1. Od urodzenia mieszkam w Warszawie, ale po skończeniu studiów mam zamiar wyprowadzić się do Stanów/ Londynu / Paryżu.2. Umiem dość płynnie rozmawiać po Angielsku i zaczynam uczyć się Francuskiego.
3.Jestem Potterhead od 6 lat. (Nie wiem czy jak byłam mała to się liczy)
4. Mam dość dużo przyjaciół w realu jak i w internecie.
5. Wole spędzać czas na świeżym powietrzu niż w domu.
6. Jestem tancerką a tak dokładniej to tańczę hip hop.
7. Za miesiąc będę miała brata.
8. Jestem zazdrosna o osoby którym nie ufam w 100%.
9. Mam toksycznych rodziców.
10.Posiadam psa Lakiego/ Lucky'ego to takie englisz
11. Nienawidzę biologii
12. W przyszłości chciałabym zostać Architektem albo projektanta mody.
13. Mam duże problemy z zaakceptowaniem swojego ciała mimo ze dużo ludzi mówi mi się jestem piękna
Uwu BAKA lol🥺🥺👹👹👹💔💔💔 NSHSHSHHSJSHSHSH14. Moi przyjaciele z internetu pomogli mi wyjść z depresji a wiec pisałam ta ksiazke mają ją
15. Kocham jeść lody.
16. Urodziłam się 25 czerwca i mój znak zodiaku to rak
17.Mam dobre oceny ale NIENAWIDZĘ się uczyć i robię to bo chce się dostać na dobre studia.
18. Mój pan od historii jest potterhead i czasem puszczę nam filmy.
19. Nie umiem gotować.
20. Strasznie nie lubię jak ktoś mówi na swoich rodziców „stara, stary" bo według mnie jest to brak szacunku.
21. Wolę morze i ciepłe kraje od gór.
22. Z moimi przyjaciółmi znam się od przedszkola.
23. Kiedyś nienawidziłam polskiego a teraz jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów.
24. Idę spac wcześnie aby o 5 się obudzić i czytać wattpada.
25. FEJS RIWIJAL
No wiec tak, dziękuje za uwagę
Update (17.04.22)
Wezcie skręca mnie ta cała książka i te zdjęcia!! Boze jak ja wyglądałam 👀💀Istna tragedia czytelnicy
CZYTASZ
Wybranka Wybrańca. (Harmione)
FanficPiąty rok nauki zbliża się wielkimi krokami, Harry zastanawia się co łączy go z Hermiona. Reszty dowiecie się czytając. Miłego czytania ! NIE ZRAŻAJCIE SIĘ PIERWSZYMI ROZDZIAŁAMI!!! Harrmione 5 miejsce - 10.04.2021 Harrmione 2 miejsce - 21.04.2021...