Hatırlatma
Öğretmen "arkadaşlar bu Ceren sınıfımıza yeni geldi "dedi.Boş bir sıra buldum.Yanımda bir kız ğu oturuyordu."Merhaba benim adım Elif."dedi."Bende Ceren."dedim.Yan sıraya baktığım zaman çok şaşırmıştım.Bu Dilaydı.Eski sınıfımdaki en yakın arkadaşım.Babasının işi yüzünden taşınmak zorunda kalmışlardı.Ama şimdi beraberdik.O ders tenefüs zilinin çalması çok uzun sürmüştü.Ama en sonunda çalmıştı.Koştum Dilaya sarıldım.O da bana sarıldı.Onu çok özlemiştim.Ben bunları düşünürken bir anda gözlerim karardı.
_____________________________________
Uyandığımda garip bir yerdeydim.Ne olmuştu ki şimdi.Tam Dilayla birlikteyken.Yanıma bir kız geldi.Çok sinirli bakıyordu.Çok korkmuştum.Se-se-sen kimsin,neden beni bu-bu-buraya getirdin?"dedim.Beni öldüreceğini düşünüyordum.Bana dedi ki "Dilay'dan uzak duracaksın."Kimsin sen bana neden bunları söylüyorsun."dedim."Ben Öykü Dilay'ın en yakın arkadaşıyım"dedi.İnanamıyordum Dilay beni satmışmıydı.Çok sinirlenmiştim.Ellerim bağlıydı ama ben bir kurta dönüşüp hepsini parçaladım.Öykü donakalmıştı.Ben bunu nasıl yaptığımı bilmiyordum.Ama kendimi çok güçlü hissediyordum.Aniden kafamda bir taç belirdi.Öykü hemen önümde diz çöktü.Ben ne olduğunu anlayamamıştım.Ama burdan gitmek istiyordum.Aniden kartala dönüştüm ve okuluma uçtum.Öykü ve Dilay o gün okula gelmedi.Şu alphanın yanına bu akşam uğramak istemiyordum.Bu gün yeterince macera yaşamıştım.Ama nasıl şekil değiştirdiğimi çok merak ediyordum.Eve uçarken ormanda bir ulama sesi duydum.Hislerim bana ormana girmemi söylüyordu.Ve ormana uçmaya başladım.Buz gibi rüzgarı tenimde hissediyordum.Hava karanlıktı.Ay dolunay şeklindeydi.Ulamanın olduğu yere gittim.Garip şekilli bir yaratık alphayı öldürüyordu.Hemen oraya uçup kurta dönüştüm.Yaratığa saldırdım.Yaratık bana saldırdı ama dev bir yılana dönüşüp onu ısırdım.Yaratık kaçtı.Ama ölmek üzereydi.Alpha'ya yaklaştım.Merhaba dedim.Aniden değişik bir yaratığa dönüştü ve beni bayılttı.
Arkadaşlar biraz kısa oldu ama sınavlardan dolayı çok ders çalışmam gerekiyordu.Votelarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
ActionOdelas soyundan gelen bir kızın dünyayı kurtarmak için yaşadığı maceralar. _________________________________ Hayatta beş tane element var"dedi.Ateş , su , ışık , doğa ve karanlık."Her elementin sahip olduğu bir hayvan var.Ateş kartal, su köpek balığ...