Szökés a vízen keresztül.

207 4 2
                                    


Halgatuk ahogy Tauriel s Killi beszélgetnek , szinte már barátkoznak, mikro zajt halottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Halgatuk ahogy Tauriel s Killi beszélgetnek , szinte már barátkoznak, mikro zajt halottam .
-Meny vissza , valaki közeledik. szóltam Thorin nak -Megyek meg nézem.
-Nem bizton ságos még azt sem tudjuk hogy Bilbó val mi történt.
-Biztonságban van érzem , s szerintem közelebb van mint hinénk.Most pedig egyszer az életben halgasrám kérlek. néztem rá könyörgöen.
-Rendben! majd vissza ült ahol az ellőt mielőtt ide jöttem volna.
El indultam fel felé a lépcsőkön s egy ismerős alakot szúrtam ki a fél homályban.
"Legolas" Taurient s Killit figyelte ahogy beszélgetnek s hallgatta őket igen csak furcsán méreget őket. "Ebből baj lesz."
-Legolas! szólitotam meg halkan hogy a lentiek ne vegyenek észre.
-Man anírodh? (Mit szeretnél?) fordult felém szemét levéve Tauriel ről
-Le preston? (Zavarlak?) mentem hozzá közelebb
-Ú-brestodh nin. (Nem zavarsz.) fordul hozzám teljes testével
-Gyere sétáljunk egy kicsit s beszélgesünk, az őr kapitánynak is jár időnként a pihenés.
-Figyelnem kell a cellákra.
-Ugyan már mind be van zárva, gyere olyan régen beszélgetünk. tetem vállára a kezem.
-No! ( Legyen!)
Ahogy haladtunk még vettetem egy pillantást Thorin ra láttam ahogy szorítja a rácsot s mérgesen méregetet minket. csak remélni tudom hogy nem gondol ostobaságot.
Ahogy sétáltunk egy más mellet hirtelen meg rohamoztak az emlékek s halkan el kezdtem kuncogni.
-Min kuncogsz? kérdezte én csak meg ráztam a fejem -Na halja, locsi-fecsi hajolt elém.
-Nem is vagyok locsi-fecsi s már akkor is utáltam hogy így szolitotatok. néztem rá mosrcosan.-Csak eszembe jutót mikor mind a ketten Lothlórienben voltunk s Hadír tartót nekünk ki kébzést.
-Hát igen a régi szép idők. Az utolsó párbajunkon sikerült őt belelöknünk a folyóba . mosolyodott el halványan.
-Igen mikor egy szere kellet hogy támadjuk , akkor volt az utolsó vizsgánk.
-Hiányoznak azok az idők ,akkor még mindien rendben ment.
-Miért nem engedi el apád a törpöket? Már régen történt , a régi sérelmekért most próbál meg bosszút álni?
-Ez nem csak erről szól ha nem rólad is.nézrám majd meg állt
-Rólam? fordultam felé.-ugyan már azért mert nem mentem hozzá Beren hez? Ez már tényleg nevetséges s gyerekes.
-Fáj neki hogy nem tudot a családunkhoz kötni.
-Miért nem térsz vissza Lothlórienben ? Néném biztosítana helyet a hely őrségben Hadír mellet.mentem hozzá közelebb -S nem kellene apád ármány kodását továbbra is eltűrnöd s figyelned minden lépésedre
-Nem tehetem . nézett oldalra.
-De miért?? kérdeztem töle
S mire válaszolhatott volna addigra Tauriel jött velünk szembe .
-Őr kapitány, Jade úrnő . hajolt meg előtem.
-Erre a formalitásra semmi szükség néztem Tauriel re.- szólits csak Jade nak. mosolyogtam rá.
-Köszönöm!Legolas atyád hívat a trón terembe.
-Erről beszéltem, mennem kell . Tauriel rád bízom Jadet , vigyáz rá jó barátom.
-Hé tudok én magamra vigyázni , néztem rá mérgesen.
-Tudom nethig ( húgocska) majd el indult a trón terembe. Ezen mosolyogtam nagyon régen hívott így.
-Velem tartasz még egy kis sétára? kérdeztem Tauriel .-Az az igazság hogy nem találnék vissza .
-Persze! szépen lassan csöndbe el indultunk majd csak nem bírtam ki.
-Látam beszélgettél az unoka öcsémmel. néztem rá majd láttam hogy zavarba jönn.-Ne legyél zavarba előttem meg pláne ne.
-Csak szóba elegyedtünk mesélt egy két érdekes kalandjáról.
-Igen , igazi kis bajkeverő, s merész ahogy Thorin mesélte.
-Szerintem bátor s ki tart amellett amit el tervez.
-Minden törp szeretne haza jutni s vissza szerezni Erebort , nem a kincs ért vagy az arany ért ha nem az az othonunk.
-A tiéd is? Ezt nem is tudtam. nézet rám csodálkozva.
-Igen ott születem, ott éltem gyermek korom nagy részét, s ott lettem szerelmes s jegyese Tölgypajzsos Thorin nak.néztem rá .
-Nem furcsa vagy kellemetlen egy törp asszonyának lenni? állt meg s le szegte a fejét.-Bocsás meg illetlen volt ilyet kérdeznem.
-Ugyan nincs semmi baj, mosolyogtam rá.-Néz rám én félig törp s félig törp vagyok. Én már születésem után tudtam hogy Thorin felesége leszek majd, ezt már Atyáin is el rendezték majd idővel jöttek az érzelmek is.néztem rá.
-Királyom szerint helytelen egy nem fajtánk bélivel keveredni, mert akkor ki fog halni s el fog tűnni a tiszta vérü tündék.megált s le szegte a fejét.
-Tesék? Ez baromság. majd meg fogtam a vállát- El kezdtél érezni valamit Kili iránt? kérdeztem tőle.
Nem válaszolt mikor fel emelte a fejét a szemei könnyesek voltak s úgy bolintot.-Nem tudom hogy mi ez de mikor a szemébe nézek s beszél hozzám a szívem gyorsabban ver, s a vérem is fel pezsdül olyan mint mikor harcolok de még is jobb kellemesebb érzés.
-Persze hogy az és egyáltalán ne szégyelld , a szívednek a királyod nem parancsolhat, egyedül te döntheted el hogy mit érzel iránta. mosolyogtam rá.
-Köszönöm.ölelt meg.
Majd hírtelen hangos kiáltozásra s szitkozódásra lettünk figyelmesek, el indultunk a cellák felé de már messziről láttam hogy üresek.
-Hol van az őr a kulcsokkal? kérdezte sürgetve Tauriel .
-"Bilbó" gondoltam mosolyogva.
Majd Tauriel az őrökkel együtt el indultak rohanva a pince felé, én pedig utánuk.
Mire le értünk a pince alsórészébe pont akkor csukódót vissza egy titkos ajtó a padlón.
-"Ravasz , s ügyesek vagytok" gondolatm-"mostmár csak időt kell nyerni"
-Futás ki a gáthoz ott még utol érhetjük őket mielőtt ki viszi őket a folyó mondta az egyik őr.
Elkaptam Tauriel karját mielőtt utuk mentünk volna .
-Gyere velem . ragadta meg a kezem rohantunk a fegyver tárba vadonat új íjat s nyilakat kaptam majd a pengéimet. -Nem ígérek semmit de segítek ahol tudok.
-Hálás vagyok érte.
Ahogy kiléptünk a folyosóra Legolas rohant elő tűnk utána az egyik őrrel kinek kürt vol a kezében.
-Bezárni a kapukat adta ki a parancsot.
-Gyere tudok egy rővidebb utat. fogot kézen s rohantunk át a fák között.
Mire fel eszméltünk már nem csak Thorinék meg mentése volt a fő cél ha nem az hogy meg mentsük őket s magunkat az Ork támadástól.
-Tauriel mögötted kiáltottam majd fejbe lőttem a támadó orkot.
-Köszönöm, vigyáz oldalról támad kiáltotta szintén már, a gát nál voltunk a tündék folyamatosan lőtték az orkokat, s próbálták el fogni a törpöket fel váltva.
Kilit láttam meg ahogy fel mászik a gátra s meg próbálja ki nyitni a kaput a többiek nek .
-Tauriel meny segits Kilinek én fel tartoztatom a többit igyekezz.
Csak bólintót s rohanni kezdet a gát felé.-Sok szerencsét nethig (húgom)
-Jade vígyáz.kiáltot mögöttem Legolas-Te segitetél nekik meg szökni?
-Én ügyesebben csináltam volna nem gondolod? kérdeztem vissza miközben harcoltunk.
Halottam ahogy Fili ordít majd arra néztem.
-KILI . ki áltotam majd neki iramodtam láttam hogy meg lőték egy sötét nyíl al.
Tauriel nyilai gyorsak voltak s öldösték az orkokat Kili körül.
Kili sikeresen kinyitódta a kaput a hordóban a törpök el kezdtek ki sodródni segítetem Legolasnak s Tauriel harcolni az orkokat de fél szemmel Kilin volt.
-Meny segíts neki , szolt Legolas. meny míg nem lesz gyanús.
Csak bólintani tudtam de mire a híd hoz értem addigra Kili már a hordójában volt s sodródtak a töbiek után majd azon gondolkodtam hogyan menyek utánuk végül a mellett düntötem mit még Arwennel tanultunk " A Víz lovak"sutogta egy hang.
Mélyen magamba fordultam fel idéztem mikor Néném tanitota nekünk az imát S hangosan mondani kezdtem míg nem meg halottam a hátam mögül a ló nyerítést s víz furcsa csobogását.Le ugrottam a híd ról rá az egyik ló hétára s úgy szeltük a folyót mintha földöm vágtázna a víz paripa, ekőzben Tauriel s Legolas kettesével gyilkolta az Orkokat a parton majd Legolasz le ugrott az egyik fárol rá szegény Oin s Dwalin fejére s onnan eresztette el sebes nyilai. Majd ugy ugrált át a törpökön mint ha kövek lenének a folyóban.
Thorin ék ellőt el húzódó fa ágon több Ork gyülekezet hogy le gyilkolja a törpöket.
-Dwalin, kiáltottam majd egy fejszét hajitotam felé.-Vágjuk el fel váltva én maradok utoljára fogtam vissza a vágtát.
Majd szépen sorba mind annyian ütöttünk egyet a fa törzsön mire az az utolsóra meg adta magát s nagy reccsenés közepette vízbe hulltak az Orkok ahol el sodorta őket a víz vagy éppen bele fulladtak.
Még utoljára vissza tekintetem a Bakacsin erdő hegyeire s ott láttam Legolast ahogy nézi hogy a törpökkel szépen lassan el úszunk.
-Hannon le ( Köszönöm) hajoltam meg felé.
-Thorin .kiáltotam majd el kezdtem felé úszni le ugorva a víz lóról s szabadon engedtem
-Gyere , kapta el a kezemet s be húzott maga melé.-Jól vagy nem esett semmi bajod?
-Jól vagyok ne agodj, öleltem meg jó szorosan.-Titeket féltetelek.csak bólintot majd hátra szolt a töbiek nek.
-***Van mögöttünk bármi?
-Ahogy látom semmi .felélte Balin
Majd hírtelen az egyik hordóból fel tünk Bofur s ki köpte a vízet - Szerintem le ráztuk az Orkokat.
-Egy időre , lassult a víz sodra válaszolta Thorin
-Bombur félig meg fulladt, jelentette ki Dwalin
-Irány a part gyerünk ki felé, adta ki a parancsot Thorin.
Amint ki értünk a parthoz s sikerült ki kászálódnom a hordóból Kili hez siettem.
-Had nézem meg, térdeltem le hozzá.
-Jól vagyok csak egy karcolás.probált nyugtatni.
-Meg a nagy nyavalyát láttam ahogy beléd furodot had nézem, tol tam férre a kezét.
-Olyan házsártos vagy velem mint egy öreg nénike.
-Örülök hogy a humor érzéked nem sérült, öreg nem vagyok de nagy nénéd vagyok ugy hogy fogaj szót.
-***Kili meg sebesült be kell kötözni . szólalt meg Fili
-Nyomunkban az Orkok tovább megyünk , jelentette ki Throin
Miközben el láttam Kili sebét halottam ahogy Balin s Bilbó beszélgetnek hogyan jussunk is el a hegy hez. Több ször rá tekertem egy viszonylag tiszta anyagot a seb re majd jó szorosra húztam több ször fel szizsent.
-Sajnálom nem akartam, amint szárazabb földet érünk teszek rá gyóygsfüveket. néztem rá.
-Köszönöm hogy gondoskodsz rólam.
-Különben hogy néznék Tauriel szemébe leg közelebb mosolyogtam rá , ő pedig zavartan férre nézet.
Majd hírtelen nyugtalanító érzés kerítet hatalmába , meg fordultam s egy férfivel néztünk farkas szemet kis fel húzott íjjal ál elütünk lövésre készen.



¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Újra egymásra találásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora