,,Draco dnes jdu za mamkou vrátím se k večeru." Křikla mladá čarodějka na svého přítele a v tu ránu se přemístila do domu její matky. Zaklepala na dveře a ony se otevřely. ,,Ahoj ma-.." Diana se zarazila ve dveřích stál někdo úplně jiný než čekala. Stál tam černovlasý mladík s kulatými brýlemi na nose. Bez dalších slov vešla dovnitř domu a šla rovnou do obýváku kde naštěstí našla matku naprosto v pořádku.
,,Posaď se drahá, musíme si promluvit." Řekla to jakoby s těžkým srdcem. Dia se posadila do křesla naproti ni a Harry si sedl vedle Andromedy. Teddy si tam hrál s hračkami na zemi. Dia se nadechovala že něco řekne, ale Meda ji do toho skočila. ,,Jde o Teddyho."
,,Co je s nim? Stalo se mu něco?" Ptala se, protože když se na něj podívala vypadal naprosto v pořádku.
,,Ne to ne jen, asi jsi si všimla že než se" nadchla se, vypadala hodně nervózně. ,, Nymphadoře stalo to co se stalo, neměli jste moc kladný vztah a sama mi před tím než byla bitva a nechala mi tu Teddyho říkala že, že nechce, aby jsi se jakkoliv kontaktovala s Teddym."
,,To mi říkáš teď po 2 letech?" Byla naštvaná a zároveň smutná.
,,Potřebovala jsem pomoct, sama už bych to nezvládla, ale teď když jsem se přesvědčila že jeho kmotr, Harry, je schopný se o něj postarat a sám říkal ze plánují s Ginny rodinu a vím že je schopný je všechny finančně zajistit a postarat se o něj-"
,,Tim chceš říct že já a Draco toho schopný nejsme?"
Chvili mlčela, ale pak přikývla ,,Mám v tom jisté pochybnosti, přeci jen z Dracovi strany byla většina rodiny smrtijedi."
,,Jo asi ti uniklo to nejdůležitější" Andromeda se na ni nechápavě podívala. ,,Já sama jsem dcerou toho co ta to všechno mohl mami, já jsem dcerou pána zla, Voldemorta." Andromeda na to kývla. Diane se tlačily slzy do očí.
,,Proto by bylo lepší kdyby jsi se s Teddym nestíkala." Říkala stálé klidným hlasem a Dianu tím uváděla do rozpaků.
Ohlédla se na dvouletého Teddyho, který si tam hrál, podívala se na Harryho, který měl zvláštní výraz potěšení, ale i litosti naráz. Andromedu to určitě bolelo stejně jako Diu, ale nedala to na sobě znát. Diana kývla, postavila se a šla ke dveřím. ,,Byla chyba si tě najít." Řekla zlomeným hlasem, zavřela dveře a co možná nejrychleji se přemístila, ne domu, ale do Děravého kotle.
Starý barman se na mladou čarodějku nevrle podíval. Diana si ho nevšímala a sedla si k baru. ,,Ohnivou whisky prosím." Koukla na barmana a on ji podal panáka whisky. Diana ho kopla do sebe a takhle to pokračovalo dál a dál.
Bylo už kolem desáté večer a Draco si o ni začal doma dělat starosti. Přemístil se k domu kde žila Andromeda a zaklepal. Otevřela mu dveře a Draco se na ni podival. ,,Dobrý večer, je tu Diana? Říkala že se vrati k večeru, ale ještě nepřišla."
,,Ne ani se tu dlouho nezdržela." Draco se na ni nechápavě podíval. ,,Trochu se to mezi námi zkomplikovalo." Dodala ještě a Draco začal mít větší obavy. Jednou rukou se poškrábal na zátylku a přemýšlel kde by mohla být. Pak ho to napadlo. Kývl Andromeďe na rozloučenou a přemístil se pryč. Objevil se v Příčné ulici přímo před Děravým kotlem.
Vešel dovnitř rozhlédl se a viděl jak mladá černovlasá čarodějka sotva drží hlavu vzhůru. Podepírala si ji jednou rukou, ale i přes to se ji hlava kývala ze strany na stranu. Přešel rychle k ní a podepřel ji. Byla naprosto opilá. ,,Ahoj lásko." Škytla. Draco zaplatil barmanovi a odvedl ji ven. ,,Kam jdeme? J-ja bych, si chci dát ještě Draco." Opileckým hlasem mluvila celkem nesmysly.
,,Jdeme domu Dio, pro dnešek toho bylo dost, musíš se prospat ano." Jen co to dorekl přemístil se s ni před brány a Manoru a Diane se zatočila hlava.
,,Asi budu zvracet-." Vyprostila se z Dracovo sevření a rychle se dobelhala k prvnímu keři co tam byl. Draco přišel k ní a přidržel ji vlasy. ,,Asi jsem to trošku přehnala." Podivala se na Draca a on jen přikývl.
Draco ji přivedl do ložnice a položil ji na postel. ,,Vyspi se, ráno mi všechno povíš ano?" Dia přikývla a v tu ránu spala. Draco ji ještě pohladil rukou po vlasech. Ještě se osprchoval, vyčistil si zuby a šel si lehnout k Diane.
ČTEŠ
Malfoyová? [HP FF Cz]✔
FanfictionDruhý díl příběhu "Raddlová?". Takže doporučuji přečíst ;) doufám že to bude mít takový úspěch jako předešlý díl protože necelých 4K přečtení je pro mě opravdu úspěch na to že to byl můj příběh. No nic nebudu vás napínat užijte si to. <3