~następny dzień~
Dwójka przyjaciół weszła do pociągu a Harry spojrzał jeszcze raz na Hogwart, a potem na swoją przyjaciółkę która już zamierzała wyciągnąć książkę. Wybraniec pierwszy raz zauważył jak piękna jest Hermiona nawet skulona pod kocem z koczkiem czytająca książkę.
-------------------------------------------
~oczami Hermiony~
Wyciągnęłam swoja ulubioną książkę i zobaczyłam jak Harry na mnie patrzy, nie przejmowałam się tym bo patrzył się tak na mnie od pewnego czasu. W połowie drogi usiadłam obok Harry'ego i położyłam si na jego kolanach lekko zasypiając. Ale oczywiście ktoś musiał nam przeszkodzić.
~oczami Harry'ego~
Hermiona wstała ze swojego miejsca i odłożyła książkę na siedzenie po czym położyła się u mnie na kolanach. Ale oczywiście ktoś musiał nam przeszkodzić, a był to Malfoy i Weasley nigdy nie sądziłem, że tak na niego powiem ale nie rozmawialiśmy ze sobą od czasu jego "związku" z Hermioną.
M- Nie no Potter wiedziałem, że stołujesz się w gorszych ale zniżyć się do poziomu szlam?
H- Odczep się od nas i idź do siebie.
R- Współczuje ci Harry, że zostałeś z tą szlamą, mogłeś wybrać mnie ale to twój wybór.
Harry przełożył Mionę i wstał z siedzenie przywalając Ronowi w mordunię.
H- Przypominam ci, że na początku roku kazałeś jej być z tobą więc się opanuj panie czysta krew.
Draco i Ron wyszli z przedziału, a Harry położył przyjaciółkę na kolanach ponownie. Lecz nagle usłyszał głos M&R krzyczących '' Potter i Granger są razem zapraszamy na widowisko", i w jednej chwili koło drzwi do przedziału wybrańca i Granger stało około dwadzieścia osób przepychających się aby zobaczyc parę. Hermiona nie wytrzymała tego i zasuneła rolety od przedziału przez co dało się usłyszeć za drzwiami głośne "uhuhu"
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem że dość krótki ale stwierdziłam, że będę wstawiać częściej i trochę krótsze niż zwykle.
Ten rozdział dużo nie wnosi ale mam nadzieje, że się podoba.
Do zobaczenia niedługo
papatki
AMCIA LOVKI
słów jest 295
CZYTASZ
Wybranka Wybrańca. (Harmione)
FanfictionPiąty rok nauki zbliża się wielkimi krokami, Harry zastanawia się co łączy go z Hermiona. Reszty dowiecie się czytając. Miłego czytania ! NIE ZRAŻAJCIE SIĘ PIERWSZYMI ROZDZIAŁAMI!!! Harrmione 5 miejsce - 10.04.2021 Harrmione 2 miejsce - 21.04.2021...