Capitolul 7.

901 47 8
                                    

Am nevoie de un dus fierbinte sa ma relaxez .Intru in baie si incep sa ma dezbrac imediat dupa ce incui usa. Arunc hainele in cosul de rufe murdare si dau drumul la apa , intru in cabina de dus si imediat muschii mei se relaxeaza la contactul cu apa.

Imi infasor un prosop in jurul corpului meu micut si imi usuc parul negru ondulat si lung. Cred ca e trecut de 10:30 seara . Aleg sa ma imbrac intr-o perche de pantaloni scurti si un maieu mulat pe corp. Ma asez in pat si ma invelesc cu patura neagra subtire si simt cum somnul ma cuprinde usor usor.

*********

Am pasit in clasa. Am observat multe fete noi, dar una dintre ele, mi se parea cunoscuta. Era Harry. Stiam ca vom fii in aceeasi scoala, dar nu si in aceeasi clasa. M-am asejat in banca. Puteam simti cum Harry ma priveste, asa ca m-am intors si i-am zambit.

-Ce faci aici? Il intreb confuza.

-Pai, aici invat. Tu ce cauti aici? Spuse el extrem de fericit

-Pai, de acum aici voi invata. De ce intrebi? Nu esti fericit?!?

-Ba normal ca sunt! Tu ce crezi?!? -

Ok. Deci de acum suntem colegi.

-Asa se pare. Am inceput sa vorbim, dar dupa putin timp o voce ne intrerupe.

-Buna ziua, elevi! Spuse profa de biologie.

-Buna ziua! Spusera elevi pe un ton plictisit.

-Hmm... Vad o fata noua. Tu cine esti? Spuse profa uitandu-se la mine.

-Ma numesc Isabella Swan.

-Isabella, frumos nume! Sper sa ne intelegem bine!

-Si eu! Am luat loc inapoi in banca si am inceput sa lecturez carte. Dupa ce am lecturat cateva minute mi-am dat seama ca majoritatea informatiilor le stiam.

-Acum deschideti caietele si incepeti sa scrieti de la pagina 98 textul. Dupa ce se sunase, toti elevi au iesit din clasa. Asa am facut si eu, dar, cand sa ies un brat mare ma prinse de talie si ma trase mai aproape de el.

-Ce faci iubito? Spuse Harry zambind

-Harry, eu aveam de gand sa marg si imi i-au cartile din dulap.

-Pai, si nu te pot insotii?

-Harry, e un hol drept, nu ma pot ratacii.

-Ok. Ne vedem la urmatoarea ora.

-Sigur! Spun eu cu un mare zambet pe fata. Am iesit din clasa si m-am indreptat spre dulap. Mi-am luat cartile de chimie si am pornit spre clasa. In drum spre clasa m-am ciocnit de un piept tare. Mi-am ridicat capul pentru al vedea pe nimeni altul decat pe Harry.

-Vad ca tot nu te opresti din jocul asta. Spuse el sarcastic.

-O spui de parca tie nu ti-ar placea.

-Deci, mergem catre clasa?

-Sigur. In drum spre clasa Harry le arunca priviri urate tipilor care se uitau la formele mele. Cand am ajuns in fata clasei, Harry mi-a deschis usa si am intrat. M-am asezat in banca. Erau banci de cate doua persoane, asa ca Harry a ocupat locul de langa mine. Toata ora s-a jucat cu mana mea si uneori imi mai mangaia si coapsa, dar eu il opream.

Dupa terminarea orelor m-a condus acasa. Dupa ce am ajuns in fata usi i-am zambit.

-Multumesc ca m-ai adus. Iti raman datoare. -

Placerea mea. M-am intins sa ii ofer un sarut pe obraz, dar el s-a intors, asa ca sarutul pe obraz s-a transformat intr-unul pe buze. Am ramas cu gura cascata dupa terminarea sarutului.

Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum