Azog támadása és a Sasok érkezése

218 4 0
                                    

Hol van a Hobbitunk ? kérdezi kétségbe esetten Gandalf-Át kozott felszerzett most meg eltűnt kiáltót fel Dwalin

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hol van a Hobbitunk ? kérdezi kétségbe esetten Gandalf
-Át kozott felszerzett most meg eltűnt kiáltót fel Dwalin.
-Ha ő fél szezett akkor rám mit mindanál?Akkor én mégis mi vagyok a szemedben? Bilbó is a csapatunk tagja egy közölünk, s nekem kellet volna vigyáznom rá. estem neki Dwalin nak, Balin kezét éreztem meg a vállamon nyugtatás képen
-Nyugodj meg lányom Dwalin nem úgy gondolta.
Nekem kellet volna vigyáznom rá , az én feladatom hogy vigyázzak rá hogy meg védjem s csödött mondtam.Hallotam ahogy a többiek arrol beszélnek hogy ki látta őt utoljára .
-***El mondom én mi történt , jött előre Thorin-Zsákos úr meg látta az esélyt és el szököt.
-Ne mond ezt , biztos hogy nem igaz, lehet hogy még mindig oda bent van. álltam fel elé.
-Csak a púha ágya s a meleg otthona járt az eszében miotta csak ki lépet az ajtaján.
De én éreztem hogy közel van éreztem ahogy szorongatja az ékszert melyet tőlem kapót.
-Tévedsz itt van a közelben érzem hogy itt van a közelben az Esthajnalcsillag medál amit neki adtam.De mintha meg sem hallotta amit mondtam csak tovább vádolta tovább a Hobittot hogy biztos meg szőköt.
-Nem látjuk viszont többé a hobbitunkat rég messze ját. jelentet ki.
-Nem itt van. jelent meg hírtele Bilbó mögötünk.
-Bilbó , szaladtam oda hozzá majd meg öltem- Úgy sajnálom hogy nem figyeltem rád örülök hogy nem sesett semmi bajod.
-*** Zsákos Bilbó még az életben nem örültem így senkinek. Örült meg Gandalf is ahogy közelebb jőtt, mindenki fel lélegzett hogy elő került a Hobbit, kérdezgették hogyan került elő s hogyan jutott át a koboldokon, csak Dwalin és Thorin méregették furán szegény Bilbót.
-De számit jelentete ki Thorin.-Tudni akarom, miért jöttél vissza? nézett rá a Hobbitra.
-Thorin , hagy békén Bilbót szóltam rá.
-Hagyd csak Jade semmi baj. fordult felém Bilbó majd rá nézett Thorinra.- ***Kételkedsz bennem tudom kezdettől fogva, és igen gyakran gondolok Zsáklakra, hiányoznak a könyvek, a karos székem a kertem . rá tetem kezemet Bilbó vállára bátorítás ként s együtt érzés gyanánt.-Mert én oda tartozom az az otthonom, ezért jöttem vissza mert nektek nincs ilyen, elvették tőletek .nézett végig a többieken együtt érzően .-De ha tudok segítek vissza venni.
Láttam Thorin on hogy kicsit el szégyelte magát a többiek pedig meg hatódva néztek Bilbóra.
Egyszer csak több vonyítást halottunk a hegy oldalról.
-Jaja ne , csak ezt ne mondtam majd Bilbó felé fordultam , -Bilbó nem foglak még egyszer szem elől veszíteni maradj mellettem.
-Ugy lesz.
-***Megint csöbörből .... kezdte Thorin
- Vödörbe kerüllünk. , folytatta Gandalf -Futás,futás kiáltotta Gandalf.
-Ad a kezed Bilbó , nyújtottam felé a sajátom, gyorsan meg ragadta s együtt rohantunk át az erdőn keresztül.
Rohatunk keresztül az erdőn egészen a szikla perem ig a Wardok folyamatosan jöttek az egyik sziklánál el szakadtam Bilbó tól az egyik Warg kí szemelte magának.
-Bilbó vigyáz , fúss menekülj kiáltottam ahogy elő rántottam tünde pengéimet oldalról nekem rohant az egyik két kard csapással el intéztem .
Mire ismét Bilbóra néztem addig őt a Warg egy fának szorította de Bilbó gyorsan reagált elő rántotta kardját majd a szemme közé szúrta azt ezzel el intézve a wargot.
-***Fel a fákra gyorsan mászot fel gyerünk fel a fákra kiáltotta Gandalf.
-Gyere Bilbó mászunk erre, mutattam neki, -kapaszkodj erősen , támadni fognak.
A wargok el kezdték a fákat ostromolni fel mászni fel dönteni, közben meg jelent az albínó Warg hátán Azog a fehér ork.
-Jaj na csak ezt ne . este kétségbe majd Thorin felé pillantotam.Le sokkolta amit látót úgy ahogy a többieket is.
-Azog szolalt meg Thorin -Az nem lehet.
-Vigyázatok Támadnak, kapaszkodjatok .kíáltotam
Ahogy az Wargok neki jötek a fáknak s ki döntötték az egyik fa döntötte a másikat szépen sorba dőltek ki a fák. egy fára kerültünk mind annyian. alattam Thorin volt Balinnal meletem Bilbó és Fili volt. Egyszer csak azt vettük észre a Gandalf égő dobozokat dobál lefe lé a wargokra. Mind anyiunk nak jutót egy egy égő labda ezzel egy kisseb -nagyobb tűzet okoztunk.
A tűz és Watrgok támadása túl sok volt a fának amelyen voltunka gyökerei el kezdtek ki válni a földből mi pedig dőltünk vele együtt.
-Kapaszkodjatok. kiabálták
Láttam amint Thorin farkas szemet néz Azoggal majd a következő pillanatban Dori hangját haljuk.
-***Gandalf úr segíts kiáltotta mikor ki csúszót a keze közül az ág a lábán pedig Nori csüngőt.
Gandalf az utolsó pillant ban nyújtotta le botja végét hogy Dori azt kap hasa el.
A következő percben Thorin rohant le a fáról Azog felé egy tölgy pajzsot maga előtt tart van.
-Thori ne , kiabáltam utána de meg sem hallotta csak rohant az ork felé, Bilbó pedig fogott vissza.-Bilbó eresz vele kell mennem.
-Nem mehetsz túl veszélyes.
Majd ezután Balin kiáltását halottam.
-Neeee kiabálta kétségbe eseten ahogy oda néztem láttam hogy Thorin a földön fekszik s az egyik ork fölötte áll h el metssze a nyakát, patakokba folytak a könyeim.
Majd láttam ahogy Bilbó rohan feléjük rá vetti magát az ork ra s többször bele szúrja kardját majd azzal végez vele.
Azog tartót Bilbó s Thotin felé, Bilbó testével védelmezte őt.
Mind elindultunk az orkok s a wargok felé Ki bárdal ki kardal ki nyilall öldöste őket.
-Nem engedhetjük őket Bilbó és Thorin közelébe szóltam oda Dwalin nak.
-Úgy lesz gyerünk.
Nem sokkal később hatalmas sas kiáltásra lettünk figyelmesek. Jönnek a Sasok.
A sasok fel kapkodták a Wargokat majd le hajitoták őket a mélybe , az egyik oda szállt Thorin hoz majd a karmai közé vette.
-Nincs semmi baj Bilbó a Sasok segiteni jöttek , gyere száljunk fel mi is az egyikre .
Ahogy vittek minket a Sasok egyre meszebre a nap felkelőben volt, láttam ahogy Thorin ernyedt teste lóg az egyik Sas karmai között.
-Thotin , kiáltota Fili de nem reagált rá.
-Köszönöm amit Thorin ért tettél néztem Bilbóra ,-Bátor tett volt.
Szép lassan ereszkedni kezdtek egy hegy hírthez első ként Thorint teték le majd Gandalf szált le s rohant Thorin hoz.
-Thorin, Thorin szólongatta.
Amint le szálltam a Sas hoz rohantam hozzá láttam hogy lélegzik de nem nyitotta ki a szemét.
-Nem teheted ezt velem, gyere vissza folytak a könnyeim majd magam hoz öleltem.-Mi a Te kegyedbõl nekem jutott, hadd adjam át neki! Kíméld meg az életét, mentsd meg õt. imátkoztam.
-Most micsinál? kérdezte Bofur.
-A valákhoz imátkozik,válaszolta Gandalf.
Majd Thorin ki nyitota szemeit s Gandalf hoz fordult?
-***A félszerzet?
-Semmi baj Bilbó is itt van itt van épségben. válaszolta Gnadalf.
Majd Dwalinnal segiteteünk Thorinnak fel kelni Bilbó felé ment s haragosan meg szólalt.
-Te! Mit müveltél? ment hozzá közelebb.
-Thorin ne bánsd .... kezdtem de Balin meg álitót.
-Majd nem meg öleted magad, nem azt mondtam hogy csak kolonc leszel? Hogy sosem éled túl a vadont, ment hozzá közelebb s közben láttam hogy Bilbónak fáj nak e szavak.
-Hogy semmi helyed nincs közötünk?Ekkorát még nem tévedtem Soha életem ban , Majd magához ölelte Bilbót.-Sajnálom hogy kételkedtem benned.
-Ne én is kételkedtem volna, nem vagyok se hős se harcos , sőt betörő sem.
Hallotam ahogy beszélgetek,de én előre mentem a szikla elejére s néztem Erebort, néztem a hajdani otthonunkat, azt amelyet el vesztetünk s melyet talán vissza tudunk szerezni kemény harcok árán.
Arra lettem figyelmes hogy Throin mellém áll át öleli a derekamat.
-Erebor, a magányos hegy , Az túlsó középfölde nagy törp királyságai közül. szólalt meg Gandalf Bildó felé fordulva.
-Az otthonunk. húzott magához közelebb Thorin majd a vállára hajtottam a fejem s úgy néztem hajdani otthonunkat.



Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Újra egymásra találásOnde histórias criam vida. Descubra agora