Ma ridic. Am nevoie de aer...neaparat. Ies pe usa si ma indrept spre scari. Informatiile mi se invart in cap si nu le pot digera... Am nevoie de timp. In incercarea mea de a ajunge afara el ma prinde de incheietura si ma intoarce cu fata spre el. Acele smaralde sunt pline de lacrimi ce ar putea in orice moment sa tasneasca pe obrajii lui,insa le tine in frau.
-Is...
-Am nevoie de aer,il intrerup serioasa. Nu sunt suparata,am nevoie doar de timp.
-Ok...spune si imi da drumul la mana.
Ies din casa si inhalez aerul rece. Se insereaza deja... Incep sa merg tacuta fara vreo tinta si admir frumoasele culori ale cerului. Portocaliul predomina,combinat cu galben si cu diferite nuante de rosu. E superb! As putea admira acest peisaj la nesfarsit...
Continui sa merg. Acasa nu ma pot duce si as vrea sa ma feresc de interogatoriul prietenilor mei.
Asa ca imi continui plimbarea... E placut sa pot sta singura si sa meditez la toate intamplarile ce mi-au schimbat radical viata in cateva ore... Sincer,ma asteptam sa fac o scena sau sa lesin dupa ce as fi auzit adevarul de la Harry. Insa ma simt ok. Simt ca pot sa ii accept asta. El este cam tot ce mi-a mai ramas,asa ca nu il voi lasa sa plece de langa mine. Accept tot ce vine odata cu Harry.
Imi dau seama ca am ajuns in partea orasului necunoscuta de mine. Muzica de club incepe sa predomine si sa spulbere incet linistea. Mirosul de tutun si de gunoi imi umplu usor narile. Pasii mei sunt singurii care se aud acum pe strada. As face bine daca m-as intoarce. Chiar nu vreau sa ma ratacesc mai ales prin partea asta a orasului. Inainte sa imi schimb sensul de mers imi face cu ochiul un bar ce pare a fi gol. Nu ar strica daca as sta jos cateva minute.
Intru si ma asez intr-un colt mai retras. Mirosul de bautura este destul de puternic aici. Dar nici nu stiu de ce ma mir!
Lumina este destul de difuza si nu recunosc pe nimeni. Mai bine,nu aveam nevoie de companie.
Ma sperie un chelner care a venit la masa mea. Privirea lui insista asupra mea,iar eu nu inteleg de ce.
-V-am intrebat daca vreti ceva de baut,imi spune el cu o vice calda,dar se vede ca este plictisit pana peste cap.
-Mda...as dori o sticla de Cola ,te rog,ii spun eu pe acelasi ton.
-Imediat,imi spune si se indreapta imediat spre bar,undeva in spatele meu.
Acum observ ca pe pereti sunt atarnate diferite instrumente. Hmmm...specific muzical. Imi place! Ma intreb cum se numeste locul asta? Sunt surprinsa de imensul contrabs agatat fix deasupra mea...Wow! Asta e ceva!
Ma sperii din nou de chelner. Ce naiba poarta de nu il aud niciodata?
Imi pune in paharul adus de el lichidul negru si acidulat al sticlei. Murmur un 'Multumesc!' si imi duc imediat paharul la buze. Lichidul imi racoreste gura uscata si simt cum imi coboara pe gat. E atat de bun! Se pare ca mie chiar imi era sete.
Beau aproape jumatate de pahar.
Atmosfera de aici este exact ce imi trebuie. Este linistita,perfecta pentru a medita. Imi minte imi revine discutia pe care am purtat-o cu Harry acum ceva timp. Imi masez fruntea cu degetele. O sa am de recuperat...o gramada. Sincer,ma asteptam sa nu fie tocmai curat,insa asta m-a cam surprins. Povestea familiei lui,plus faptul ca s-a maturizat brutal de repede l-a facut sa apeleze la mijloace nu tocmai bune. Daca stau sa ma gandesc,il inteleg. Il inteleg perfect. Ce-i drept este ca mi-e nu mi s-a intamplat nimic de genul asta,inafara de divortul parintilor mei,insa daca as fi fost in locul lui as fi apelat la aceleasi metode.
Imi dau seama ca nu am facut chiar bine ca am plecat asa si l-am lasat singur. Are nevoie de cineva care sa fie langa el,iar eu am plecat pentru ca aveam nevoie de timp de parca totul s-ar invarti in jurul meu. Cat egoism zace in mine. Trebuie sa il vad,sa vorbesc cu el.
Ma ridic de pe scaun si las banii pentru suc sub sticla acum goala. Ies din local si ma izbesc de aerul rece de seara. Totul este invaluit in intuneric si nu imi dau seama de unde am venit. Nici macar nu stiu cat e ceasul.
Imi scot telefonul din buzunar. Este aproape opt,iar eu ratacesc pe strazi. Il apelez pe Harry care raspunde aproape instant.
-He...incerc eu sa spun,dar sunt intrerupta.
-Is' unde esti?ma intreaba el speriat. Sti cate griji am putut sa imi fac?
-Stiu si iarta-ma ! Trebuie neaparat sa vorbim. Eu...sunt in fata la...fac o pauza si ma intorc pana cand ochii mei dau de o plancarda. Sunt in fata la 'Grand Lion'.Poti sa vi sa ma iei?
-Logic ca pot sa vin! Ajung imediat!spune si imi inchide.
Oftez. Acun trebuie doar sa il astept.
Niste pasi se aud pe strada. Sunt apasati,dar neregulati. Vreun om beat isi cauta drumul spre casa.
Frigul ma cuprinde si incep sa tremur usor. Imi infasor mainile pe langa corp si incep sa ma misc incet de pe un picior pe altul ca sa nu inghet de tot.
Tresar cand cineva ma atinge ferm pe umar. La inceput am crezut ca e Harry,dar atunci cand m-am intors am dat de niste ochi ciudat de reci ai unui strain.
-Ce face o papusa ca tine pe aici,singura,la ora asta?ma intreaba el cu un glas rece,adaugand si o urma de ironie.
Inghit in sec. Nu as prea vrea sa ii raspund,dar privirea lui este foarte insistenta.
-Nu este treaba ta!ii spun sec.
-Oow! Intepata! Ia vino tu cu mine!imi spune si fara sa imi mai dea timp de reactie,ma prinde de mana si incepe sa ma traga brutal pe strada dupa el .
-Nu...lasa-ma!tip eu spre el,in speranta ca mai e cineva treaz la ora asta care sa imi auda strigatele.
-Taci,tarfo!imi spune aspru.
Incerc sa imi trag mana din stransoarea lui puternica,insa fara niciun rezultat. Fara sa imi dau seama incep sa plang. De ce trebuia sa se ia fix de mine?!?
-Lasa-ma!!tip din nou la el. Ce naiba vrei de la mine?il intreb printre sughituri.
In urmatoarea secuna simt cum falca imi zvacneste. Imi duc mana libera la obrazul imflamat si dau frau liber altor lacrimi. Niciodata nu am fost lovita in vreun fel,iar acum am ajuns sa fiu plesnita de un strain.
Ne oprim. Cel putin eu,pentru ca strainul este izbit de perete. Ma dau cativa pasii in spate pentru ca nu vad clar ce se intampla din cauza lacrimilor.
Aud gemete si tipete venite doar de la un barbat. Imi sterg rapid ochii umezi si pot zari doi oameni care se bat. Harry...
Ii trimite pumni in fata si in stomac fara mila. Este foarte incordat. Observ ca strainul nu mai misca si ma panichez.
-Harry! Il vei omora!tip eu spre el.
Isi ridica capul spre mine pentru cateva secunde dupa care lasa corpul strainului pe asfalt fara viata,probabil. Il sar la gat oferindu-i o imbratisare puternica. Imediat simt cum mainile lui se infasoara in jurul taliei mele. Se desparte usor doar pentru a-mi oferi un sarut pasional de care imi era dor.
-Hai acasa!il aud soptind.
Incuviintez si ma tin dupa el pana la masina.
*** **** *** ****
* * *
Hei! Eu sunt Ovy! Stiu ca sunteti unpic confuzi,dar lasati-ma sa va explic.
Elena nu mai poate posta aproape deloc din cauza unor probleme pe care vi le-a explicat sau vi le va explica in curand. Stiu cum e sa vrei sa scrii si sa postezi si sa nu ai cum,asa ca m-am oferit sa postez eu in locul ei,atunci cand imi permite timpul. Va rog sa o intelegeti pentru ca nu ii este usor.
Acum ca o problema este clara,as vrea sa criticati capitolul asta cat se poate pentru ca eu nu sunt foarte multumita de felul in care mi-a iesit si as vrea sa aflu propunerile si sugestiile voastre.
Spor la citit!
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
FanfictionIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...