Capitolul 9 .

726 39 6
                                    

M-am trezit de dimineata si mi-am dat seama ca e weekend. M-am dus si mi-am facut dus si chiar atunci am observat tricoul lui Harry care era aruncat in cosul meu de rufe. M-am uitat la el si am simtit cum lacrimile imi inundau ochii. L-am luat si l-am strans tare la pieptul meu. I-am mirosit aroma, si era una dulce. Parca il simteam pe Harry langa mine, si chiar atunci vroiam o imbratisare de la el. Sa imi pun capul in scorbura gatului lui si sa ii simt pieptul cel tare peste al meu. De ce ma durea asa de tare? Pana la urma, nici nu eram impreuna dar ma durea. Chiar foarte tare...

Dupa ce am iesit din dus, m-am imbracat repede cu ceva mai lejer. Chiar cand ma incaltam, telefonul a vibrat.

"Is', imi pare rau. Nu mai pot rezista sa nu iti vad ochii si zambetul. Te rog spune-mi ca esti bine.- Harry"

Am oftat cand am citit mesajul. Ma durea, dar eram intr-un fel fericita pentru ca si pe el il durea. Am vrut sa inchid telefonul dar am decis sa ii scriu si eu unul:

"Stai linistit, Harry... Sunt ok."

Aveam un sentiment de regret legat de asta. Poate nu trebuia sa ii trimit mesajul. Dupa nici 30 de secunde, am primit altul:

"Isa, sunt un idiot si stiu asta! Regret ca am facut asta."

Sa regrete ca a sacut ce? Eu eram cea vinovata...

"Nu e vina ta! Eu sunt de vina... Am stricat totul..."

Dupa ce am mai schimbat cateva mesaje, Harry a propus sa ne vedem, pentru a putea vorbi. Am acceptat.

Am ajuns in fata lui Harry si am oftat. Ma prins de mana si a vrut sa zica ceva, dar s-a oprit.

-Ce e? am intrebat confuza.

-Isa, stiu ca inca esti supatata pe mine, de ce imi spui ce am facut? a intrebat uitandu-se in ochii mei. Am vrut sa spun ceea ce gandeam, dar am spus exact opusul.

-Ma crezi ca nu stiu sa raspund la intrebarea ta?

-Pai atunci, de ce nu uitam totul? spuse Harry cu vocea fa groasa, stia ca imi placea asta.

-Ok... Hai sa uitam. Harry m-a imbratisat puternic, parca nevrand sa imi m-ai dea druml. 

- Harry . 

- Mmh ? mormaii el din parul meu. 

- Intarziem la scoala. il anunt serioasa

- Ok , hai sa mergem. spune razand

****

Orele s-au terminat repede , azi am avut 3 ore cu Harry . La pranz am stat cu el singuri la o masa. Dupa ore am decis sa mergem sa ne plimbam putin.

Harry m-a prins de mana si am iesit din scoala. Am facut o mica plimbare pe malul lacului, si apoi ne-am asezat pe bancuta. Harry mi-a mangaiat cu blandete obrazul, iar apoi s-a aplecat la urechea mea si mi-a muscat lobul urechii.

-Te iubesc! mi-a spus, vocea sa groasa simtindu-si prezenta.

-Si eu! i-am spus zambind, apoi l-am sarutat pe obraz.

-Is', vrei sa mergem in club? m-a intrebat, apropiindu-se de mine.

-Nu sti... am spus nesigura.

-Oh haide, Is'! Ne vom distra!

-Vom sta pana tarziu?

-Doar daca vom vrea!

-Si noi vrem asta? am intrebat ridicandu-mi o spranceana in sus.

-Nu, iubito! Vom sta pana la... Em... La cat trebuie sa fii acasa?

-Pana la 12 pot sta, nu trebuie neaparat sa ma duc atunci acasa, dar pana atunci pot sta.

Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum