Am pornit amandoi spre intrarea principala a mall-ului.
- Ma duc pana la toaleta , asteapta-ma sus la KFC. ii spun eu plecand de langa el In drumul meu la toaleta mi-m scos telefonul si am intrat pe facebook sa vad ce se mai petrece.Mai nimic nou decat :"Irina Ioana a adaugat un eveniment de viata .Este intr-o relagie cu George Gy. " habar nu am cine sunt sincera sa fiu . Cu privirea in telefonul meu m-am izbit de ceva ce pare a fi un piept tare. Am ridicat privirea si am dat de 2 ochii de un verde jad care ma uluiau,si un zambet perfect alaturi de niste gropite minunate.
- Scuze, spun eu timida.
- Nu e nimic , eu sunt Harry , spune el zambind
- Isa.- mda cred ca m-am rosit, Gash e atat de dragut, si are ochii aia OMG . -
- Vrei sa bem un suc ? ma intreaba Harry zambindu-mi .
- N-nu pot , scuze , poate alta daca -pe bun zambetu asta nu se mai "termina " ? - eu .. trebuie sa plec, ne mai vedem.
- Ok dar pot sa te rog ceva ? Imi dai te rog putin tlefonul tau sa il sunt pe un prieten sa vina sa ma ia cu masina ca eu am pana. Te rog *puppy face*
- Da sigur , poftim.spun si ii dau telefonul.Imediat dupa ce a formatun numal am auzit un bazait din cealalta mana a lui , nu cred ca a facut asta .
- Multumesc , si acum am si numarul tau , spune zambind larg . Ne mai vedem , Isa . se apropie de mine lsandu-mi un sarut pe obraz , si cu asta trece mai departe.
- Mda , ne mai vedem Harry , spun mai mult pentru mine rosindu-ma complet .
Am decis sa ma intorc la John. Unde i-am spus sa ma astepte ? ..a da , la KFC. Am urcat cu scarile rulante pana la etajul cu restaurante , fast- food- uri, etc .Aruncand cateva priviri cautandu-l pe John si am avut norocul sa il gasesc repede la o masa mai retrasa intr-o margine in spate, inaintand spre el mi-am scos telefonul si am trecut numarul lui Harry in agenda . Inca nu pot sa imi scot zambetul acela si ochii de un verde jad si tot odata cu o mica noanta de albastru , din cap. Gandurile mele au fost intrerupte de doua brate care mi-au prins talia tandru .Imediat am lasat telefonul in geanta mea dela Chanel incetand sa mai merg. Mi-am intors privirea pentru a il vedea pe Harry care zambea inca tinandu-ma de talie.Isi pune capul pe umarul meu sarutandu-ma pe gat,trasand o linie imaginara pe mici saruturi de la gatul meu pana la ureche,unde imi musca usor lobul urechii , mici fiori de placere traversandu-mi sira spinarii.
- Hmm...ce bine mirosi, sopteste el in urechea mea.Cum ramane cu sucul ala ? intreaba in continuare tinandu-ma in brate.
- Am spus ca nu pot acum, poate alta data , spun iesind din bratele lui intorcandu-ma cu fata spre el pentru a il privii mai bine.
- Si esti singura aici ? intreaba ridicandu-si sprancenele privindu-ma.
- Mnu , ... am venit cu el spun intorcandu-ma cu fata spre masa unde statea John aratand cu detedul spre el care manca o inghetata.
- Oh .. e prietenul tau ? o urma de tristete se afisa pe fata lui frumoasa .
- Nu .. e , adica .. e majordomul meu , dar si cel mai bun prieten ..deci da imi este prieten . spun intr-un fel nesigura pe spusele mele.
- Adica iesi in oras cu majordomul tau ? spune pufaind .
- Nu am iesit cu el in oras , l-am luat cu mine la cumparaturi ca sanu vin singura, sunt mutata de curand , .. adica de 2 zile aici si nu cunosc locurile si am spus ca daca e sa ma pierd macar sa ma pierd cu el , nu m-ar deranja .
- Ok. ... deci iti place de majordomul tau , sa inteleg , sau ce ? acum razand.
- Nu il plac , idiotule .. l-am luat cu mine sa imi care bagajele si restul. Dăă ! spun eu de parca era evident , dar nu cred ca mi-a iesit cum vroiam. In fine eu ma duc , ma asteapta de ceva timp acolo .
- Ok eu ma duc , ma asteapta de ceva timp acolo. isi suptiase vocea imitandu-ma . Si nu il mai lasi sa astepte putin ? Hai te rog , un suc, doar unul , vreau sa te cunosc mai bine , esti chiar draguta. *puppy face*
- Nu pot Harry , intelege trebuie sa ..m-am oprit din vorbit scotand tlefonul din geanta.Vazand ca ma suna mama i-am spus lui Harry sa ma scuze 2 minute si dupa am raspuns.
~Conversatie telefonică~
- Da mama ! spun eu cu o voce normala.
- Hei , unde esti ? intreabaaceasta . Te-am cautat pest tot .
- Sunt la mall, scuze ca nu ti-am spus dar am uitat, o mint eu.
- Esti singura ? intreaba speriata.
- Nu mama , nu sunt singura , sunt cu John. Dec ce ma cautai ?
- Poftim ?
- Ai spus ca m-ai cautat , de ce ? intreb dandu-mi ochii peste cap fericita ca nu ma poate vedea.
- A , da ! spune ea amintindu-si . Vroiam sa iti spun ca in sear asta vor veni niste prieteni buni de ai mei la cina sa te cunoasca deci nu mai sta mult. Si daca tot esti acolo ai putea saiti iei mai multe rochite si una pentru seara asta.
- Bine mama dar la ce ora vor veni ? intreb plictisita,neavand chef de o seara cu prietenii plictisitori ai mamei - nu ii cunosc dar cred ca sunt niste snobi, sau..poate nu, voi afla diseara-.
- Pai pe la 19:30- 20:00 , in intervalul asta.
- Si acum cat e ceasul ? Stai putin sa vad - spun apoi ma uit la ecranul telefonului meu - acum e 18:30 , o sa ajungem pe la 19:15 ,sper. Hai ca vorbim acasa mami ca vreau sa apuc sa imi iau ceva.
- Bine draga, distractie placuta la shopping . imi ureaza mama.
- Ok mersi, pa ! spun si inchis telefonul punandu-l in geanta.
~ Conversatie telefonica incheiata ~
- Deci cum spuneam Harry ...din nou m-am oprit cand am vazut ca nu mai era langa mine .
Ok asta a fost ciudat, trecem peste . Ma indreptam catre mama lui John cand am primit un mesaj. Am scos telefonul si un fior placut mi-a strabatut corpul cand am vazut ca era un mesaj de la Harry.
"Scuze ca am plecat asa , dar promit ca o sa ma revansez. xoxo - Harry"
" Nu e nimic . Si multa bafta cu revnsatul ala . :)) -Isa "
"O sa vezi . Acum scuze dar am putina treaba si nu pot sa mai vorbesc , vorbim mai tarziu. <3 -Harry "
"Bine, mai vorbim . :) :* - Isa "
- Hei John , mergem?
- Da haide.
***
- Crezi ca e draguta asta ? spun iesind din cabina deproba cu o rochita neagra mulata si cu un decolteu in forma de inimioara.
- Da , cred ca e cea mai draguta dintre toate cele 26 pe care le-ai probat, spune el evident plictisit.
- Deci asta ramane , spun intrand in cabina sa ma schimb.
****
Dupa ce am mai pribat cateva haine , am plecat acasa. Era deja 19 : 20 asa ca m-am dus in camera mea sa ma pregatesc . M-am imbracat cu rochia aia neagra cu decolteu inima , cu niste platforme negre , putin tus negru , un luciu de buze si parul l-am ondulat putin.
-Isa deschizi tu te roog ? se aude vocea mamei din camera ei, probalil inca se pregteste.
- Ok mamaa ! strig iesind din camera mea coborand scarile .
Am deschis usa si am ramas masca sa il vad pe ...
____________
Scuze daca e scurt sau daca am greseli dar l-am scris repede .. stiti cum e . Eu sper sa va placa lafel de mult cum imi place mie :3
Va rog , lasati-mi parerile voatre , ele conteaza cel mai mult pentru mine si ma ajuta foarte mult . Va multumesc ca imi cititi povestea si va iubii pe totii :3 xoxo - Elena.
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
FanfictionIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...