9

352 22 0
                                    

Dnešní den probihal jako každý jiný.  Draco a Dia už vše vyřešili i to že Andromeda není její matka.

Už se schylovalo k večeru tak Dia odešla do koupelny si napustit vanu. Napouštěla  si vanu a mezi tím se vysvlékla ze svého oblečení a sepla si vlasy do takového rozcuchaného drdolu. Do vany si nalila i pěnu. Posadila se do vany a odpočívala.

Když vylezla z vany oblekla si na sebe svou černou noční košilku na ramínkách. Byla do půlky stehen a u výstřihu měla krajky. Ještě si rozpustila tmavě hnědé vlasy a pak se vydala do ložnice. Otevřela dveře a vešla do vnitř. Jen co udělala pár kroků dveře za ni se zavřely a někdo ji začal horlivě libat na krku. Vlasy osoby ji zalochtaly na krku. Otočila se k dotyčnému čelem a kdo jiný by to mohl být než Dianin přítel Draco. Vlasy měl přerostlé, rozcuchané a mokré ze sprchy . Také tam stál jen v šedých teplicích a horní část těla měl holou. Šel vidět jeho vyrýsovaný hrudník.  Na tváři měl ten jeho úšklebek, který si Dia tak dobře pamatovala ze školy. Popravdě jeho vlasy vypadali jako onehdy ve třetím ročníku jen byly rozcuchanejší a možná o trochu kratší. Jeho vodově modré oči se dívaly střídavě do Dianiných nazelenalých očí a na její růžové rty.

Přiblížil se a ruce položil na Dianiny boky. Diana své ruce položila zas na jeho hruď a prsty prejížděla po jeho břišních svalech. Začal ji znova libat a pomalu se přemístili na postel kde se posadil a Diu si vyhoupl na svůj klín. Podíval se na ní s úšklebkem a Dia pochopila a kývla na souhlas.

Draco vzal jeji noční košilku a stáhl ji jí přes hlavu. Tim pádem tam rázem byla nahá. Draco si ji přetočil na záda jejich postele a sundal ze sebe své tepláky. Přelezl si nad Diu a v tu ránu do ni vnikl. Dia se jemně prohla v zádech a uniklo ji z úst pár vzdychu. Draco ji začal líbat na krku a Dia měla jednu ruku na jeho zádech a druhou se držela prostěradla. Když Draco začal přirážet Dianiny, ale i Dracovi vzdychy vyplnily místnost. Dia zaryla své nehty do Dracovích zad a Draco zrychlil.

Po nějaké chvilce Dia pocítila teplo v podbřišku a oba zavzdychali. Draco se svalil vedle ní. Oba z toho byli upocení a ještě stále slastně povzdychovali. Dia se otočila na bok k Dracovi a prsty mu prejížděla po břiše. ,,Byla jsi dokonalá." Podíval se na ní a vlasy měl rozcuchané a sahají mu až do očí. ,,Miluju tě Draco Malfoyi." Usmála se a Draco na ni. ,,Taky tě miluju Dianko." Pak už jen spokojeně zavřeli oči a unesli se do říše snů.

Tak po delší době je tady nová kapitola tahle je možná trochu víc spicy, ale to nikomu nevadii ;)

Chtěla jsem jen říct že u me můžou fanoušci Reguluse a Siriuse Blacka najit fanfikci kterou jsem začala psát a jsem s tím i kupodivu spokojena. Děkuji moc za hvězdičky a přečtení papa u další kapitoly.

~Barča

Malfoyová? [HP FF Cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat