Gyógyulás,a hegy belseje s Smaug.

188 7 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Tauriel , leheltem hitetlen kedve.
-Gwanûr (testvérem) nézet rám nagy szemekkel, majd folytatta az Ork mészárlást.
Csak úgy özönlötte be az ajtón ablakon s a tetőn keresztül.A törpökkel együtt védtük a gyermekeket. Majd egy szempillantás alat Legolas termet az asztalon tetőn beugorva az egyik ork után.Az egyik pillanatban még a csatát figyeltem a másik ban pedig Killi fájdalmas ordításra lettem figyelmes, az ágy végéből el kapta az egyik ocsmány ork s a lábánál kezdve húzni kezdte.
-KILLI , kiáltottam kétségbe eseten de nem fértem hozzá hogy segíteni tudjak a gyerekek fontosabbak voltak. -Nethig (húgom) , segíts Killinek kiáltottam az ajtó felé fordulva.
Tauriel nek több sem kellet el Hajitotta az egyik tünde tört mely nyakon találta az orkot, ahogy az ork életelen teste a földre rogyott , Kilit is magával ránotta
Tauriel s Legolas egy más után végeztek az orkokkal.egészen addig míg egy sem maradt a házban.
Tauriel el szörnyülködve nézte ahogy Killi szenved attól a sebtől melyet a fekete nyíl okozott. Oda léptem hozá s a hátára tettem a kezem majd halkan sutogni kezdtem hogy csak ő halja.
-Tauriel , Killi haldoklik ha nem hozza Bofur mihamarabb az Athelas , nagyon félek hogy el veszitjük az unoka öcsémet. néztem rá szomorúan.
-De talán addig szinten tudnád tartani a ...... kezdte el de tudtam hogy mit akar ki hozni.
-Nem lehet mielőtt az orkok ránk támadtak már majd nem el vesztetük, úgy hoztam vissza az igézettel egymás után kétszer nem működik ezt te is tudod.Tauriel bólintót majd szomorúan nézte a szenvedő Kilit..
-Tauriel nekem el kell mennem Thorin után kell mennem félek hogy valami örültséget fog csinálni, majd meg fogtam a kezét, kérlek maradj itt s várd meg Bofurt majd használd az Athelast hogy meg mentsd Kilit.
-Én nem tu..... nem tehetem.....nekem tovább kell mennem Legolas-sal....és.
-Tauriel ha most mind ketten el elmegyünk Kili biztosan meg fog halni , én nem hagyhatom veszni a férjem a szerelmem , és gyermekem apját, úgy hogy kérlek maradj és mentsd meg unoka öcsémet. néztem mélyen a szemébe láttam benne hogy vitatkozik az érzéseivel.
-Tauriel ha jelent neked bármit is Kili, ha érzel iránta szeretettet akkor kérlek maradj mellette.
Majd hirtelen meg szólalt meg Bain*** -Mindet meg ölted, nézett nagy szemekkel Legolasra
-De vannak még , indult el az ajtó felé Legolas.- Tauriel gyere ! szinte már rá parancsolt.
Tauriel felé fordult nagy szemekkel majd újra rám nézett, én pedig kétségbe esetten néztem vissza rá.
-Kérlek, nethig (húgom) segitst, ne kényszerics hogy válasszak köztük mert nem tudok.
-**Lassan el veszítjük , nézett Oin Filire miközben a szenvedő Kili fejét fogta, Tautiel kétségbe eseten nézet le a földre.
-Tauriel! szolt rá erélyesebben Legolas.
-Legolas Daltó ( állj) Miért nem hagyod hogy ő válasszon ? néztem mélyen a tenger kék szemeibe? Rám nézett majd válasz nélkül ki vonult a házból.
Rá néztem Tauriel re de ő csak a padlót kém lelte s el indult az ajtó felé.
Majd halkan meg szólalt nem értetem miért merevedett meg majd meg látam a lépcsőn Bofurt Athelas al a kezében.
-**Athelas . sutogva Tauriel
-Most meg mit csinálsz? kérdezte Bofur miközben csodálkozva bámulta Taurielt.
-Meg fogom menteni válaszolta magabiztosan.
- Hannon Le, nethig (Köszönöm , húgom)
Mosolyogtam Tauriel re majd be szaladtam a házba fel vettem a potyászomat majd vissza indultam az az jó felé.

Újra egymásra találásWhere stories live. Discover now