11

331 24 0
                                    

,,Draco?" ,,Ano?" Přišla mladá čarodějka do ložnice. ,,Přemýšlela jsem nad tou naší svatbou a asi nechci aby byla nejak velká jestli ti to nevadí." ,,Ne vůbec koho by jsi tam chtěla?" ,,No tak tvý rodiče a ostatní z rodiny. Myslím tím Andromedu i přesto že to není má matka, tak by mohla přijít je to tvá rodina." ,,Takže tam vlastně bude jen má rodina." Diana zesmutněla. ,,No tak mě už nikdo nezbyl." ,,Máš mě," Podivala se na Draca a ten ji chytil za ruku. ,,A ještě někdo?" ,,No napadlo mě co takhle zakopat tu vaši válečnou sekeru s Harrym. Mohl by taky přijít." Draco se na to nějak netvářil. ,,Nejsem si jist že je to dobrý nápad." ,,Tak pozvánku jim poslat můžeme buď přijdou a nebo ne." ,,Jim?" ,,No tak ještě Hermiona a Ron." ,,Jo, no poslat jim to mužem, ale nejsem si jistý jestli přijdou, víš, aby ti to pak nebylo líto." ,,Nebude, tak pojď napíšeme seznam." ,,Jo." 
Pak oba odešli si nějak sepsat ten seznam hostů a připravit pozvánky. ,,Termín bude teda v tom Prosinci?" ,,Ano 24.12 den před Vánocemi." ,,Dobře."

Srdečně vás zveme na svatbu
Diany Eveline Raddlové a Draca Luciuse Malfoye
dne 24.12 ve 12:00
U sídla Malfoyů
 Těšíme se na vás

Diana vzala všechny ty pozvánky a přivázala je jejich bíle sově na nohu, samozřejmě na ně použila zmenšování kouzlo, aby to sova neměla tak těžké. Sova vyletěla z okna a Dia se na ni ještě dívala dokud nezmizela v dáli a při tom měla položenou ruku na svém bříšku, které už se začínalo kulatit. Přišel k ní Draco a ze zadu ji objal. ,,Myslíš že přijdou?" ,,Maj 3 týdny na rozmyšlenou." ,,Ja vím." ,,Uvidíme až pošlou dopis zpět a potvrdí účast." Diana jen kývla a dále se dívala do zahrad Manoru kde se měla za 3 týdny pořádat svatba. ,,Co tvůj otec vlastně?" ,,Hm?" ,,Pořád je tak mrzutý? Nechci mu chodit na oči nevypadá ze ne nadšeně." ,,Však ho znáš, nic si z něj nedělej bude to v pohodě uvidíš." Dia se na svého snoubence usmála a dál se objímali před velikým oknem.

Malfoyová? [HP FF Cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat