Od Teddyho oslavy uběhly týdny, dokonce měsíce a Dia se s ním neviděla. Docela ji to zamrzelo, protože Teddy je víc času s Harrym než s ni. Ovšem dnešek si myšlenkami na Teddyho a jeji sestru nechtela kazit. Dnes byl den kdy měl Draco narozeniny, kulaté narozeniny a Dia chtěla aby ten den byl pro něj neobyčejný.
Ráno vstala dříve než Draco a vydala se do kuchyně, aby mu připravila snídani do postele. Udělala lívance s ovocem a zalité sirupem a k tomu dýňový džus. Jenže než stihla všechno krásně naaranžovat někdo přišel do kuchyně.
,,Sakra, Draco copak tady děláš máš ležet v posteli a ja ti donesu snídani." Byla trochu smutná protože to mělo být překvapení.,,Tak, já se tam vrátím a jakože jsem nic neviděl jo?" Draco se usmál, ale Die moc do smíchu nebylo. Jen kývla a Draco odešel zas nahoru.
Diana se zhluboka nadechla a šla za nim nahoru do ložnice. Otevřela dveře a opravdu. Draco tam ležel zachumlaný v dece a vypadalo to jako kdyby spal. Dia přišla k němu a na postel položila tác s přichystanou snídani. Posadila se vedle nej a dala mu lehkou pusu na tvář, Draco se zavrtěl v peřině a vypadal rozespale. Prostě jako kdyby právě vstával. ,,Udělala jsem ti snidani."Řekla tiše Dia, protože ji mrzelo že to Draco neměl jako překvapení.
Draco se na ni usmál. ,,Čím jsem si to zasloužil?" zeptal se a v hlase šel slyšet jeho ranní chraplák. Dia se musela vlastně nad odpovědí zamyslet.
,,No, dneska máš narozeniny, kulatý narozeniny, tak chci aby jsi si je užil a začala jsem už takhle od rána." Usmála se na něj a ještě přemýšlela jestli neřekla nejakou blbost. Draco se usmál a pohledm přejel tác s lívanci a pak se znovu podival na Diu a chytil ji za ruce.
,,Ale já si vždy užívám každý den, každou minutu co jsem s tebou." Usmál se na ni a políbil ji.
Po snídani kterou mu Dia s láskou přichystala se rozhodli že se půjdou projít někam dál než jen na zahrady Manoru. Přemístili se do Londýnského parku kde se procházeli takové 2 hodiny. Když se vrátili domu Dia i Narcissa pro něj měli nějaké maličkosti. Dia Dracovi koupila nějaké kouzelné hodinky a Narcissa nějaké nové černé obleky co se mu hodí do práce. Dělá na ministerstvu tak musí vypadat slušně.
Zbytek dne Draco i Diana strávili spolu až k večeru Dia někam odběhla. Šla do jejich velké koupelny, kde se rozhodla připravit Dracovi koupel, aby si odpočinul. Ve vaně bylo hodně pěny až vzduchem poletovaly bubliny o velikosti lidské pěsti. Natrhala mu tam ještě nějaké okvětní lístky růži a šla pro Draca. ,,Nádhera" Řekl když to viděl. ,,Nechtela by jsi tam jít se mnou?" Mrkl na Diu a usmál se. Dia neoponovala a vlezla si tam s Dracem.
Po koupeli šli do své ložnice a oba si lehli na postel a Dia si položila hlavu na jeho hruď. ,,Miluju te Malfoyi." Špitla ještě do ticha.
,,Já tebe Raddlová." Usmál se Draco a po chvilce oba usnuli.
ČTEŠ
Malfoyová? [HP FF Cz]✔
Fiksi PenggemarDruhý díl příběhu "Raddlová?". Takže doporučuji přečíst ;) doufám že to bude mít takový úspěch jako předešlý díl protože necelých 4K přečtení je pro mě opravdu úspěch na to že to byl můj příběh. No nic nebudu vás napínat užijte si to. <3