Neredeyim ?

1.7K 34 18
                                    

Uyandığımda tir tir titriyordum.Etraf çok karanlıktı.Hiçbirşey göremiyorum.Aniden karşıma garip bir yaratık çıktı."Sen Odileous SEN SEÇİLMİŞ KİŞİSİN"diye haykırdı.
___________________________________________

Annemin sesiyle uyandım.Beni kahvaltıya çağırıyordu."Yine mi rüya gördüm ben yaa"diye söylendim.İstanbuldaki o kocaman evimizden bu küçücük eve taşındığımızdan beri böyle garip rüyalar görüyordum.Zaten 1 hafta önce buraya taşınmıştık.Hemen üstümü değiştirip aşağıya indim.Annem evden çıkmıştı.5 dakika daha bekleseydi ne olurduki diye düşünürken kahvaltımı yaptım.Hemen evden çıktım okula giderken ıssız bir ormandan geçmem gerekiyordu.Çok korkuyordum.Ama cesur davranıp yürümeye başladım.Yolda garip garip sesler duymaya başladım.İzleniyormuşum gibi hissediyordum.Bir anda üstüme birşey atladı.Bu bir ayıydı.Nefes alamıyordum.Bir anda ayı yere yığıldı.Ve bayıldım.Uyandığında etraf çok karanlıktı.Karşımda bir yaratık vardı.Aynı rüyamdaki gibi."Se-se-sen kimsin" dedim."Ben alphayım"dedi.Şu kitaplardaki kurt vampir birleşimi şeylerden m bahsediyorsun."dedim."Hayır onlara yalpha deniyor"dedi.Kafam çok karışmıştı.Ama acilen okula gitmem gerekiyordu.Karşımdaki alpha "demek okula gitmen gerek" dedi.İnanamadım şimdide aklımı okuyordu.Alpha "Kafanda çok soru var biliyorum ama daha çok burada kalamazsın şimdi seni okula götürüyorum akşam evine gelirken yolun yarısında 3 kez alpha de " dedi.Ve kocaman bir yılana dönüştü.Korkudan ödüm patlamıştı.Alpha beni sırtına attı ve ormanın sonuna kadar götürdü."Daha faz la seni götüremem"dedi."Bu gün okulda ne olursa olsun benden bahsetmiceksin çünkü düşmanlarım kokunu alabilir.Dedi ve beni bıraktı.Okula koşmaya başladım.Gördüklerimin gerçek olmadığını umuyorum ama bunların gerçek olduğunu hissediyordum.Okula vardığımda önce müdürün odasına uğradım.Hangi sınıfta olduğumu öğrendim.Sınıfa girerken yeni sınıf arkadaşlarımın bana nasıl davranacağını çok merak ediyordum.Sınıfın kapısının önüne geldim.Çok heycanlıydım. Heycanımı yenip kapıyı ittirdim.Ve içeriye girdim.Derse geç kalmıştım dolayısıyla öğretmen içerdeydi.Geç kaldığım için öğretmenden özür diledim.Öğretmen kızmadı.Bütün sınıf bana bakıyordu.Çok utanmıştım.Öğretmen "arkadaşlar bu Ceren sınıfımıza yeni geldi "dedi.Boş bir sıra buldum.Yanımda bir kız oturuyordu."Merhaba benim adım Elif."dedi."Bende Ceren."dedim.Yan sıraya baktığım zaman çok şaşırmıştım.Bu Dilaydı.Eski sınıfımdaki en yakın arkadaşım.Babasının işi yüzünden taşınmak zorunda kalmışlardı.Ama şimdi beraberdik.O ders tenefüs zilinin çalması çok uzun sürmüştü.Ama en sonunda çalmıştı.Koştum Dilaya sarıldım.O da bana sarıldı.Onu çok özlemiştim.Ben bunları düşünürken bir anda gözlerim karardı.

Arkadaşlar bu ilk bölüm olduğu için hatalarım olabilir.Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim.

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin