Su Savaşçısı

368 10 4
                                    

Multimedya da Nisa var.

Dilay'ın ağzından

Gruplara bölündüğümüzden beri her şey ters gidiyordu.Sanki lanetlenmiştik.

Kalacak bir otel arıyorduk."Of ayağıma sakız yapıştı"dedi Ata.İki saat sakızı çıkarmaya çalıştı.Sonunda çıkarmayı başardı.

Yolda yürürken HeRoS OtEl diye bir yere rastladık.(Adını kafadan attım.)Bu otelde konaklamaya karar verdik.

İçeri tam girdiğimiz sırada otel deki son yer alınmıştı.Sinirden deliye dönecektim.

Açılay sonunda"artık denize gitmemiz gerek Jirkus her an su elementini ele geçirebilir"dedi.

O anda arkamızdan biri"birisi Jirkus mu dedi"dedi.Arkamı döndüm ama arkamı dönmemle yere yapışmam bir oldu.

"Kimsin sen"dedi Ata.Sesinden çok sinirlendiği anlaşılıyordu.

"Ben Emre"dedi.Karanlık elementine sahibim."Beni Jirkus yolladı"

O zaman seni geri evine postalamam gerekecek"dedi Ata ve Emre'ye ard arda alev topları atmaya başladı.

Emre çok güçlüydü.Tüm topları savurdu ve ve Ata'ya bitane yumruk çaktı.

Emre"beni yenebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun"dedi.

Utku "O yenemez belki ama ben yenebilirim"dedi.Emre'nin suratına çok sert bir yumruk indirdi.

Sonra yerden iskelet ve ruh adamlar çıktı ve Emre'yle savaşmaya başladı.Utku Ata'ya elini uzattı.Ata elini tuttu ve ayağa kalktı.

Sonra"birlikte"dedi.Aynanda güçlerini birleştirerek çok güçlü bir enerji topu yaratıp Emre'ye attılar.

Emre düşerken Utku onun tam altına bir boyut kapısı açtı ve Emre gitti.

Oteldeki herkes bize bakıyordu.Ceren "sakin olun "desede faydası olmadı.

Açılay"bana bırakın dedi etrafa sarı bir toz yaydı tüm oteldekiler uyuyakaldı.Birşey hatırlamazlar dedi Açılay.

Peki su elementi neredeydi?Yanımıza bir kız geldi."Merhaba ben Nisa galiba beni arıyorsunuz"dedi.

Herkes rahatlamıştı.Tüm elementler bulunmuştu.Ama Ceren pek rahat gibi değildi.

Birşeyler düşünüyordu.

Yanına gittim ve "ne oldu"dedim."Emre'yi gördün çok güçlüydü ya Jirkus başka elementlere de sahipse"dedi Ceren

İstediği kadar adamı olsun bizi yenemez"dedim.Pek rahatlamışa benzemiyordu ama "haklısın"dedi.

__________________________
4 bölüm kaldı bu gün hepsi gelecek votelamayı unutmayın-Daern

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin