*před rokem tedy 10. dubna 1999*,,Draco, dnes je Teddymu 1 rok a moc to pro mě znamená." Oznámila zatím stále osmnáctiletá mladá čarodějka svému jen o pár měsíců staršímu příteli. Blonďatý kouzelník se na ni podival a kývl na souhlas. Černovlásce tak vykouzlil úsměv na tváři. ,,Děkuji." Řekla o něco tišeji a vlepila mu lehkou pusu na tvář.
Po obědě se oba kouzelníci přemístili do domu, kde žila Andromeda Tonksova s jejím niní ročním vnukem. Stará se o něj sama a Diana co mohla, snažila se ji pomoct, stejně tak si ho někdy bral i jeho kmotr a stálý nepřítel jejího přítele, Harry Potter. Který se měl také nacházet na takové menší oslavě Teddyho prvního roku.
I přes to všechno že jim pomohli v bitvě o Bradavice zvítězit s Harrym neměli dobrý vztah.
*niní , 10. dubna 2000*
Ráno se Diana probudila v posteli po boku svého přítele, který si stále spokojene oddychoval. Dia vstala a šla se převléct a upravit. Dnes měli pořádat oslavu v Manoru a měla to mít na starosti právě Dia. Byla nervózní nejen z toho že chtěla, aby to bylo všechno dokonalý, ale i z toho že se po tak dlouhé době měla zase setkat jeji matka s jeji mladší sestrou Narcissou Mlafoyovou. Dokonce pozvali i Harryho a jeho přítelkyni Ginny a jejich přátelé. Takže Hermiona a Ron, kteří to nakonec taky táhnou spolu. Doufala že se to nějak nezvtne a bude to v pořádku. Draco o tom stále nevěděl, ale Diana byla chytrá, věděla totiž že kdyby se na to Draca zeptala jestli je může pozvat, nesouhlasil by. Tak mu to oznámí pár minut před jejich příchodem.
Celý den Diana smejčila a zdobyla celý manor a chtěla, aby to bylo pro dvouleté dítě krásné a ne tak depresivní a ponorek jako ten barák sám o sobě je. Draco a Narcissa pomáhali, ale většinou to dopadlo tak že Diana si to pak stejně prodělala, protože to nebylo dost dobré. ,,Dio, zlato jsi z toho nervózní měla by jsi odpočinout." Přišel k ní Draco a zezadu ji objal.
Dia nejdřív samým leknutim povyskočila a poté se otočila čelem k Dracovi. ,,Draco, teď nemohu odpočívat musím to tady dodělat." Rozehlédla se po místnosti a až teď si uvědomila jak moc přeplněné a přehnaně už to vypadá.
,,Bude to dobrý." Pohladil ji po vlasech a pevněji si jí přitáhl k sobě. Diana neoponovala a rozhodla se že už to radši nechá, protože toho tam je už možná víc než dost. Radši nějaké ozdoby sunda, aby to nebylo tak přeplněné.
Po nějaké době konečně zazvonil zvonek. ,,Draco půjdeš je se mnou uvítat?" Draco na to kývl a vzal Diu za ruku a šli směrem ke dveřím. Ještě než tam došli Dia mu oznámila ze přijde víc lidi než si myslí. ,,No víš, pozvala jsem i Hermionu a Rona." Draco se v půli cesty zastavil. Nejspíše nad tím přemýšlel.
,,Dobře, to nevadí." Řekl po chvíli to co přesně Dia chtěla slyšet, ale bohužel věděla že tam od teď bude pěkně hustý vzduch. Dia se usmála a pokračovala ke dveřím.
,,Ahoj, tak vítejte u nás." Podala si nejdříve ruku s Harrym a Ginny poté s Hermionou a Ronem a pustila je dál. ,,Ahoj ty náš malej oslavenče." Přešla k matce s Teddym v náručí a pořádně je objala. ,,Tak pojďte nebudete stát ve dveřích ne." Pustila je dovnitř. Vedla je do velké místnosti kde byl prostor a všechno přichystané.
Po tom co malému modrovlasému Teddymu daly dárky si s nimi začal hrát uprostřed místnosti. Dia měla radost ze své mamky a tety Narcissy že se po tak dlouhé době usmířily a začaly si povídat. Však co ji teď vrtalo hlavou byl zamyšlený podled Hermiony na jedno místo kousek od Teddyho. Pak si to uvědomila. To bylo to místo kde ji vyryla Bellatrix do ruky "mudlovská šmejdka". Hermiona vypadala docela nesvá a Die to začalo být docela líto.
Asi po třech hodinách všichni odesli i s malým oslavencem. Dia se docela sblížila s Ginny což byl dobrý začátek. Večer potom co to všechno poklidili, Dia a Draco odešli do své ložnice.
,,Dekuju." Řekla čarodějka a při tom se podívala mladému kouzelnikovi hluboce do očí. On se na ni jen nechápavě podíval. ,,Vím že pro tebe to bylo nepříjemné že tu byli, ale pro mě to moc znamenalo."
,,Ja vím, to je v pořádku." Pohladil ji po vlasech a objal ji tak že si Dia položila hlavu na jeho nezakrytou hruď. ,,Pro tebe všechno dráha." Ještě ji jemně políbil do vlasů a pak oba usnuli.
První kapitola je venku yay doufám ze se vám bude líbit a budu moc raa když budete pro muj příběh hlasovat. ♡
~Barča
ČTEŠ
Malfoyová? [HP FF Cz]✔
FanficDruhý díl příběhu "Raddlová?". Takže doporučuji přečíst ;) doufám že to bude mít takový úspěch jako předešlý díl protože necelých 4K přečtení je pro mě opravdu úspěch na to že to byl můj příběh. No nic nebudu vás napínat užijte si to. <3