Pókok és a Tündék

210 4 0
                                    


-***Jó reggelt, köszönt tetetet jó kedvel Gandalf s bujkált mögöte Bilbó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-***Jó reggelt, köszönt tetetet jó kedvel Gandalf s bujkált mögöte Bilbó.
-Ki vagy te? kérdezte Beorn
-Gandalf volnék, vagyis a Szürke Gandalf hajolt meg előte tisztelet teljesen.
-Sosem halottam felőled felelte Beorn majd rá támaszkodót a baltájéra.
-Kérlek légy vele kedves kedves barátom, néztemrá az oriásra.-Jutt eszembe Csillagfény
vissza tért hozád?
-Igen! Ott van a ménesbe közt meny tudod merre.
-Rendben! Magatokra hagy lak egy kicsit.
Szép lassan sétáltam a ház mögé ahol egy nagyobb terület bolt el keritva a lovak számára, s ott volt az én büszkeségem a több vad ló között.
-Vajon milyen veszélyek jönnek még? Kérlek atyám vigyáz rám az utunk során , ad hogy biztonságba át keljünk a Bakacsin erdején.
Hirtelen nagy hang vazart és csődületre lettem figyelmes .
-Ó egek mit művelnek ezek? indultam vissza ,mire vissza értem már a leg több törp kint volt a kertben s Beorn arca nem volt túl kedves.
-***És Bombur sohajoto fel Gandalf el keseredetten s kicsit félve
-Ez már a vége? Vagy vannak még? kérdezte morcosan majd láttam hogy Thorin még nincs kint.
-Még a férjem bent vár , jelentetem ki a háta mögül. majd meg jelent az ajtóba Thorin
-Hát beteljesült amit Édesanyád mindig emlegetet.
-Igen! És a segítségedre van szükségünk, most még jobban mint hajdanán. hajoltam meg előte.
-Miből gondold hogy segitek a törpöknek? fordult felém.
-Mert legalább annyira gyűlölöd az Orkokat mint mi ha nem jobban.S mert hajdanán is segitetél mikor édes anyámmal hozzád jöttünk.
-Hálával tartoztam anyádnak s apádnak hogy segítetek meg menekül akkor azért segítetem nektek.De most mi egyéb okom lenne még?
-Akkor ted barátságból, régen jó barátok voltunk Sokat játszottam itt ismertem az állatokat s természetet először , te tani totál sakkozni. Kérlek segíts. néztem mélyen a szemébe.
-Menyünk be a házba az asztalnál meg beszéljük.
Mindenki el kezdet vissza szivárogni csak Thorin Gandalf s én maradtunk kint.
-Köszönöm Jade, nagy baj lett volna hogy ha nem lettél volna itt.
-Honan a pokolból ismered ezt a lényt? Kérdezte dühtől remeg ve Thorin, az Aura kő a nyakamba szinte égetet nem csak láttam de érezhetem is haragját?
-Ti beszéljétek meg én pedig csatlakozok a társasághoz. mondta Gandalf majd be ment.
-Még nagyon régről is merem Beorn t apám s anyám segítet neki meg szökni az orkoktól s Azogtól. El fogták a fajtáját s kínozták őket, szorazoztak velük . Egyedül ő menekült meg a haláltól.
-S te hogy kerülsz a történetbe sétált arrébb s keresztbe fonta kezeit hogy is mét falat emeljen maga köré.
-Miután meg menekült apám segitetnek ezt a házat meg épiteni, emlékszel sokszor volt hogy el mentünk anyáékkal pár napra mondván hogy kirándulni visznek, akkor idejötünk . Meg ismertem a természetet s az állatokat.
-Miért nem mondtad nekem soha?
-Te féltékeny vagy? Semmi okod rá ő egy jó barátom.S te vagy a férjem, jó lenne ha végre bíznál bennem. indultam el a ház felé.-Ha legyűlted magadba a büszkeségedet csatlakoz hozzánk el végre ez a Te küldetésed Hegy mély királya. majd magára hagytam.
-Makacs őn fejü , ön törvény törp hihetetlen de komolyan. Egész biztos hogy nincs mind a négy kereke.
Majd le ültünk reggelizni a hatalmas asztalhoz, végül Thorin is csatlakozót nagy duzzogva , vicces volt ahogy Fili nézte nagy szemekkel mikor Beorn a friss tejet egy hatalmas kupába töltöte.
-***Hát te vagy az akit Tölgypajzsosnak hívnak , szólitota meg Beorn
-Ismered Azogot? Honnan? úgy csinál mint ha semmit sem tudót volna , pedig ismerte már a története.
Nem figyeltem a beszélgetésre inkább a reggelimre s a múlt merengésére szenteltem figyelmem , felidéztem ahogy édesapám s Beorn fel húzták a ház falait, amikor Csillagfény meg születet s az oriás nekem ajándékozta őt. Mikor el jöttem értesíteni Beorn t hogy apám után édesanyám is el távozót az élők soraiból , nem mondót vigasztaló szavatak, nem pátyolgatót csak beszélgetünk a a múlt szépségeiről s együtt sírtuk őket.
-***A Tündék ősvényén megyünk az még mindig biztonságos , erős ködött Gandalf.
-Bizton ságos ?A Bakacsin erdei tündék mások mint a többiek, kevésbé bölcsek ám veszélyesebbek.De ez nem számit, majd Beorn s Thorin kezdtek érdekes szó párbajt vívni.
Majd Beorn meg ált Thorin előtt, már keltem volna fel a helyemről hogy kettőjük közé áljak de Dwalin meg álitott - Várj még. sutogta
-De az Orkokat jobban gyűlölöm , mire van szükségetek ? kérdezte Thorintól.
-Ha tudnál adni néhány pónit amely el visz minket az erdő határáig az épp elég lenne .
-De tud hogy ő nem fognak titeket beljebb vinni meg érzik a gonoszt s meg bokrosodnak.
-Tisztába vagyok vele, s nagyon köszönöm hogy segitesz Le hannon o gûr nín! (Szívből köszönöm!) hajoltam meg előte.
El kezdtünk szedelőzködni össze szedtük minden holminkat némi ételt is kaptunk majd a ház előt áltunk hogy útnak tudjunk indulni
-Vígyáz magadra Warold lánya , ha szükséged lesz rám segíteni fogok atyád tiszteletére.
-Mindig a barátom leszel, hajoltam meg előtte
-***Menyetek amíg világos van azok kopok nincsenek messze
Mindenki fel szált a pónira majd útnak indultunk. végig vágtatunk a pusztán egész Vadon földön egészen a Bakacsin erdő szélére.Le szálltunk a pónik rol majd el engedtük őket vissza Beron hoz.
-***Ugy tünik hogy ez az erdő beteg, Olyan mint ha betegség borítaná be. Nem lehet valahogy meg kerülni? kérdezte Bilbó tudtam hogy miről beszél én is éreztem hogy árad belőle a sötétség.
-Csak ha 200 mérföldet kutya golsz Északnak , vagy kétszer ennyit Délnek. felelte Gandalf majd el indult be felé az erdőbe .össze szedtük a holminkat urta készen áltunk majd Bilbó elé mentem.
- Nem lesz semmi baj. Itt vagyok , s ugyan úgy tartom eskümet meg védelek .
-Örülök hogy velem maradsz , mosolyogtam -Ha bár gyüjtötem már eddig is egy kis bátorságot még mindig van bennem is egy kis félelem.
-Mindenki ben van Bilbó , még bennem is sőt Gandalf ban is az össze törpben van , csak túl makacsak s őn fejüek hogy be imerjék.néztem mosolyogva.
Majd Gandalf indult sietősen ki az erdőből s fel szált a lovára.
-Jade vezesd őket tovább ha nem tértek le az ősvényről akkor nem lesz bajotok.
-De te még is hová mész ?nem válaszolt csak el vágtatott
-Induljunk Durin napja már közel van . szolt Thorin
El indultunk majd egy darabig együt is maradtunk de észre vettem hogy pók hálok lógnak a fák oldalán.
-Bilbó maradj velük maradj Balin közelébe fel mászok a fákra maradjatok az ősvényen , egy kicsit később csatlakozom ismét de meg kel néz nem valamit.
-Rendben ! Balin közelébe leszek.
-Helyes, bólintotam majd el kezdtem fel mászni a fára.
Lombok tetére áltam s ugy kémleltem a tályat messze egész az erdőn keresztül pokok hálóitt lehet fel fedezni.
-Mi az ördök folyik itt, hogy kerülnek az Oriás pókok ide ? Miért jöttek el idáig Mordor hegyi közül? S a tündék miér nem tettek ellenük semmit?
Haladtam egyenesen végig a fák tetején már az ösvény vége felé kelle érnem mikor meg láttam Bilbó fejét.
-Bilbó!! kiáltottam rá , nem meg mondtam hogy maradj Balin közelébe? Mi történt?
-Nem tudom egyszer csak furán kezdtem el viselkedni össze vissza beszéltek nem ismerték meg egy mást , s nem tudták hogy merre tartunk.Akkor kezdtem el fel mászni hogy meg nézem jó felé tartunk e.
-A pókok mérgei s hálói okozhaták. Vissza kell hozzájuk mennünk ahogy le másztam a fákról láttam hogy a Bakacsin erdei tündék harcolnak a pókokkal , majd mikor el zavarták őket közre fogták a törpöket s kérdőre vonták őket. közelebb mentem hogy haljam miről van jó.
Legolast véltem fel fedezni a csapat vezére ként Thranduil fiát.
El vette Gloin tól a kép eit.
-***Ad vissza az bizalmas , szól Legolaszra Glóin.
-Ez kicsoda ? A Bátyád?
-Ő ott a feleségem
-S miez a szörnyű teremtmény egy tört torzszülött ?
-Ő a kis fiam Gimli.
Hát igen a Bakacsin erdei tündék nem a jó modorukról híresek.
Az egyik tünde folyamatosan szedte ki Fili el rejtette fegyveir, már szép kis gyüjte ménye volt.
Majd Legolasz meg kapta a Kobold hasitot amit Thorin tól vettek el.
-Ez egy ősi Elvish penge amelyet Gondolin ban Kovácsolták a rokonom. Hol szerezted ezt? kérdezte Legolas Thoirn tol
-Kaptam valakitől. válaszolta
-Nem csak hogy tolvaj vagy rá adásul hazudsz is, vigyétek őket a palotába.
-Megálj, Legolas , enged el őket. ugrottam le a fárol.
-Jade Undomiel, Le suil ann on ( Üdvözöllek) hajolt meg előttem. -Miért engedném el ? Hívatlanul léptetek be a Bakacsin erdőbe. Ismered atyám törvényeit.
-Amelyek ahogy látom semmit sem érnek au Óriás pokokal szembe.
-Sok gondunk vannak velük igaz de küzdünk ahogy tudunk.
-Még egyszer mondom enged el a törpöket.
-Atyám elé kell vinnem őket. majd ő dönt mi lesz velük, néz mélyen a szemembe.
-Rendben! Akkor engem is bilincs be kell verned s atyád elé cipelned.
-Te egy tünde vagy más szabályok vonatkoznak rád.
-A hervenn (férjem) mellet maradok ki abáltam rá .
-Szóval igaz a szó beszéd ? Egy törp asszonya lettél.
-Igen! mentem hozzá közelebb , -Most pedig vagy engem is vasra versz vagy őket is ele engeded.
-Nem tehetem.
-Akkor a férjem mellet maradok, fogtam meg Thorin kezét.
El indultunk a kastély felé, majd egy szer csak Bofur oda fordult Thorin és felém.
-***Thorin , hol van Bilbó?Thorinnal körbe néztük de sehol sem látuk.
-Érzel valamit vele kapcsolatba?
-Csak hogy izgatót , meg meg van rémulva .
-Reméljük hogy nem eset semmi baja.
Egy kis idő után oda értünk a kastélyhoz, a melyben a nagy tünde király Thranduil élt néppével.

Egy kis idő után oda értünk a kastélyhoz, a melyben a nagy tünde király Thranduil élt néppével

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Újra egymásra találásWhere stories live. Discover now