Ahogy haladtam a torony felé egyre nyugtalanító érzés öntőt el, ezt az érzést a nyakláncom keltette
-Mi az fene történ hetet Thorinal amitől nyugtalan. ahogy ezen gondolkodtam el értem az ajtó ig. majd be nyitottam . S meg hajoltam
-Üdvözöllek Galadriel úrnő, Lothlórien királynője.
-Gyere közelebb lányom szólítót meg nénikém.-Oly régóta nem látalak.
-Sajnálom nénikém de fontos dolgok távol vittek Völgyzugolytól s Lothlórientől is.
-Pedig Hadir oly rég óta várja hogy újra össze mérjétek tudásotokat
-Biztos vagyok benne hogy lesz még rá alkal munk hogy össze mérjük tudásunkat.
-Két lem hogy férjed jó szemmel nézné ha felesége a tündékkel párbajozna , még ha ez csak gyakorlás is.
-Te hát már tudsz róla hogy férjhez mentem. mentem hozzá közelebb.
-Tudod nagyon jól hogy én minden ről tudok, példának oká ért arról is hogy Beren is meg kérte kezed nem is egyszer de mind untalan vissza utasitotad. itt lépet be az említet az ajtón.
-Hívatot Galadriel úrnő? hajolt meg előte.
-Igen, érdeklőd nék hogy hajlando vagy tudomásul venni hogy Jade Thorin felesége lett.
-Nincs rá bizonyíték hogy el hálták volna a nászt, s addig én meg kívánom támadni ezt a házasságot fejezte ki magát nyersen.
-Bár két len hogy ehhez Beren úrnak köze lenne vagy akár a nagy bátyának Thranduil de tegnap éjjel vég érvényesen s vissza vonhatatlanul Tölgypajzsos Thorin hitvese lettem. fordultam nagynéném hez.-Ha nem hiszel szavamnak tekints bele emlékeimbe s lásd hogy igazat mondtam. mentem hozzá közeleb.
kezét homlokomra tette majd éreztem ahogy bele pillant az emlékeimbe igyekeztem az estének ara a részére ősz pontosítani amire igazából kíváncsi volt.
-Jade Undómiel igazat mondót, a felebezésednek nincs helye Beren úr , a házasságukat tegnap éjjel el hálták. fordult oda hozzá majd a szemébe nézet.
Beren nem válaszolt ha nem csak egyszerűen el ájult. vissza kellet fognom magam ne hogy fel nevesek.
-Engedelmeddel szolok Lindír nek hogy mosák fel Beren úrat s küldjék vissza nagy bátyához.
S utána vissza térnék szobámba pihenni.
-Tégy úgy de kérlek amint meg fogant engem értesíts első ként. mosolygót rám először nem értetem mire gondol majd mikor rá jöttem el sápadtam.
-Látad őt?
-Igen! De többet nem mondhatók bíz magad ban, bíz a szerelmed ben , s bíz a taráságban.Valák ovják minden lépésedet lányom. ölelt magához.-Most meny pihenni.
Meg hajoltam előte majd csendben ki léptem az ajtón el mondtam Lindírnek mi lenne a teendő Beren nel majd el mentem a szobámba le pihenni egy kicsit.
Nem tudom mennyit aludhattam de már sötétedet ment le a nap. Fel keltem el indultam hogy meg keresem a tőbieket, de nem találtam őket sehol majd el indultam Líndir hez ő mindig tudja ki lépet be vagy ki Völgyzugolyba.
-Líndir szólitotam meg majd felém fordult.
-Jade úrnőm miben segíthetek.
-Kerestem a törpöket és Bilbót de sehol sem találtam őket.
-A csapat még nap nyugta előtt elindult s el hagyta Völgyzugolyt
-Biztos vagy benne , néztem rá hitetlenkedve.
-Igen ! mind a 13 törp és a hobbit utra keltek.
-És Gandalf?
-Ő még az úrnővel és Elrond úrral beszélget.
-Köszönöm! majd el indultam a toronyba ahol tartózkodtak, még fél útig sem jutottam mikor Gandalf sietet velem szembe.
-Thorinék el mentek.
-Igen tudom én mondtam nekik hogy induljanak a Köd hegységen át. El kellet indulniuk mielőtt a elkezdötöt volna a tanács közás. A többit majd el mondom út közben most igyekezünk hogy utol érjük őket.
-Hozzom a holmim és a kapunál találkozunk.
-Rendben!
Szobámba siettem a táskám ért kardjaim ért s íjamért, már szeltem a folyósokat mikor egy hang megálitót.
-Ismét utánuk eredsz hogy segítségükre legyél. felé fordultam.
-Mi mást tehetnák Bácsikám, a férjem és a barátaim az álmukért harcolnak nem hagyhatom őket magukra.
-Tedd a mit tenned kell de ha szükséged lesz segítségre én mindig itt leszek hogy segítsek neked.Tiro i Melain i bâd lín ( A Valák óvjanak utadon!)
-Hannon le ( Köszönöm) hajoltam meg előtte majd rohantam tovább.
-Induljunk már messze járhatnak még nap nyugta előtt elindultak közölte Gandalf ahogy el értem hozzá.
Sietős léptekkel indultunk el a Köd hegység felé ám a szikla omlás s az út meg szűnése nehezitete utunkat.
-Mit gondolsz merre mehetek, kérdem
-Ha jól sejtem be húzodtak egy barlangba , van ott egy nyalás nézünk szét ott.
Ahogy haladtunk egyre beljebb hangokat halódtunk a sziklák alól,
-Te is halod ? Egy egész csapat állapitotam meg , mik lehet nek?
-Koboldok, el kapták őket, erre gyere.
Vezette egy másik járatba majd a Koboldok háta mögé kerültünk hallottuk amint a Kobold király Azogot a pusztítót említi.
-Még sem halt ? fordultam a mágus felé.
-Nem sajnos és vérdíjat tűzött ki Thorin fejére.
Halknak és fürgének kell lenünk hogy meg akarjuk őket menteni.
A koboldok meg ijedtek mert fel ismerték Thorin kardját a Kobold hasitót.az egyik kobold már éppen arra készült hogy el vágja Thorin kardját mikor Gandalf közbelépet s vakító fénnyel árasztotta el a temet majd Gandalf így szolt a törpökhöz.
-*** Fegyvert a kézbe , küzdjetek gyerünk. ahogy ezt ki mondta el kezdtek a koboldok is éledezni, minden törp fel tápászkodót s fegy vert ragadt . Thorinal egy mással hátal álltunk s úgy végeztünk a koboldokkal.
-Még egy napja se vagyok a feleséget s máris ott hagytál. vettem oda neki.
-Pont most kell ezt fel hánytorgatnod asszony? kérdezte mérgesen.-Inkább a koboldokon vezesd le a feszültségedet.
-Mint ha nem azt tenném .majd le lödtem egy ujjabat
-Ezek sosem fognak el fogyni kimáltot az egyik törp.
-*** Kövesetek , gyorsan szólat meg Gandalf majd előre rohant az egyik hídon.-Siesetek.
Ahogy rohantunk előre minden oldalról jöttek s jöttek a koboldok majd Dwalin ment elől s hátra kia bált.
-A támfát, kiáltota Dwalin majd le vágtuk a támfát s azzal söpörtük végig a hidat magunk előtt le a koboldokat.Azt hittem hogy soha nem fogunk ki jutni innen csak jőtek s jöttek.
- A köteleket kiáltotta Thorin majd el vágtuk az összeeset.
Kili el kapta az egyik fa létrát s azzal kezdte el tolni maga előtt a koboldokat mi pedig rohantunk utána . A túl oldalon Dwalin rá lépet a létra másik végére így át tudtunk ellni a másik oldalra.
-*** Gyeretek gyertek szorosabban mögöttem mondta Gandalf majd egy híd részt le vágva hintáztunk a szakadék felet, meg billentem s ki estem az egyen sujomból, hírten Thorin kapta el a derekam, s magához húzot.
-Le ne essél nekem nem akarok még özvegy lenni, szoritot magához.
-Kezed s a lábad járjon ne a szád királyom. mondtam neki majd szépen egyesével át ugtorunk a másik oldalra.Már éppen ki jutottunk volna mikor a semmiből meg jelent a Koboldok királya s az utunkat álta.
-*** Azt hittétek el menekülheték? kérdezte majd le sujtot Gandalfra -Mihez kezdesz most mágus ?Majd Gandalf el vágta a hasát s a nyakát.
-Ez meg teszi mondta a kobold király s le zuhant a mély be de ugyan abban az időben el tört a híd azon része is amin mi áltunk s zuhantunk vele együtt le felé a mélybe.
Sok zuhanás s ütközések után nagy zökkenéssel földet értünk mindenki nagyot nyekkent , nyögőt vagy sóhajtót. Én pont Thorin ra érkeztem, az arcunk közel volt egy máshoz.
-Nincs ellenem re az a helyzet.... sutogta hogy csak én haljam
-Csak hogy sem az idő sem a hely nem éppen meg felelő vágtam a szavába
Gandalf mászott ki első ként a törmelékek alól
-Rósszab is lehetet volna szólalt meg Bofur Dorin mellet .
Majd ezt követően zuhant ránk a Kobold király halott teste.
-*** Ez egyszerűen nem igaz nyögőt leg alulról Dwalin Kili mellől.Mindenki el kezdet ki mászni a törmelékek alól majd Kili fel kiáltót.
-GANDALF kiáltót kétségbe esetten,a kobold sokaság rohant le felé a dombon .
-Sokan vannak nem bírunk velük , fordult Gandalf felé Dwalin.
-Egy dolog menthet meg a nap fény gyerünk erre felé.
Majd neki álltunk rohanni a kijárat felé a szűk s keskeny alagúton keresztül.
Nem sokon múlót te mindenki épségben ki jutót. Thorin rohant elől befelé az erdőbe s utána a többiek én maradtam leg utoljára Bomburt magam előtt terelgetve. Majd Gandalf neki állt számolni, s mikor Bombur is be futót eszébe jutót ami egyikünk nek sem eddig főleg nekem nem -*** És Bilbó? kérdi Gandalf-Hol van a Hobbitunk ?
A fenébe senki nem vette észre hogy nincs velünk?
-Bilbó merre vagy remélem nem eset semmi bajod?
KAMU SEDANG MEMBACA
Újra egymásra találás
FantasiEgy félvéről szól, Félig Törp félig Tünde. Ott volt mikor Smaug el foglalta Erebort. Majd el szakad attól ki az életét jelentette s kinek igérték. Egy rég el feledet igéret Majd a sors s egy Szürke mágus s egy kaland újra össze hozza őket? A tört...