13

311 20 0
                                    

Byla krásná květnová noc, když v tom se Diana probudila s neuvěřitelnou bolesti. Seděla v křečích na posteli a pod ní se na prostěradle udělalo mokré kolo, jako kdyby tam někdo rozlil sklenici vody. ,,D-Draco.." snažila se probudit vedle sebe spícího manžela a ta bolest byla silnější a intenzivnější. ,,Draco!" Zvýšila hlas a Draco konečně pootevřel oči. Jen co si uvědomil co se vlastně děje vyskocil z postele a pomohl Die tak nějak vstát. Draco přehodil přes oba cestovní plášť a přemístili se do nemocnice U svatého Munga. Dianu hned začali obsluhovat a připravovat na porod. Draco mezitím panikařil.

Po pár hodinách plných bolesti, tlačení a potu se konečně po sále rozlehl dětský pláč. Diana ležela na lůžku úplně upocená a na prsou jí ted leželo řvoucí plavovlasé novorozeně, které mělo ještě pupeční šňůru. Draco stál ještě v šoku vedle Diany a dívala se na uřvané děťátko na Dianiných prsou. ,,Gratulujeme máte krásnou holčičku." Řekl doktor když přestřihl pupeční šňůru a následně jí odstranil.
,,Je to holčička." Špytla potichu Dia a s úsměvem se podívala na Draca. Draco vypadal šťastně a v očích se mu leskly kapičky slz. ,,Jake ji dáme jméno?" Zeptala se Dia a Draco nadzvedl ramena, protože se mu nedostávalo slov. ,,Říkal jsi že tradice z rodiny tvé matky je dávat si jména po hvězdách." Usmála se Dia a Draco kývl. ,,Co v tom pokračovat?" ,,Budu rád." Ptomluvil konečně Draco a pohladil maličkou po malinkaté plavlasé hlavičce. ,,Alya, Alya Malfoy." Řekl a v očích měl jiskřičky plné lásky, štěstí a radosti. Diana se usmála. ,,Alya Narcissa Malfoy." Doplnila a Draco ji polibil.

Uběhlo pár dní a Diu s malou Alyou pustili domů z nemocnice U svatého Munga. V Manoru už měla připravený nádherný pokoj. Když si odložili věci Dia s Alyou sešla dolu po mramorových schodech do salónku kde byla Narcissa i Lucius a zaťukala na dveře. ,,Dále." Ozvalo se a Dia s malou vešla do vnitř. Jen co je zahlédla Narcissa celá se rozzářila. ,,No ta je krásná. Jak se jmenuje?" ,,Je to Alya Narcissa Malfoy." Narcissa se na ni usmála a vypadalo to že byla až dojata. Lucius k nim přišel blíže aby si malou také lépe prohlédl. Vypadalo to že má Alya na tvářích nějaké smítko a jemně ji ho prstem setřel. Jeho trpký obličej jakoby rázem zněhl když jeho prst chytila Alya malinkýma ručičkama. Vypadalo to jakoby se Lucius usmál a jeho oči zaplavily jiskry plné lásky a radosti že je niní dědečkem.  ,,Je nádherná." Řekl a Narcissa souhlasně kývla hlavou. Z Luciuse se v ten den stal pyšný dědeček a na všechen vztek a nenávist rázem zapomněl.

Malfoyová? [HP FF Cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat