~Din capitolul anterior ~
"- Bravo ! il felicita mama , de ce face asta ? Daca mai e nevoie o sa o mai faci odata sa nu te plangi , o sa fie tot din cauza ta .
- Dar daca ii fac rau Gemmei , ea ce o sa creada cand va afla adevarul ? Ca am folosit-o doar ca sa o indepartez pe Is' de mine ! CEEE ? Nu pot sa cred ca mama e atat de josnica incat sa faca asta !
- Gemma e fata desteapta si o sa inteleaga ." ...
"- Uuu a sosit printisorul ? spune ea frecandu-si mainile .
- De ce dracu' im spune toata lumea asa ? se rasteste micul Greg .
- Hopaa , s-a enervat majestatea sa ? Sa nu ne trimiteti in exil , va rugam, spus sarcastic "implorand mila" . Stai putin , tu esti ala sechestrat aici , asa ca taci dracu' din gura . ma rastesc si ii dau o palma care ii intoarce capul automat . " ....
" - Is' iubito ! La dracu' !!
- Harry ce mama dracului se intampla acolo ? am tipat speriata" ...
******
~Is' POV~
Am inchis telefonul si mi-am ghemuit genunchi la piept . Fara sa imi dau seama lacrimile curgeau siroaie pe obrajii mei.
Stateam cu telefonul in mana, fara sa imi vina sa cred ce am auzit. Am inchis telefonul si l-am aruncat, incepand sa plang si mai tare decat o faceam. M-am pus la marginea patului, capul meu fiind in mainile mele, iar aceastea fiind sprijinite pe genunchi. Am oftat puternic, dupa care filmul meu s-a rupt.
M-am trezit cu o mare durere de cap. Mi-am dus mana la locul cu pricina, si l-am pipait, dupa care am oftat. Cum putea Harry sa faca una ca asta? Sau cum putea Jhon sa se sarute cu sora iubitului meu? Cum era posibil? Nu ca ar fi fost asta o problema , dar ce a fost in capul mamei sa il puna sa faca una ca asta ? ...
M-am intors cu fata spre usa pentru a nu mai lasa luminile diminetii ce patrundeau pe fereastra balconului de la camera mea sa imi intre in ochi . Am inchis ochii in incercarea de a mai adormi macar putin , prea tarziu , dulcele meu somn a pierit . Ma ridic din pat incet cu o ameteala usoara prezenta in corp . In drumul spre baie analizez pentru prima data camera mea . Ce naiba e cu mama? Crede ca mai am 10 ani sa imi umple camera de roz si alb ? Pe bune acum .. covorasele , perdelele si asternutul de pe pat sunt roz , lafel si tapetul roz cu floricele , restul , mobila si tavanul sunt albe .... ar trebuii sa ii spuna cineva femeii asteia ca am 18 ani aproape.
Am intrat in baie si am aprins lumina , la vederea imaginii mele din oglinda m-am speriat , aratam groaznic , machiajul era intins pe toata fata ,ochii imi erau unflati de la atata plans , parul arata oribil si inca purtam hainele de ieri care erau sifonate. M-am dezbracat complet si am intrat in dus . Dupa 10 minute in care am stat pur si simplu si am lasat apa calda sa imi atinga toate partile corpului , am inceput sa ma spal .
M-am intors in camera infasurata intr-un prosop mare si m-am asezat in pat cu fata pe perna ,imagini de ziua trecuta imi apareau in minte : mama , John , Harry ......Harry care ameninta o persoana , ce dracu' s-a intamplat cu Harry cel dragut si cuminte care il stiam , Harry indraznetul care l-am intalnit la mall . Poate ar fi trebuit sa le ascult pe fete cand mi-au spus sa stau departe de el ca nu e asa cum pare , dar eu credeam ca se refera la relatiile lui sau chestii de genul.. Dupa cateva minute in care am stat in pat m-am ridicat si mi-am uscat parul ,am decis sa ma imbrac intr-o pereche de jeans albastri mulati si un tricou larg cu un citat sadic pe el .
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
FanficIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...