Trollokkal találkozva

263 9 0
                                    



7.

Segítetem Fili nek és Kilinek a pónikat el látni. Betereltük őket egy mondva csinált karám szerűségbe .
-Nagyon éhes vagyok panaszkodót Kili.
-Bofur már biztos neki ált a vacsora készítésnek mondtam miközben meg kötöttem Csillagfényt a többi póni mellé.
-Igen de mi nem hagy hatjuk egyedül a pónikat azt mondta Thorin. közölte Fili
-Akkor majd én hozok nek tek vacsora tetem a válára a kezemet.
-Köszönjük Jade. mondták korus ba.
-Megyek meg nézem hogy áll a vacsora.
-Rendben!
Ahogy mentem az erdő szélétől vissza a lakat romos ház felé azt láttam hogy Gandalf sietős nagy léptekkel hagya el a törp csoportot.
-Mi történt? kérdeztem Bilbót.
-Össze szólalkoztak Thorinnal , Gandalf azt szerette volna hogy tovább menyünk , Thorin viszont ragaszkodót hozzá hogy le táborozunk.
-Értem! Az lesz a leg jobb ha utána megyek. Kérlek ha kész a vacsora akkor vigyél két tál ételt a pónik karám jához .Filimés Kili nem hagyhatják egyedül őket , viszont már nagyon éhesek.
-Természetesen Segítek. mondta majd nagyokat bólintót.
Gyorsan Gndalf után rohantam.
-Gandalf várj, hova mész? kérdeztem tőle.
Majd le ült egy nagy kő re elő vette a pipáját s neki állt pöfékel.
-Miért jöttél el hírtelen?
-Elegem lett a törpök makacs ságából.mondta morcosan.
Meg mosolyogtam ezt a hozzá állást,
-Oly rég óta állsz a törpökkel kapcsolatba, nem szoktad még meg a makacsságukat?
-Te is félig törp vagy drága lányom, ugyan akkor a tündék a nyugalmát és meg fontoltságát is birtoklód egyszerre sokra viheted még hogy ha maga mellé ültet Trónra.
-Nem akarok királynő lenni Gandalf , nem akarom látni ahogy az arany és az az átkozott kő el veszi a maradék józan eszét. Féltem hogy olyan lesz mint a nagy apja volt. peregtek a könnyeim egymás útán.
-Mindenben segíteni foglak drága lányom , hogy ne legyen olyan mint a hajdani nagy király.
Fel néztem a csillagokra a gyönyörködtem bennük, Olyan volt mint hajdan mikor gyermek voltam.Szabnak és gondtalanak éreztem magam a szabad ég alatt a csillagokat bámulva.
-Szerinted Thorin valaha lesz olyan mint régen ? Meg lehet még egyáltalán menteni azt amit hajdan atyám és az ő atya meg kötöt?
-Remélem Jade , bízom benne.A Te sorsod az hogy Thorin mellet légy, támogasd s meg mentsd akátr ő magától is.
-Tudom Gandalf, hiányzot retenetesen, de egyszer sem kereset nem hiányolt, olyan ridegen fogad s elők folyamatosan magátol.
-Adj neki időt.
-Tudom csak........ hírtelen ijedt ló nyeritést.
-Valamitől meg ijedt Csillagfény.
-Gyorsan a táborba mondta Gandalf majd rohanni kezdtünk.
Üres a tábor sehol senki a tűz helyén is már csak parázs volt.
-Hova tünhetek? A pónikból 4 hiányzik. jelentetem ki.
-Keresük meg őket gyorsan , félek hogy bajba kerültek .
El kezdtünk halkan lépdelni az erdőbe egyszer csak hangokat halottunk s fényt látunk már pirkadt.
-*** A törp sütés titka az az hogy ööööö meg nyúzod őket. jelentet ki Bilbó .Nem sok hiányzot hozzá hogy hangosan fel nevesek.
-Jade gyere erre ne hogy meg lássanak mi nyár fel kell a nap. s a Trollok nem bírják a nap fényt.
-Te meny csak én innen figyelek s baj lesz közbe lépek.
-Legyen hát.majd el indult a sziklák felé,halotam ahogy a Trollok arról beszélnek hogyan eszik meg őket, a törpök pedig Bilbót szidták h miket mond róluk. Pedig szegény csak az időt akarta húzni. Láttam hogy Bilbó észre vette Gandalfot a sziklánál.
Az egyik Troll már fel kapta Bomburt hogy be kapja fel húztam a nyilamat készen állva a lővésre mielőtt baj történe ,de hirtelen Bilbó ismét meg szólalt
-*** Ne ne ne azt ne Ő fertőzőt ....öö kukacok másznak a belei ben.
-óó fúj dobta le a trol szegény Bofurt a többiekre.
-okos vagy Bilbó csak így tovább
- Igazából mindnek féreg rágja őket belülről, rémes egy állapot,én nem kockáztatnék grimaszol hozzá.ám a trolokat nem igazán hagya meg ez a mese, a törpök meg még jobban zugoloktak el kezdtek tiltakozni hogy nekik bizony nincsenek kukacaik , míg nem látam Thorin arcán a fel ismerést hogy mire is megy ki a dolog jól hátba rúgta Kilit, hogy vegyék már észre a dolgot.
-Idióták kuncogtam magamba
-Akora kukacaim vannak mint a karom mondja Oin
-Az enyémek sokal nagyobbak kontrázotrá Kili
Majd a többiek is rá kezdték azok is akiket a nyárson forgattak, az egyik troll el kezdte Bilbót lögdösni s szidni előrébb lopakodtam hogy jobban tudjak célozni , s ezt a pillanatot választotta Gandalf is.
-A hajnal el ragad titeket .majd a botjával szét választotta a sziklát a napkénytől a trollok kővé
Mikor már mind a 3 troll kővé dermed elő bújtam én is.
-Jól vagy Bilbó? kérdeztem tőle.
-Troll takonytól bűzlök de semmi bajom , válaszolta mikor segítetem neki ki bújni a zsákból.
-Nagyon ravasz és bátor voltál , büszke vagyok rád .
-Hát köszönöm ,azt hiszem. Csak tetem amit jó nak véltem , még sem hagyhattam hogy fel falják őket. nézet végig a társaságon
-Gyere segitsünk nekik ki szabadulni.
Ki oldotam Oin s Kili zsákját is majd a kezemet nyujtotam az ifju törp hercegnek.
-Gyere te kukacos ,kuncogtam miközben fel híztam a földről.
-Ez egyáltalán nem vicces. nézet rám morcosan.
-De egy kicsit igen.
-Szedelőszködjetek körbe nézünk valahol lennie kell egy Troll vacoknak. szolt Thorin.
Hamar meg is találtuk a többiek beljebb mentek én inkább kint vártam vala mi nem hagyót nyugodni fel másztam az egyik fára fel a tetejére s a tájat kémleltem.
-Valami mozgolódik, valami nyugtalanitó, hamarosan ide ér. morfondíroztam. Még figyeltem egy darabig majd mikor halottam hogy már jönnek ki felé el kezdtem le felé mászni.
Gandalf jött ki utoljára
-*** Bilbó tessék ez nagyjából a te méreted adta át neki a kardot .
- Nem fogad hatom el
-E pengét tündék kovácsolták és azt jelenti hogy kéken világit ha Ork vagy troll van a közelben.
Hirtelen zajt halottam előrébb mentem s már nem halódtam mit beszélnek. Majd nem sokak később Thorin is csatlakozott ő is az erdőt kémlelte.
-Jön valami szolalt fel hangosan.
Mindenki körénk gyűlt fegyvert ragadva de ki derült hogy semmi veszélyes csak Barna Radagasz érkezett nyúl szánkóján
Gandalf fel sóhajtót , Rdagasz pedig össze vissza kezdet hadoválni. Majd fére vonultak beszélgetni .
-Hasznodra lesz még az a kard az oldaladon Zsákos Bilbó. szolitotam meg.
-Még sosem forgattam kardott nézet rám el keseredetten.
-Sose félj amíg engem látsz , majd meg tanítalak az alapokra. De mikor igazán kell s szükséged lesz rá meg tanitalak forgatni.
-Köszönöm , nézet rám hálásan.Majd halotunk egy més után több vonyitást.
-Jaj ne már csak ez hiányzót Bilbó álj szorosan mögém és el se mozdulj mögülem .Fel húztam egyszerre két nyilat is.
-***Ez farkas volt? Vannak erre farkasok?
-Farakas nem ez nem farkas válaszolt Bofur.
Majd hírtelen a hátunk mögül jött a morgás
-Jade vigyáz támad .kiáltoták.kilőtem a nyilaimat telibe találtam a nyak hajlatát azonnal ki múlt viszont még mindig támadtak
-Kili segíts . folyamatosan lőtök nyilainkkal majd végül Thoron vágta el a második nyakát a kardjával.
-Egy Warg jár őr , tehát Ork hordák vannak a közelben.
El indultam ki az erdő szélére közben halottam ahogy Thorin és Gandalf vitatkoznak.
-A fenébe, egy egész csapat van a nyomunkban. láttam meg őket az erdő felé közeledni.Rohantam vissza a csapathoz.
-Most nincs időnk veszekedni sietnünk kell mi nyárt itt vannak.
-***Ki kell jut nunk innen jelentette ki Dwalin
-Nem tudunk nincsenek Póniijaink el futottak
-Én el terelem őket jelentette ki Radagasz
-Ezek Gondabari Wargok le hegy nak téged válaszolta kétségbe eseten Gandalf.
-Ezek meg Rozbogeri nyúlak, had lássam ki a gyorsabb. válaszolta Radagasz

Újra egymásra találásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora