Dupa scoala , am plecat acasa . Afara ploua asa ca m-au adus Mike si Lola cu masina , cu care presupun ca voi pleca si dimineata .
Am intrat in casa scuturandu-mi parul de picaturile de apa ce se scurgeau din el . Din bucatarie se auzeau niste chicote . M-am dus cu pasi usori spre usa bucatariei care era intredeschisa . Acolo erau John si Gemma , sora lui Harry . John o tinea in brate , ea fiind cu picoarele incolatite in jurul taliei lui si mainile in jurul gatului , sarutandu-se .
- Mmm .. heii ? am spus eu usor cand am descis usa . John a lasat-o jos pe Gemma , uitanu-se amandoi speriati la mine.
- Eu trebuie sa plec , spune Gemma luandu-si geanta de pa masa si incercand sa treca pe langa mine , dar am prins-o de pana tragand-o inapoi .
- De ce pleci ? am intrebat calma
- Haide Is' nu face asta ..imi spune Gemma trista si speriata.
- Ce fac ? intreb sarcastica . Imi parerau ca v-am intrerupt , uite , eu o sa plec acum si voi va continuati treaba ca si cum nu s-a intamplat nimic , ok ? am spus mergand cu spatele catre usa incet.
- Is' inceteaza ! spune John calm dar totusi enervat.
- Ce se intampla aici ? se aude o voce din spatele meu . Imi intorc privirea pentru a o vedea pe mama care statea in dreptul usii .
- Nimic, am spus incercand sa ii acopar - nu stiu de ce fac asta- ..
- O..k.. John ai facut ce te-am rugat ? spune mam indreptandu-si atentia catre el .
- D-da . se balbaie de parca ar fi facut ceva grav . A facut ? Nu , doar s-a sarutat cu o fata , ce e asa de rau ? imi spune subconstientul meu.
- Ma scuzati , spune Gemma luandu-si geanata si iesind pe usa .
- Imi spune si mie cineva ce se intampla aici ? spune mama cu o urma de nedumerire in voce.
- O sa iti explice John , spun iesind din bucatarie urcand scarile spre camera mea .
Am ajuns in capatul scarilor si am auzit rasul mamei din bucatarie , imediat m-am oprit ca sa ascult ce vorbesc .
- Bravo ! il felicita mama , de ce face asta ? Daca mai e nevoie o sa o mai faci odata sa nu te plangi , o sa fie tot din cauza ta .
- Dar daca ii fac rau Gemmei , ea ce o sa creada cand va afla adevarul ? Ca am folosit-o doar ca sa o indepartez pe Is' de mine ! CEEE ? Nu pot sa cred ca mama e atat de josnica incat sa faca asta !
- Gemma e fata desteapta si o sa inteleaga .
Nu inteleg de ce ar face mama asta ..adica eu cu John .. de ce ar vrea sa ne indeparteze ? Cateva lacrimi mi-au cazut pe obraz si am fugit in camera mea incepand sa plang si mai tare cu capul in perna. Dupa 10 sau poate chiar 20 de minute in care am plans mi-am luat telefonul si l-am apelat pe Harry .
~Conversatie telefonica~
- Da , buna iubito . raspunde Harry gafaind usor , prababil nu avea telefonul langa el si a alergat sa il ia ...
- Harry , eu .. i-imi e dor de tine . spun eu printre suspine .
- Iubito ce s-a intamplat ? vocea lui se tensiona.
- Nimic , d-doar am nevoie de tine . Cand te intorci ? l-am intrebat stergandu-mi lacrimile care continuau sa curga siroaie pe fata mea .
- Nu stiu sigur ,spune si face o mica pauza, prababil maine sau peste 2 zile .
- Hey Styles ! se aude o voce de undeva de langa Harry . A ajuns comanda ! striga din nou barbatul cu voce groasa .
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
Fiksi PenggemarIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...