Capitolul 3

1.2K 60 3
                                    

Eram speriata de tot ce se intampla, de toata astea , sunt prea ciudate..dar singera sa fiu nu regret ca am facut ce am facut cu John , Mi-a placut.

Scu..s-scuze, im pare rau ,scuze,vocea lui suna mai mult ca o scoapta tremurata.Nu stiam ce sa mai zic,eram  surprinsa de mine pur si simplu.Am iesit ca arsa din piscina si am fugit catre intrarea fin fata cu speranta ca mama sa nu ma vada asa.Deschizand incet usa,am intrat in casa grabita asigurandu-ma ca nu este nimeni care sa ma vada,in timp ce urcam scarile spre cmera mea amaruncat o privire in spate vazand ca am lasat o dara de mici baltoace ,imediat ce am revenit cu privirea in fata am dat de un piept ud.Mi-am ridicat privirea petru a il vedea pe John privindu-ma simplu cu un zambet mic,pot sa zic ca apreape inxistent,in coltul gurii.

Am stat si ne-am privit asa -ca 2 ciudati- catev minute bune,cred, pana cand John a facut un pasmic inchizand spatiul dintre noi,apoi s-a aplecat putin,privirea mea fiind peste buzele sale roz si umflate de la sarutul nostru de mai devreme.Mda,iar eu ca proasta ce am fost am cedat lasandu-l sa ma sarute din nou-Doamn ce bine saruta-.....ce naiba ne-a apucat ?! Noi nu trebuia sa incepem sa ne sarutam ca si cum am fi impreuna.

- La naiba ! injur in timp ce ma dau in spate.Noi nu trebuia sa ne apucam sa ne sarutam ca si cum am fi impreuna! Noi nu suntem impreuna! Tu esti majordomul meu,trebuie sa faci ce zic eu , nu sa ma saruti! John ce dracu' e in capul tau ,cine te crezi ? ii scuip cuvintele in fata nervoasa.John nu spunea nimic,doar statea si se uita la mine uimit de cuvintele pe care am putut sa i le arunc in fata.

- S-scuze,nu am vrut sa..spune privind trist in jos.

- Nu ai vrut sa ce ? vocea mea era mai mult ca o soapta.

- Nu stiu , las-o balta! gesticuleaza el intorcandu-s dorind sa plece in camera lui dar eu i-am prins bratul oprindu-l.

- John ..scuze nu am vrut sa sune asa..lacrimile deja isi faceau loc in coltul ochiului meu.

- Nu eu imi cer scuze,aveti dreptate domnisoara, sunt doar un amarat de majordom. La cat spuneati ca doriti sa mergeti la cumparaturi ? mnu ii merge cu zambetul asta fals cu mine.

- Cam in 30 de minute, dar nu asta conteaza acum ...scuze sincer scuze nu am vrut sa iasa asa,am gresit..poti sa ma ierti ?Te roog ! 

- Sigur , nu esti tu pustoaica mea ,de care am grija, normal , dar  tot pustoaica mea esti ! Spune si ma ia in brate.

- Esti uud ! ma plang eu cu fat lipita de pieptul lui.

- Si eu care credeam ca tu esti aia uda,spune sarcastic.

- Deci in 30 de minute sa fi gata.

- Pfff..daca trebuie,adica nu prea am de ales,doar sunt majordomul tau,scuze dumneavoastra.

- Inceteaza cu asta, ma duc sa fac un dus, in 30 de minute sa fi gata , ai inteles ? 

- Mda ...cred ca 5 minute imi spun de ajuns,tu esti aia care are nevoie de 25 de minute numai ca sa isi aleaga o pereche de blugi, un tricou, un sacou si o pereche de converse,spune chicotind.

- Nu imi iau tricou si nici sacou...

- O sa mergi in sutien, ma intrerupe cu un zambet perfers pe fata.

- Vroiam sa zic..ca imi iau un maieu si un hanorac! spun eu lovindu-l cu pumnul in umar.

- Aau ... ! de parca l-a durut . Asta a duruut ! spune el ironic.

- Da ? Atunci im .. - imi pare rau , spun eu "intristandu-ma" si aplecandu-mi privirea lasand parul meu lung sa imi acopere ambele parti ale fetei , acoperind micul zambet . 

- Nu e nimic, adica glumeam, nu trebuie sa te intristezi , oricum nu ai putea sa ma ranesti cu manutele  alea firave nici daca si vrea. la inceput avea in voce o urma de tristete si mila dar apoi a adaaugat  si o aroma de batjocora . 

Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum