6

349 24 0
                                    

Draco do práce musí častěji a častěji. Kdyby musel tak se tam i přestěhuje. Domů chodí snad jen pro nový oblek a osprchovat se, někdy i najíst. Takhle už to přetrvávalo snad měsíc. Dia měla pocit že se s Dracem oddaluji. Chtěla si o tom s Dracem popovídat, ale pokaždé byl unavený a vyčerpaný.

Byl večer a Draco přišel po 2 dnech vyčerpaný z práce. ,,Ahoj." Pozdravil Diu a dal ji pusu na čelo.

,,Ahoj" pozdravila ho nazpět. ,,Jak bylo v práci?" Zeptala se Diana.

,,Jako vždy poslední dobou."

,,Hm a co kdyby jsi si vzal volno. Takhle to nejde Draco dřeš jako kůň, už tě vídám snad jen když přijdeš po pár dnech na večeři."

,,Dio tohle jsme už snad řešili. Nemůžu si vzít volno pak by mě vyhodili a jinou práci kvůli mé minulosti bych snad nenašel." Řekl klidně ale Diana už tak klidná nebyla.

,,Kdyz myslíš. Je to tvůj život, ale až se jednou vrátíš a ja tu nebudu, protože jsi se mi dostatečně nevěnoval, tak se nediv!" Rozhodila rukama a odešla nahoru do jejich ložnice. Vlastně byla spíše jeji protože tam Draco spával hodně málo v poslední době.

Draco po chvilce vstoupil do ložnice a sedl si k Die na postel a pohladil ji po rameni.  ,,Diuš, víš že tam musím chodit abych vydelal-"

,,Co galeony? Těch máte hromady Draco!"

,,Ano ale ne všechny jsou čisté. Bůh ví kde je otec nahrabal a to samé naši predci. Nechci aby se pak něco stalo a veškeré ty galeony nám vzali. Jak bychom se pak uživili my. Jak bychom pak uživil naší rodinu."

Dia se na něj podívala. ,,Máš pravdu, promiň. Jen mi tady tvá přítomnost chybí."

,,Já vím a jen co se to na ministerstvu všechno uklidni a já už tam nebudu muset byt tak dlouho, všechno ti to vynahradím slibuju."   Řekl Draco.
Pak oba usnuli v objetí.

Malfoyová? [HP FF Cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat