*Din capitolul anterior*
~"Asta am auzit si eu desteptule ,dar de ce?" am spus balbaindu-ma.
"Pentru ca ea nu vroia ca tu sa te indragostesti-" dar l-am intrerupt.
"De tine?!" am tipat. "Fi sigur ca nu se va intampla." am spus trantind usa, dar piciorul lui inca era acolo.
"Isa, se vedea pe fata ta ca te indragostesti, si ca esti indragostita de mine." a spus cu un ranjet idiot pe fata.'~
~"Is' ? Esti ok ? Ce s-a intamplat ? " intreaba cand a ajuns in fata mea aruncandu-se la propriu in genunchi luandu-ma in brate.~
~Is' ce mama dracului se intampla ? " se apleaca Monica spre mine . Prinzandu-ma de mana , accidental vazand dungile rosii de pe ea . "Ce dracuu' Isabella ??!! Ce sunt astea ? " tipa ea la mine strangandu-ma de incheietura " De ce te-ai taiat ? "
"E-eu .. nu stiu , ma jur ca nu stiu ce e cu ele ! Nu imi aduc aminte cand le-am facut ! "spun cu o voce tremurata .~
~ "Am fugit de acasa , nu vreau sa ma intorc acolo " am spus calma sorbind din ciocolata.
" Tu esti nebuna ? Si unde o sa stai ? " intreaba Robi~
~" Pentru numele lui Dumnezeu asculta-ma dracu' macar o data ! " tipa John la mine intarind stransoarea.
"Ti-am zis sa ma lasi dracu' in pace ! " am tipat la el ,mi-am smuls mana si m-am intors pe calcaie lipindu-mi palma de obrazul lui intr-o lovitura care va lasa semn .~.......
***********
Ne indepartam cu viteza de cafenea. Lacrimile imi brazdeaza chipul in continuare si nu pot face nimic sa le opresc. In cap mi se deruleaza din nou si din nou acele imagini ingrozitoare cu John si...Gemma.Nu pot sa cred...chiar daca am vazut asta cu ochii mei.
Sunt in masina cu Robi si Monica. Nici nu imi dau seama ca am ajuns acasa la Bianca. Ies din masina,iar pasii mei sunt dezechilibrati. Nu pot face nimic sa opresc lacrimile ce imi uda in continuare fata. Intram toti in casa,iar tinta mea este canapeaua, pe care ma asez cu greutate.
-Eu nu am chef de niciun film,spune Monica plictisita.
-Nici eu!spune Bianca serioasa. Dar trebuia sa gasesc un motiv pentru a o scoate pe Is de acolo.
Eu nu mai spun nimic. Ma doare capul,iar lacrimile astea nenorocite nu vor sa se opreasca. Dar pana la urma de ce ma afecteaza asta atat de mult? De ce trebuie sa ma tulbure in halul in care sa nu mai pot sa scot doua vorbe? Poate ca nu sunt obisnuita cu astfel de situati. Sunt trasa din gandurile mele de Robi.
-Hei! Calmeaza-te. Totul o sa fie ok.imi spune si ma imbratiseaza. Ii raspund la gest,iar asta ma calmeaza,dar foarte putin.
-Uite,bea asta!ma indeamna Sara si imi intinde un pahar ce parea a fi plin cu apa.
Beau pana la fund tot continutul si imi las capul pe spate. O ameteala usoara ma cuprinde. Se pare ca aia nu era doar apa.
-Haide,Is! Trebuie sa te calmezi! Nu cred ca a fost atat de rau incat sa stai aici si sa plangi incontinuu.imi spune Bianca in timp ce intra in sufragerie.
Oftez scurt. Are dreptate. Nu stiu de ce inca mai plang.
-Cred ca ti-ar face bine daca ne-ai spune ce s-a intamplat...continua ea.
Ochii mei incep usor usor sa se inchida.
-N-ai vrea sa vorbim dupa ce dorm un pic?ii spun dupa care casc si ii molipsesc si pe ei.
-Sigur!imi spune si ma ia de mana,tragandu-ma spre un dormitor
***********
-Nu poti sa te duci la ea ...
-La dracu' am gresit , sunt un prost , nu am fost atent , imi pare rau , trebuie sa lamuresc tot cu ea .... Nu pot sa o las asa fara sa inteleaga ..
-Stai ..ce ? Ce ai facut ? Nu e suparata de la cearta cu maicasa si John..?
-Ce cearta ? Ce au facut ?
-Pai maicasa l-a pus pe John sa se sarute cu sor-ta ..cica sa se indeparteze de Is' .. cam retardata maicasa
-De ce ar trebui sa se indeparteze de ea ?
- Pentru ca ea crede ca sunt indragostiti...
-Si eu ce naiba mai sunt aici ? Unde e ? trebuie sa vorbesc cu ea !! ACUM !! se lasal iniste ,urmata due o bubuitura , un portelan spart
-Harry !! La dracu' !! Iesii imediat afara din casa mea !! tipa o alta voce . Harry ? Stai ,ce ?
Ma ridic repede din pat si ma indrept spre usa. Proasta miscare. Privirea mi se incetoseaza si ametesc imediat. Ma sprijin de perete,de ce apuc,si incerc sa imi revin. E ok,Is! Revino-ti! Ma departez de perete si deschid usa. Ajung cu greu in dreptul scarilor si ochii mi se umplu de lacrimi cand recunosc acele bucle.
-Ce se intampla aici? am spus cu vocea tremuranda , atentia lor fiind indreptata spre mine acum
- Harry , te-ai intors ! am spus si am luat-o la fuga pe scari vrand sa ajung cat mai repede la el . La jumatatea scarilor o ameteala puternica ma cuprinde . Simt cum imi cedeaza picioarele . Bravo is' ! alt moment nu gaseai...
Astept contactul cu podeaua ,dar in loc de asta simt doua brate puternice prinzandu-ma si incolacindu-se in jurul taliei mele .
Ma ajuta sa ma redresez,dar nu imi da drumul. Ii simt respiratia in varful capului. Un sentiment de caldura ma cuprinde si imi ridic privirea. Dau cu ochii de doua smaralde superbe in care ma pierd imediat. Sclipirea din ochii lui e tot ce imi trebuie acum.
-Iubito,esti bine? ma intreaba ingrijorat
- D-da , cred ca da . nu stiu daca m-a auzit dar nu mai am puterea sa repet inca o data .
- Esti inca sub efectul somniferelor si de asta ... spune calma Bianca din spatele cretului meu .
- De ce i-ati dat somnifere ? o intreaba cu o urma de panica .
- Daca ai fi vazut in ce stare era , crede-ma ai fi facut lafel ca sa o linistesti .
- Eu as fi rezolvat altfel , spune si un zambet pervers i se asterne pe fata
- Obsedatule , il cicale Bianca chicotind
-Haide....este tot ce apuca sa imi spuna si ma trage de mana dupa el. Nu pot sa ripostez,asa ca il urmez.
Iesim afara iar aerul rece reuseste sa ma trezeasca,sa ma revigoreze. Ma trage spre masina lui parcata fix in fata casei. Ini deschide portiera si ma ajuta sa intru,dupa care alearga prin fata masinii si intra si el pe locul soferului.
-Avem multe de discutat !imi spune dupa care porneste motorul si pleaca cu viteza de pe loc...
______________
Puteti sa ma urati .... stiu ca numai postez . Imi pae super rau, dar mi s-a stricat calculatorul cam de la sarbatori si nu am avut cum sa intru sii imi paree super rau , sincer .. Inteleg daca nu vreti sa mai cititi .
Sti stiu ca o sa ma injurati ca e prea scurt capitolul si ca nu se intampla nimic in el dar chiar nu mai am idei si am zis sa il pun asa si imi revin la urmatoarele care sper sa vina curand ..
Multumesc pentru ajutor Ovy <3 . ( @Ovitopiop )
Tipa e geniala si s-a apucat si ea de o carte"Viata sau moarte" si mie una mi se pare geniala , de mult ma tin de capul ei sa posteze si ma bucur ca si-a deschis ochii in sfarsit <3 <3
Sper sa va placa trailerul , e primul care il fac deci nu fiti rele :)))
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
Fiksi PenggemarIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...