A bőrváltó vendég szeretete.

206 3 0
                                    


Miután el köszöntünk a Sasok tól folytatók utunkat a magányos hegy felé

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Miután el köszöntünk a Sasok tól folytatók utunkat a magányos hegy felé.
Egyre csak azon járt az eszem hogyan tudnánk el kerülni a Bakacsin erdőt.
Nem lenne tül jó össze futni Thranduil , s néppével.

-Gandalf, el kel kerülnünk az erdőt nem mehetünk arra. mentem közel hozzá
-Tudom hogy vonakodsz benne oda , de talán az az egyetlen út amelyen gyorsan s viszonylag baj nélkül közelebb kerülhetünk a hegy hez.
-Baj nélkül? Ha Thranduil meg tudja hogy a törpök be tették a lábukat a Bakacsin erdőbe egy ből börtönbe vetteti őket, Thorin rol nem is beszélve.
-Ha észre vétlenül tudunk végig haladni majd ez ösvényen nem lesz baj.De előbb odáig jussunk el. nézet körbe -Áljunk meg itt egy kicsit s pihenjünk .
Bofur és Bombur neki ált valami vacsorát csinálni Bilbó Balinal beszélgetet a többiek pedig meg pihentek én úgy döntöttem szét nézek egy kicsit nincs e mozgás.
Gondolataimba merülve már ki értem az erdő széléhez az eget kémleltem ahogy a nap lassan le nyugszik.
Majd egyszer csak motoszkálást haltam a hátam mögül fel húztam egy nyílat s úgy fordultam meg.
-Még alig vagy asszonyom de már Durin elé akarsz küldeni? szólal meg nyugodtan Thorin.
-Jók a reflexeim, engedtem vissza a nyílamat, miért lopakodtál mögötem? Ha meg szólalsz s nem sunyisodsz akkor nem célzok rád. fordultam vissza az ég bolt felé.
-Mit csinálsz itt egyedül? , jön mögém s átölelve hátulról a fejét meg támasztódta a válamon-Nem biztonságos.
-Csak körbe néztem s kém leltem az eget.simitotam rá kezemet a kezére, hírtelen maga felé fordítót hogy szembe legyek vel.
-Mi bánt igazából? néz mélyen a szemembe.
-Nincs különösebben semmi , csak nyugtalan vagyok ennyi az egész .
-Biztos? simít végig arcomon én csak bólintottam majd be le csókoltam kezébe .
Egyre közelebb húzott magához majd meg csókolt, mire el lazulhattam volna teljesen s minden érzékemmel átadtam volna magam csókjának elő bukot fejel elő Nori.
-Bofur küldőt hogy szoljak kész az étel gyertek .Ő óóóóó meg zavartam valamit? kérdezte zavartan.
Látam Thorinon hogy mérgelődik ahogy el váltam tőle a zajra.
-Nem Nori , megyünk mi nyárt meny előre kérlek feleltem Thorin helyet.
-Hihetetlen hogy nem lehet egy kis nyugtunk.zsörtölödik.
-12 Törp egy Hobbit s egy Mágus mellet ez lehetetlen , gyere menyünk fogtam meg a kezét.
Vissza sétáltunk a többiek hez, meg ettük az ételt beszélgetünk nosztalgiáztunk majd meg halottuk azt a hangot amit már annyiszor mikor baj közeledet.
-Oltsátok el a tűzet s pakoljatok össze, adta ki a parancsot Thorin.-Valakinek meg kell nézni milyen közel vannak.
-Majd én megyek , gyors vagyok , vállaltam magamra.
-Nem , Én megyek állt elém Bilbó.-Én gyors, könyü, s apró vagyok.
-Biztos vagy benne? néztem rá
-Persze meg tudom csinálni.
-Rendben ! De vigyáz oda kint, egyezet bele Thorin is.
Bilbó bólintót majd el indult az erdő széléhez ki a szirtek s a sziklák közé. Én pedig aggodva néztem utána.
Már el telt legalább fél óra mióta el ment s még mindig nem jött vissza agodtam érte nagyon.
-" Bilbó hol maradsz már? Miért nem jöttél még vissza ? "
-Én ezt nem bírom tovább utána megyek , álltam fel hírtelen.
-De hogy mész szépen itt maradsz ált elém Thorin- Nyugodj meg biztos nem eset semmi baja, adjunk neki még egy kis időt.S alig hogy ezt ki mondta szaladt felénk a kis Hobbit.
-Hálla Valák nak, sohajtotam fel.
-***Milyen közel van a horda ? kérdezte egy ből Thorin.
-Túl közel, néhány mér föld nem több, de nem ez a leg rosszabb hír. válaszolta Bilbó.
-Ki szimatoltak a Wargok? vágott rá Dwalin
-Még nem de nincs sok híja, más gondunk akadt......
-Meg látak? vágott szavába Gandalf.
Én közben a hátuk mögé kémleltem valami nagy és gyors mozgót oda kint rohant a hegyek felé.De nem Warg, vagy Ork volt.
-"Ez Beorn , közel vagyunk a birtokához"
-Jade , minden rendben? kérdezte Balin mi közbe meg érintette a vállam.
-Igen , persze mosolyogtam rá. már le nyugvó van a nap
A törpök el kezdtek vitat kozni hogy forduljunk vissza vagy menyünk tovább előre mire Gandalf meg szolalt.
-*** Tudok egy házat nincs messze s ott talán menedékre lelhetünk.
-Kié a ház? Barát vagy Ellenség?
-Egyik sem.Vagy segít vagy meg ől minket. válaszolta Gandlaf-
-Van más választásunk ?kérdezte le sujtva Thorin.Majd egy hatalmas nagy medve bőgést halotunk.
-Nincs !! vágtam rá- Futás mindenki , gyere gyorsan Bilbó ragadtam meg a kezét s futottunk Gandalf után.
Alig hogy kiértünk az erdő szélére át a mezőn meg láttam Beorn házát ahol gyerek korom ban el töltöttem néhány szép napot.
- *** A ház hoz , erre kiáltót Gandalf s egyszer csak meg láttam amit nem gondoltam volna
Bofur aki mindig hátul szaladt s haladt most mindenkit meg előzve rohant előre.
-Szedjétek a lábatokat kiáltota, s halottuk a hogy a medve egy hatalmasat ordít.
A törpök próbálták ki nyitni az ajtót de nem sikerült nekik mikor oda értem fel emeltem a fa pántot mely zár ként szolgált az ajtón.
-Gyorsan mindenki be felé, épp hogy mindenki be jutod a ház ba mikor a medve neki veselkedet az ajtónak.s sikerült be csukni a medvét kizárva.
-" Sajnálom Beorn , holnap reggel mindent meg magyarázok"
-***Mond miez ? fordult Gandalf felé Nori
-Ő a vendéglátónk kezdte Gandalf.
Én közbe elindultam fel fedezni a házat sok régi emlék fűzött ide mikor még anyámmal látogattam el . Halottam ahogy törpök hőbörögtek s nem tetszésüket fejezték ki, de Gandalf le csititota őket. Majd egy szer csak meg jelent az asztal mellett ahol álltam s néztem a sakk táblát ahol sokszor játszottam egy partit Beorn ral.
-Remélem segítesz meg békíteni a vendéglátonkat.
-Nem lesz könnyű , nem szeret bele folyni mások dolgaiba, jobb szereti a magányt mint a társaságot, pláne az ilyen népeset. mosolyodtam el halványan.-De majd igyek szem szót érteni vele.
-Köszönöm lányom, gyere mi is térjünk nyugovóra indult meg előtte majd meg állt s vissza fordult. -Ja s Thorin érzi hogy valamit el titkolsz előle, én a helyedbe a dolgok elébe mennék.
Nem szoltam semmit csak bolintotam.Elindultam meg keresni Thorint de a törpök úgy el terültek a földön mint az őszi fa levelek, szana szét, végül az egyik sarokba ülve hátat a falnak vetve találtam rá, maga elé meredve láttam rajta hogy mélyen a gondolatai leg mélyén jár.
-Thorin érintetem meg a karját.-Gyere te is pihenni, hosszú lesz még az utunk itt most biztonság ban vagyunk. mondtam majd fel terítetem a köpenyem a táskámat párnaként letetem rá s rá feküdtem.
-Honan tudtad? kérdezte miközben velem szembe feküdt.
-Mit? néztem szemébe
-Hogy hogy nyílik az az ajtó, s hogy itt tényleg biztonság ban vagyunk.
-Majd holnap reggel mindent el mesélek igérem , de most pihenj. Bujtam oda hozzá jó szororsan.
Gyorsan el nyomott az álom nagyon mélyen aludhattam mert nem vettem észre mikor Thorin fel kelt mellőlem már fel kelt a nap a törpök is elkezdtek ébredezni még páran aludtak köztünk Bilbó is , de Gandalf már az ablak előtt ált s kém lelete a kertet ahol Beorn tevékenykedet már.
-Reggelt, micsináltok? álltam meléjük.
-Gandalf azon tanakodik hogy hogyan is közölje vendéglátonkal hogy a segítségére van szükségünk. nézet rám Bofur.
-Mennyek én is? néztem rá a mágusra.
-Hállás lennék és az is jó lenne ha Bilbó is jönne velünk.
-Miközöd van ehhez az emberhez? kérdezte mérgesen Thorin,miközbe el kap a karomat.Miközbe farkas szemet nézünk a többiek azon vitatkoztak hogy osonjunk el vagy száljanak szembe vele.
-***Beorn nélkül nem tudunk át kelni Vadon földön le vadásznának minket mielőtt még az erdőbe érnénk,Bilbó na végre . mondta Gandalf majd meg indult a hátsó ajtó felé
-Enged el a karomat , rángattam meg a kezemet.
-Előbb mond el hogy honnan ismered ezt az embert s mi közöd hozá?
-Valákra mondom még mindig nagyon gyanakvó vagy . mindet el fogok mondani ha itt lesz az ideje.rántotam ki a karomat a kezéből.-Most pedig engedj Bilbó val s Gandalfal kell menyek.
-Először én megyek állitotam Gandalfott, az én fejemet csak nem harapja le.
-Ez egy jó ötlet lányom, nyilatkozót egy kis gondolkodás után Gandalf
Indultam ki az ajtón majd láttam ahogy Beorn tűzi fát aprít .
-Jó reggelt , s jó munkát Beorn . szólitotam meg.
-Jó ideje már hogy nem találkoztunk Jade Undómiel, egész pontosan . kezdte el mikor letette a fejszét.
-Édes anyám búcsúztatásán találkoztunk utoljára drága barátom.
-Igen , emlékszem . Mi szél hozott téged is mét hozzám Kellet urnője? fordult felém teljesen .
-Nos előbb enged meg hogy be mutasan az utitársaimat.fordultam hátra s intetem Gandalnak hogy jöjjenek közelebb.

fordultam hátra s intetem Gandalnak hogy jöjjenek közelebb

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Újra egymásra találásOnde histórias criam vida. Descubra agora