Az eskü

296 7 0
                                    

Miután egyedül hagytam a csapatot el indultam Arwen keresésre, meg néztem a szobájában de nem volt ott, a kertben de ott sem találtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Miután egyedül hagytam a csapatot el indultam Arwen keresésre, meg néztem a szobájában de nem volt ott, a kertben de ott sem találtam.
-Hát hol lehet ez a lány?
Majd el indultam a kerten keresztül a sziklák felé el egészen a víz esés ig, majd be néztem mögé, ott ült párnákon és olvasót.
-Hát téged sem egyszerü meg lelni drága kuzin. szólaltam meg , rám emelte tekinteté a könyv ből.
-Hát vissza tértél, mégis hogy gondoltad hogy el szöksz s még csak nem is szólsz nekem?csak úgy záporoztak a kérdések.
-Először is nem mentem el szó nélkül hagytam nektek levelet, S tudod nagyon jól hogy te bárhol bármikor meg találsz mikor szükséged van rám.
-Anyira hiányoztál, ölelt magához.
-Te is nekem, de mennem kellet s menem kell tovább csak egy kis kitérőt tetünk.
-Itt van veled? kérdezte döbenten bolintotam,-És hogy fogadta meg jelenésedet?
-Nem úgy ahogy régebben képzeltem néztem rá szomorúan.-Hideg és ellenséges s távolság tartóbb mint valaha volt. teltek meg a szemeim könnyel.
-Sok mindenen ment keresztül ő is, Ő is mindent el vesztet anak idején
-Nem tudom higgy sikerrel járok e , hogy meg tudom e menteni az arany és az Arkenkő ártása s hatása alól. Félek hogy ő is el veszti az eszét mint hajdan a nagyapja. ültem le a párnákra.
-Te képes vagy meg menteni őt. A szerelmetek mindent képes felülmúlni ült le mellém s állát a vállamra rakta.
-Ugyan milyen szerelemről beszélsz húgom , ha szeretne már régebben eljőt volna értem.
-Arra még nem gondoltál hogy pont azért nem jött mert meg akar védeni a veszedelmektől? Hogy ezzel is védeni szeretne?
-Nem tudom már hogy miben higgyek, csak azt tudom hogy meg kell védelmeznem a hobbitot.
-Van itt viszont nagy probléma amit jó lett volna már egy ideje ha tudsz. mondta komolyan rá néztem kérdőn majd folytatta -Thranduil király unoka öccse, hajthatatlan. Minden áron feleségül akar venni.
-Tudod nagyon jól hogy nem lehetek a felesége , s nem csak az ígéret miatt vagy az egyességnek amit atyám és Thrain , ha nem a seb miatt melyet az a bestia ejtet rajtam. Ugyan ki akarna egy seb helyes asszonyt maga mellé?
-Galadriel úrnő áldását kérték Beren és a te házasságodra
-Tesék? Mi köze a nagynéném nek az én házasságom hoz.
-Apám szerint Thranduil így akar rád nyomást gyakorolni hogy igent mondj.
-Hát nem fogok, nem fogok ahhoz a piperkőchöz hozzá menni.
-Akkor még is mit akarsz tenni?
-Még nem tudom de ki fogok valamit találni.
-De minél előbb mert holnap reggel Galadriel este ide látogat.
-Ezt tényleg jól ki őtlöték, bosszankodtam . -Igaz is bácsikám azért küldőt keresésedre hogy keresünk nekem a vacsorá hoz meg felelő ruhát, forgattam meg a szemem.
-Akkor induljunk a szobámba .
Vissza felé csendesen tetűk meg az utat a gondolataimba mélyedtem.
-Milenne ha be tartatnám atyám igéretét? Meg tenné vajon, nekem ezt a szíveséget? Lehet e ilyen őnzö hogy kényszeredet helyzetbe taszítom?
-Jade merre jársz gondolatba? kérdezte Arwen észre sem vettem hogy már a szobájába értünk.
-Csak el gondolkodtam, mosolyogtam rá.
-Azt észre vettem , nevetet fel.-Nézd ehhez mit szólsz. vett elő egy barnás zöld ruhát .
-Tudod hogy nem igazán ezt a színt ez inkább a bátyádhoz illene.
-Jó akkor mit szolsz ehez, vett elő egy fehér ruhát előle füzös része volt könyékig tapadós anyag volt majd onantol bővült.
-Ez gyönyörű , és már tudom is hogy hogyan fogom ki kerülni a Beren el történő frigyet.
-És mit akarsz tenni.
-Férjhez megyek mielőtt Galadriel néném ide érne.
-Ugye nem azt tervezed amire gondolok, kérdezte kétségbe eseten majd le ült az ágyára.
-Ez az egyetlen út hogy el menyek velük s teljesítsem az ígéretem s hogy láthassam még egyszer Erebort.
-De meg is halhatsz,
-Ugyan már 13 törp s egy mágussal utazom nem eshet bajom Bíz bennem te készits elő mindent az estéhez és Apádnak ne szolj egy szót sem. A tiarám még mindig nálad van ugye?
-Igen , de ki fogja a fejedre tenni?
-Te ! segíts nekem, én pedig el éneklem anyám dalát.
-Azt amit a nászotokra írt?
-Igen.
-Rendben ! Segítek neked ha meg ígéred hogy nagyon vigyázol utána magadra.
-Esküszöm hogy élve fogsz újra viszont látni.
-Akkor rajta készítsünk fel az esküvődre.
Le ültem a fésülködő asztalhoz Arwen mindig is szeretet frizurákat készíteni nekem s el rendezni a hajamat, amíg mi készülödtunk be esteledet vacsora idő volt , mire ki értünk a tersztra a törpök már egy nagy asztalt foglaltam el Bilbó is köztük foglalt helyet.
Bácsikám, Gandalf ,Thorin és Beren pedig egy kör alakú asztalnál ültek Arwen és az én székem még szabad volt. Ahogy láttam ép a kardokról mesélt bácsikám Thorin nak és Gandalfnak, Beren pedig unalmas fa arcal ült az asztalnál.
-Bocsás meg a késésért adal hajolt meg előte Arwen.
-Mi tartott eddig lányom kérdezte bácsikám.
-Jadet kellet elő készitenem.majd közeleb léptem én is , mikor meg látak el csendesültek.
-Durin ra mondom , akadt el a szava Troni nak ezek szerint nem lett olyan rossz.
-Drága Jade gyönyörű vagy szolalt meg Gandalf.
-Köszönöm kedves szavakat, hajoltam meg- Bácsikám enged meg hogy a mai vacsorán én szolgáltasam az éneket.
-Jade de hát te azt mondta csak akkor fogsz énekelni ha .....
Ki sétáltam a terasz közepére ahol egy asztal volt hátal álltam a többiek nek , majd elővettem két kis képet az egyiken anyám Helenia és apám Warold volt a másikon pedig Thrór király és Thrain voltak láthatók . Ahogy el léptem az asztaltól mindenki nek látható volt.
-Jade, de hisz ez ..kezdte Balin, sejtetem hogy neki egy ből szemet szúr és tudni fogja mire is készülök akár csak bácsikám.Nem szóltam semmit csak énekelni kezdtem. Mindenki ismerte a dalt melyet anyám írt a menyegzőm re csak a vőlegény neve nem volt benne.

Égre rajzolt könnyek fölött suttogja a szél
Nem tudnál visszatérni hozzám?
Nem tudnál megint belém szeretni?
Szívemben őrizlek téged a végtelen gondolataimban.
Hogy méltó legyek hozzád.
Csak Te, Csak Te vagy a szívemben.
Csak Téged szeretlek Csak a Te aszonnyod akarok lenni Thori.

Oda sétáltam a képek elé megálltam s vártam hogy el fogad e vagy inkább elők mind örökre. De még is oda jött mellém össze kulcsolta kezeinket s együtt meg hajoltunk előtük. Énekeltem folyamatosan.
-Tudod komám nálunk az a szokás hogy ha a menyaszony és völegény hozá tartozoi már nincsenek az élők sorába akkor a fényképeik előtt hajolnak meg. fordult oda Balin Bilbóhoz.-Már régen meg kötett e eskü hogy ők ketten egyek legyenek.

Csak Te, Csak Te vagy a szívemben.
Csak Téged szeretlek Csak a Te aszonnyod akarok lenni Thori.
El fogadsz engem aszonnyod ként?

Végére értem a dalnak .
Még egyszer meg hajoltunk szerettein előtt majd Thorin magához ölelt s homlokon csókolt , el vette Arwen től a nyakláncomat amit még az este folyamán le vettem majd újra nyakamba akasztotta. Ezzel meg pecsételve nászunkat.
-Tényleg engem választasz férjedül ahogy apáink akarták?
-Ha el fogadsz hitvesednek , s míg dobog a szívem örőké asszonyod leszek.
-Soha többé el nem egedlek. ölelt magához ismét, újra érezhetem kellemes illatát mélyan magamba szívtam.
-Köszöntsük az ifjú párt , ált fel hírtelen bácsikám- Üdvözlünk Jade Undómiel , Tölgypajzsos Thorin asszonya., Üdvözlünk Tölgypajzsos Thorin Kellet úrnőjének férje. egy enyhe fej bicentésel köszöntőt minket.
-Ez az egész lehetetlen és képtelen ség ezt az egészet ki tervelted te némber hogy meg aláz engem és bácsikámat , állt fel idegesen és ingerülten Beren.
-Nem tudom miről beszélsz Beren atyám és Thorin atya már gyermek koromban oda ígértek neki. 14 éve a jegyese vagyok, feletem nyugodtam.
-Válogasd meg a szavaidat tünde mikor asszonyom hoz szol, dörrent rá Thorin majd kezét a derekamra vezette.
-Elég legyen, ez nem a vita ideje ha nem az ünnaplésé, folytassuk a vacsorát. javasolta bácsikám.
Mind helyet foglaltunk csendben folyattuk a vacsorát , kínos és fullasztó volt ez a csend.
-Hát meg tetem Thorin asszonya lettem végérvényesen. Anya ,Apa remélem büszkék lesztek még a lányotokra.
-Jade drága lányom jól vagy már szolongatunk egy ideje. zökentet ki gondolat menetem ből Gandalf.
-Bocsás meg el merengtem. Azt hiszem el fáradtam ideje vissza vonulnom.
-Meny csak kedvesem, Thorin ra néztem aki bólintót. -Jó éjszakát mindenkinek.
Mielőtt végleg el hagytam volna a teraszt halottam ahogy törpök jól mulatnak és régi történeteke mesélnek és dalolnak úgy látom Bilbó is jól érzi magát a társaságukba. Mikor le mentem a lépcsőn meg álltam Lindir mellet.
-Kérlek szólj majd Thorin nak hogy várom a kerti pavilonnál
-Igen is úrnőm hajolt meg előttem.
-Meg kell vele beszélnem miért hoztam meg ezt a döntést.

-Meg kell vele beszélnem miért hoztam meg ezt a döntést

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Újra egymásra találásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora