Csalódás düh, s a halál árnyékában.

271 5 6
                                    



Mégis hová mentek ? kérdezi tőlem mérgesen Bard
-A város fegyver tárába mindannyian.
-El fogják kapni őket a házamat meg figyelik , biztos hogy követék őket. járkált körbe a szobába.
-Utánuk megyek ha el kapják őket a végén addig harciaskodnak míg ki végzik vagy tömlöcbe vetik őket . pattan tam fel ültőmből s már mentem az ajtóhoz, hirtelen egy nagy kezet éreztem válamon.
-Te itt maradsz a gyerekeimmel , hisz te magad is várandós vagy ,majd én megyek meg keresem őket is igyekszem a leg jobbat ki hozni a dologból.állitot meg Bard
-Köszönöm hogy segítesz a családomon. néztem rá hálásan.
Amint Bard ki lépet az ajtón kétségbe esve s csalodotan ültem le az asztalnál lévő székre kezeimbe temetve arcomat.
"Mihez kezdjek most ? Hogyan fogom tudni meg védeni Thornt ön magától , vagy a családunkat attol hogy a királyunk meg tébolyodjon ?"
A gondolkodásomból Sigrid hozzot vissza.
-Talán nem meg felelő a pillanat, de meg tanítanál arra melyik gyógyfű mire jó és milyen módon lehet őket elklsziteni ?nézet rám kérlelve.
-Persze, mosolyogtam rá.-Hozz papírt tintát s tollat el mondok egy pár praktikát .
-Rendben! gyorsan fel pattant majd be szaladt az egyik szobába s már hozta is amit kértem tőle.
-Akkor hát kezdjük a Bazsalikom: gyomorerősítő, étvágygerjesztő, külsőleg makacsul felrepedezett bőrre javasolják.Müge: vértisztító, izzasztó, Szurokfű : görcsoldó, hűlésre is ajánlott,Kömény:reumatikus eredetű fog- és fejfájás ellen melegítve használatos,Athelas királyfű: Hegsztő, gyuladás csőkentő erős antibiotikum hatású.
Én soroltam a gyógynövényeket ő pedig szorgalmasan jegyzetelt.
Már teljesen be esteledet annyira el terelődőt a figyelmem hogy észre sem vettem csak akkor mikor Bard ki vágta az ajtót s be viharzott rajta.
-Hol vannak Thorinék?
-Alkut kötöttek a várúrá val kaptak fegyvereket s csónakot hajnalban indulnak az első nap sugarai val.
-Oda kell mennem, pattantam fel, .Honan indulnak?
-Azt akarja hogy te ne meny , ezért is hagyot itt ejel is , nem karja hogy bajod esen.
-Ezt nem hiszem el, hazudsz esküt tett hogy nem fog hátra hagyni nem ezt nem hiszem el.
Hirtelen szédülni kezdtem s nehezen kaptam levegőt.
-Jade nyugodj meg nem lesz semmi baj segítünk hogy utána tudj menni csak nyugodj meg próbált meg nyugtatni Sigrid.De a világ tovább forgót velem míg el nem nyelt a sötét ség.

Álom/látomás

Egy gyönyörű mezőn találtam magam előttem egy nő ült a mező füvén ahogy közelebb léptem észre vettem hogy magamat látom csak kicsit idősebb nek. ahogy a ültem a selymes fűben zöld ruhám szét terült s egy angyali kis fiú papír sárkányt reptetet egy kisebb kis lány pedig ámulattal nézte ahogy a szél repteti a papír játékot.
A nap melegen sütőt s szél pedig enyhén fújdogál.
-Anya nézd ott jön édes apa , oda szaladhatok elé. kiabál felém a kis lány.
-Ne agodj anya vigyázok de ha mégis akkor apa fel mászik s ki szabaditja.Igaz apám ? nézet fel az addigra oda ért apjához kinek karján ott ült már a kis lány.
-Persze fiam értetek bármit .simogata kedvesen meg a gyermek fejét , majd meg indult felém, arcát edig még nem láttam a tündöklő naptól , de ahogy le hajolt hogy letegye mellém a kis lányt ki rajzolódót előttem az arca Thorin volt mosolygósabb volt viszont meg látszottak rajta az idő múlása.
"Ez lenne a való ság? Ha tényleg ilyen lesz a jövöm akkor határtalan boldog leszek"
-Ilyen is lehet a jövöd lányom .érintete meg egy női kéz a válamat.-De csak akkor hogy meg tudod menteni a férjedet. fordul felém,.... nénikém.
-Galadried úrnőm hajoltam meg felé. ezek szerint ezt az egészet csak kébzeklem.
-Nem egészen jöj velem sétáljunk egyet . karolt belém.
-Hogy érted azt hogy nem egészen? indultunk el az erdő felé.
-El ájultál Tó város ba , én pedig kaptam az alkalmon meg látogattalak hogy figyelmezteselek.Hatalmas sötétség közeledik felék sötét s gonosz amely rá tok is hatással lesz majd vagy igy vagy ugy.Egyre beljebb értünk az erdőben, míg a látomás el nem kezdett fodrozod ni mint a tenger habjai.
-A férjed el indult a Magányos hegy felé de hátra hagyot pár törpöt még rajtad kívül , siess s eredj utána ha meg akarod menteni a férjed ön magától s az arany s hatalom bűv körétől .
-S ha későn érek oda vagy nem járok sikkerel?
-Akkor sajnos nem ilyen csodálatos jövöd lesz mint amit az előbb láttal, ha nem ez is vár hat terád.
Ahogy át értünk az erdő túl oldalára a hegy belsejében találtam magam ki világítva gyertyákkal s pár törpel három kő asztal körül álltak a törpök fel vált va ,lassan közelebb lépkedtem s a látvány meg döbbentő s félelmet keltő volt.Az elsőn Fili feküdt holtam kardjával kezében , a másodikon Kili íjával kezében mellette pedig az összetört Tauriel zokogott megállás nélkül.S a harmadikon Thorin s az Arken kő volt .
-Mond hogy ez csak egy rém álom fordultam néném felé.
-Ha sikerrel jársz mindenkit meg menthetsz de akkor most meg kell tenned nekem valamit, fogta meg mind a két vállamat s teljesen maga felé fordít.
-Mégis mit?
-Ébredj Jade , fel kel ébredned hogy utánuk mehess. ÉBREDJ JADE, ÉBREDJ FEL. már a végét ki abálta

Valóság

-Ébred Jade , kérlek térj magadhoz . kérlelt egy ismerős hang.
Lassan ki nyitottam a szememet s ahogy ki tisztult a látásom meg láttam magam felet Bofurt.
-Bofur ! ültem fel. -Holvan Thorin ? s a többiek?
-Csak mi négyen maradtunk Kili nagyon beteg. mondta kétségbe eseten.hirtelen fel ültem az ágyban majd az ajtóhoz szaladtam.
-Thorin hátra hagyott minket mondván h így csak hátráltatnánk s nem érne időbe az ajtóhoz. hadarta gyorsan Fili miközben fivérét támogatta.
-Az az idióta koronátlan makacs önfejű törp. szitkozod tam miközben másik oldalról én is támogattam Kili.
Amint le fektetjük az ágyba karon ragadtam Bofurt s vallatni kezdtem.
-Mikor indultak el s hogyan ?
-Csónakkal úgy kb fél három negyed órája. Hogyan segítsünk Kilin?
-** Győgyfű kéne ami leviszi a lázát mondja Oin.
-Van Mantragulya s Majoranna siet segitségünkra Bard
-Ezek nek nem vesszük hasznát nekünk király levél kéne válaszolja Oin.
-Nincs az gyom s disznóknak adjuk.
-Disznok ?Gyom ? Értem kezdett el össze vissza hadoválni Bofur-majd Kili hez fordult -Ne mozdulj. majd el rohant
Jó vicc mintha bárhova is menni tudna szerencsétlen.
Oda ültem az ágy szélére s fogtam a kezét.
-Nem sokára meg gyogyulsz drága Kilim .
-Ha még sem élném tul kérlek agy át egy üzenetet számára, mond meg hogy az amit mondtam nem át verés volt az igazi.
-Majd Te szépen el mondod neki amint meg gyógyultál s találkoztok.
-Nem hiszem Jade hogy sikerülni fog, számomra ez a kaland itt fog véget érni.
-Ostobaság Te Kili vagy Tölgypajzsos Thorin ünökaöcse ,Dísnek fia s Thrain unokája. Nem adhatod fel csak úgy az életed te egy herceg vagy királyi sarj.
-Ijesztő vagy amikor mérges vagy .nézetrám s egy kis fényt láttam meg csillanni a szemébe.
-hm, most próbálj meg egy kicsit pihenni.
Hirtelen egy borzal mas nagy zajra kaptuk fel a fejünkte.
-Jaj ne csak ezt ne Durin nevére kérlek. néztem kétségbe eseten Filire-Bejutotak.
-**Apa , nézet ijetten Sigrid apjára
-Ez a hegy felől jön , feleli Bain.
-Menyetek el, fogd a gyerekeket s menyeküljetek. ment hozzá közelebb Fili
-Mégis hová ? Nincs hová mennünk.
-Mehetnétek az Erdei királyságba , írnék Thranduil nak s fiának egy levelet hogy én küldtelek titeket,....
-Most meg fogunk halni apa? vágot szavam ba s jött közelebb Tilda
-Nem szívem
-De a sárkány meg fog ölni minket.
-Nem ha én ölöm meg előbb s lekapott a polcról egy fekete nyílat.
-Az utolsó fekete nyíl. Pontosan kell céloznod s nem hibázhatsz, néztem mélyen a férfi szemébe.
-Nem fogok.
Bard s Bain el indulta ki a város közepére egyenest a törp nyilvetőhöz.
-Hol marad már Bofur ? Kili nem sokáig húzza. jött hozzám közelebb Oin.
-Reméljük minél előbb vissza ér s épségben. néztem rá majd egy nagy ordítást halottunk az ágy felől.
-Jade Kili nagyon rosszul van.
-Mutsad had nézem rohantam oda .le ültem mellé s láttam hogy már nincs magánál.-Ez baj egyre gyengébb el kezdet a sötétség felé húzódni.
-Segits rajta! kérlelt Fili.
Nagy levegőt vettem el mentem gondolatba a leg nagyob nyugalomba majd mikor meg leltem a kellő energiát, rá néztem Kilire.
-"Kili !! I' m Jade Telin .Lasto beth nîn, tolo dan nan galad." Kili!! Jade vagy .Halld a hangomat jer vissza a fényre.
Majd nagy levegőt s kinyitóta a szemét s rám nézet rám.
-Néném, láttalak teljes tünde alakodban, te tényleg egy angyal vagy .
-Hha tényleg magas a lázad , közel sem vagyok angyal.most pedig pihenj Bofur nem sokára vissza ér és ........ hirtelen hangokat halotam a tető felől, majd morgást "úristen Orkok"
-Sigrid azonal gyere ..... de már nem tudtam befejezni a mondatot mert a lány élesen fel sikoltót.
Fel kaptam a kardomat majd ki rontottam az ajtón a lányt be löktem rajta.
-Hagyd békén a gyereket te mocsadék s levágtam a fejét .
De nem az volt az egyetlen jöttek az ablakon az ajtón sőt még a tetőn keresztül is.
Oin s Fili velem együtt harcolt még Kili is meg próbált segíteni , a lányok be bújtak az asztal alá majd hirtelen az ajtóban meg jelent .........

Oin s Fili velem együtt harcolt még Kili is meg próbált segíteni , a lányok be bújtak az asztal alá majd hirtelen az ajtóban meg jelent

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Újra egymásra találásحيث تعيش القصص. اكتشف الآن