Uyandım.Ellerin bağlıydı.Yanımda Dilay vardı."Neden beni bağladınız"dedim.Ama bunu istemeden söylemiştim.
Kendimi kontrol edemiyorum.Diğerleride yanıma geldi.
Utku da ordaydı.O.nasıl bizimkilerleydi.Onu nasıl ikna etmişlerdi.
Aniden vücudumu kontrol edebilmeye başladım."O şey içimden çıktı"diye bağırdım.
Dilay"tabi tabi öyledir" dedi.O yaratık Dilay ın içindeydi.Bunu ispatlamam imkansızdı.
Sonra aklıma birşey geldi.3 kez Shaloa dedim.Dilay yere yattı.İçinden siyah birşey çıktı ve Utku'nun bedenine girdi.Herkes şu an rakibini biliyordu.Ama ona zarar vermek istemiyorlardı.
Utku üstümüze yürüyordu.Aniden dışardan bir hırlama sesi duyuldu.
İçeriye biri girdi.Garip bir dilde birşey okuyordu.Utku yere düştü.
Acı çektiği her halinden belliydi.Utku nun içindeki şey yine çıktı.Ama bu sefer gitti.
O tanımadığımız kişi Utku ya saldırmaya devam ediyordu.Ceren onun üzerine atladı.Fakat o çok güçlüydü.Ceren i yere yapıştırdı.
O anda Ata nın elinden ateş topu fırladı.Çocuk yere düşmüştü.Ata çocuğun üzerine üzerine yürüdü.
Kızdığı her halinden belliydi.Çocuk "ben size yardım etmek istemiştim"dedi.
"Bu kadar ileri gitmene gerek yoktu"diye bağırdı Ata.Öykü Ata yı sakinleştirmek için yanına gitti."Dur"dedi.
Eğer Ata yı durdurmasaydı.Çocuk ölmüştü.Öykü elini çocuğa uzattı.Kalkmasına yardım etti."Ben Öykü"dedi."Bende Açılay"dedi.
Yanına yaklaşınca herkes Açılayla aynı yaşta olduklarını fark etmişti."Bu arada ışık elementine sahibim"dedi.
Sonra Utku yu gösterdi."Sen hariç herkesi tanıyorum"dedi."Ben Utku" dedi Utku.Sesi çok soğuktu.Açılay"Sen karanlık elementine sahip olmalısın"dedi.
Herkes hayret etmişti.Bu çocuk nasıl bunları bilebiliyordu.Öykü "ben açıklayabilirim"dedi.Işık büyüyü temsil eder.Açılay da büyü yapabiliyor.
Öykü "Aaaaaahhh" diye bağırdı.Ayaklarının yere değmediğini hissediyordu.
Bölüm geç geldi kusura bakmayın ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
ActionOdelas soyundan gelen bir kızın dünyayı kurtarmak için yaşadığı maceralar. _________________________________ Hayatta beş tane element var"dedi.Ateş , su , ışık , doğa ve karanlık."Her elementin sahip olduğu bir hayvan var.Ateş kartal, su köpek balığ...