılay onunla gitti.Öykü ile Kaan ise beni seçti.

Kaan aslında su elementini aramanın daha mantıklı olduğunu düşünüyordu ama Öykü'yü kırmak ve Utku'yla arasının bozulmasını istemiyordu.

Son zamanlarda Öykü ile Ceren'de birbirine çok yakındı bu yüzden Öykü Utku'yla gidiyordu.Ama Öykü Dilay'a çok kızmıştı.Bu kadar vicdansız olmamalıydı.

___________________________________

                      DUYURU
Arkadaşlar kitabımı okuyupta votelamayanlar var.Lütfen emeğe saygılı olun.Bu arada yılbaşına kadar kitaba toplam 50 yorum,60 beğeni 1000 görüntülenme gelirse yılbaşında özel olarak 5 bölüm ard arda gelecek.Sevgilerimle -Daern

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin