Yeni çocuk

441 17 2
                                    

Alarmın çalmasıyla uyandım.Elimi saate vurup kafamı yastığa gömdüm.Neden okula gitmem gerekiyordu ki sanki.Özel güçlerin vardı.Dünyayı kurtarmam gerekiyordu.Ama bunları kimliğimi ele vermeden yapmalıydım.

Banyoya doğru yürüdüm elimi yüzümü yıkadım.Aşağı kata inip kahvaltımı yaptım.Annem her zamanki gibi çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.Hemen tabağımı bitirip evden çıktım.Bir kurta dönüştüm ve koşmaya başladım.

Çok hızlı koşuyordum.Rüzgar tenime deyiyordu.Bu çok güzel bir histi.Sonunda ormanın sonuna varabildim.İnsana dönüştüm ve yürümeye başladım.Okula gittiğimde dersin başlamasına 10 dakika vardı.

Çok susamıştım.Kantine su almaya gittim.Herkes kantinin önünde toplanmıştı.Anlaşılan kavga vardı.Biraz daha yaklaştığımda gözlerime inanamadım.Bir çocuk Ata'yı dövüyordu.Ata'nın yüzü morarmıştı.

Kavgayı ayırmak için aralarına girdim.Ata'yı döven çocuk simsiyah kıyafetler giymişti.Herşeyi siyahtı ve çok yakışıklıydı.

Ata'yı aldım ve Dilay'ın yanına götürdüm.Ata'dan güçlü olmasaydım.Şu an hastanelik olurdum.Anlamadığım şey o çocuk Ata'yı nasıl dövmüştü.Sonuçta Ata ateş elementine sahipti.

Ders zili çaldı.Sınıfa girdik.Ders zili çaldı.Olanları Kaan ve Öyküye anlattık.Öykü pek şaşırmıştı.Ama bu çocuğun karanlık elementine sahip olduğunu söylüyordu.

Tenefüste onu bulmalıydık.Öğretmen sınıfa girdi.Yanında bir çocuk vardı.İnanmıyordum bu oydu.Ata'yı döven çocuk.

Öğretmen "Arkadaşlar bu Utku sınıfımıza yeni geldi"dedi."Sen Ceren'in yanına otur"dedi.Fırsat ayağıma gelmişti.Onun element sahibi olup olmadığını öğrenmeliydim.

Ders matematikti.Dersi dinlemiyordum.Utku'ya nasıl bu soruyu soracağımı düşünüyordum.

Birden öğretmen bana seslwndi.'Evet Ceren cevabı sen söyle."Öğretmenin ne sorduğunu bile bilmiyordum.

Utku eliyle masaya vurdu.Ve birşey yazdı.Bu sorunun cevabıydı.Hemen masadaki yazıyı okudum.Öğretmen"Aferin kızım"dedi.

Sessizce teşekkür ettim.Ve zil çaldı.Ona "seninle yalnız konuşmak istiyorum"dedim.Ve birlikte okulun arkasına gittik.

Ata ve Kaan beni yalnız bırakmak konusunda kararsızdı.Özellikle Ata.Ama Öykü aradıkları fırsatın ayaklaklarına geldiğini düşünüyordu.Dilay ise Ata'ya hak veriyordu.Nasıl olsa Utku denilen çocuk tehlikeli biriydi.

Ceren olanlar için teşekkür etti.Onu kurta dönüştürmek için heycanlandırması yada korkutması gerektiğini biliyordu.Utku'yu öptü ve ona sarıldı.Utku titremeye başladı ve bir kurta dönüştü.

Öykü haklıydı.Utku en güçlü elemente sahipti.

Arkadaşlarımın yanına gittim."O nerde"dediler."tatlı arkadaşım haklıydı"dedim.Öykü herkese zafer dolu bir bakış attı.

Bir anda suratını buruşturdu.'Sen Ceren değilsin" dedi.Ve kafama bir darbe indirdi.

Multimedya da Ata var.Bu arada 5 beğeni gelir gelmez bölüm yayınlanacak.İsteklerinizi yorumda belirtiniz.

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin